Esti pe pagina cu informatii pentru:

E SIMPLU CA EXPERIENTA TA CU SITE-UL SA FIE IMBUNATATITA!

Ai gasit informatiile de care ai nevoie? Completeaza formularul de feedback.

  1. Alege raspunsul care reflecta cel mai bine experienta ta pe site:

    Explicatiile despre produse si servicii sunt complete.

    Continutul este coerent structurat.

    Tonul de adresare este unul adecvat.

    Am gasit usor informatia de care am nevoie.

    Site-ul este placut din punct de vedere vizual.

  2. Ce informatii ti-ar placea sa gasesti in viitor pe site?

  3. Exista o problema anume pe care doresti sa o adresezi?

TICHETE CADOU

Este simplu sa ai o afacere de succes cand folosesti instrumentele adecvate!

Afla mai multe despre cum poti stimula atingerea obiectivelor strategiei tale!

Avantaje Cum obtii
tichete
Legislatie Parteneri
afiliati
Vezi pachetul
potrivit
 

e simplu ca un "multumesc!"

Tichetul Cadhoc STIM este un instrument de motivare inteligenta pe care il poti folosi cu multiple ocazii:
  • stimularea vanzarilor prin recompensarea colaboratorilor externi
  • campanii de marketing si promotii
  • fidelizarea clientilor
  • realizarea de studii de piata
  • premii pentru concursuri si tombole.

Cadhoc STIM este alternativa perfecta pentru discountul oferit pentru serviciile sau produsele comercializate, premiile in bani sau produse, bonusul sau prima cash pentru indeplinirea obiectivelor, cadourile perisabile, care necesita spatiu de stocare si distributie.

Ofera cadoul perfect indiferent de ocazie, de domeniul de activitate al companiei sau de publicul tinta cu ajutorul tichetelor Cadhoc STIM!

Legea nr. 193/2006, Codul fiscal al Romaniei, O.U.G. nr. 58/2010



Beneficii companie


  • Obiective atinse: clienti multumiti, colaboratori motivati, vanzari spectaculoase
  • Solutii adaptate
  • Personalizarea rapida a produselor
  • Logistica simplificata
  • O echipa de specialisti dedicata

Unde se folosesc:

Beneficiarii tichetelor Cadhoc STIM isi pot alege cadoul dintr-o retea de peste 45.000 de parteneri afiliati Up Romania. In schimbul lor pot lua bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier si decoratiuni, telefoane mobile, electronice si electrocasnice, servicii de turism. Printre partenerii afiliati se afla Carturesti, Benvenuti, Help Net, Dedeman, Altex, Rompetrol si, cel mai recent, Max Mara Weekend, Tchibo si Farmaciile Richter.



Exemple de folosire

Animi reteaua de distribuitori - Daca vrei sa cresti volumul vanzarilor, sa premiezi sau stimulezi distribuitorii sa isi depaseasca obiectivele ofera-le ca premiu tichete Cadhoc STIM.

Promovezi produsele si serviciile companiei - Daca derulezi o campanie de marketing, le poti oferi cumparatorilor un cadou promotional sub forma tichetelor Cadhoc STIM.

Fidelizezi si recompensezi colaboratorii - Multumeste-le celor care v-au ajutat compania prin tichete Cadhoc STIM care le dau posibilitatea sa isi aleaga cadoul perfect pentru ei.

Exemple de campanii

MOTIVAREA ECHIPELOR DE VANZARE STIMULAREA CUMPARATORILOR CAMPANIE CASCO CRESTEREA NOTORIETATII UNUI NOU PRODUS
STIMULAREA VANZARILOR IN PERIOADA SARBATORILOR ATRAGEREA DE NOI CLIENTI RECOMANDARE NOI CLIENTI

Situatie:

  • 3 echipe specializate (segmentare in functie de tipolagia clientilor)
  • 50 de agenti de vanzare in fiecare echipa
  • Obiectiv: incurajarea echipelor sa depaseasca obiectivele stabilite

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM in functie de depasirea obiectivelor:
  • depasirea cu 5% a obiectivelor (realizare 105%) => 100 lei acordati in tichete Cadhoc STIM pentru fiecare agent
  • depasirea cu 10% a obiectivelor (realizare 110%) => 250 lei acordati in tichete Cadhoc STIM pentru fiecare agent
  • depasirea cu peste 20% a obiectivelor (realizare > 120%) => 600 lei acordati in tichete Cadhoc STIM pentru fiecare agent

Rezultate: In 3 luni obiectivele totale au fost depasite cu peste 15% la nivel national

Situatie:

  • Stagnarea vanzarilor
  • Sistem complex de distributie: magazin online, retea nationala de magazine offline si magazine partenere
  • Obiectiv: cresterea vanzarilor fara a modifica pretul de raft

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM in functie de valoarea cumparaturilor effectuate:
  • pentru cumparaturi de min 200 de lei => acordarea de tichete Cadhoc STIM in valoare de 20 lei
  • pentru cumparaturi de min 400 de lei => acordarea de tichete Cadhoc STIM in valoare de 40 lei
  • pentru cumparaturi de min 1000 de lei => acordarea de tichete Cadhoc STIM in valoare de 120 lei

Rezultate: la finalul campaniei derulata pe o perioada de 10 saptamani, volumul vanzarilor previzionate a fost depasit cu peste 22% la nivel national

Situatie:

  • Stagnarea vanzarilor de polite casco
  • Obiective campanie:
    • - Incurajarea echipelor sa depaseasca obiectivele stabilite pentru politele casco
    • - Fidelizarea clientilor actuali (conservarea portofoliului)
    • - Promovarea politelor casco (campanie pentru prospecti)

Solutia

Cadhoc STIM

:
- Pentru membrii echipelor de vanzari
Acordarea de tichete Cadhoc STIM in functie de depasirea obiectivelor lunare:
  • pentru minim 10 polite casco / lunar incheiate pe 6 luni = > 300 lei in tichete Cadhoc STIM pentru fiecare agent
  • pentru minim 15 polite casco / lunar incheiate pe 12 luni = > 600 lei in tichete Cadhoc STIM pentru fiecare agent

- Fidelizarea clientilor actuali
Acordarea de tichete Cadhoc STIM pentru clientii care isi reinoiesc politele casco:
  • pentru reinoirea politei pe 6 luni = > 60 lei in tichete Cadhoc STIM
  • pentru reinoirea politei pe 12 luni = > 150 lei in tichete Cadhoc STIM
Acordarea de tichete Cadhoc STIM pentru clientii care recomanda societatea unui nou client, pe baza unui formular de recomandare:
  • pentru polita casco pe 6 luni = > 20 lei in tichete Cadhoc STIM
  • pentru polita casco pe 12 luni = > 50 lei in tichete Cadhoc STIM

- Clienti noi
Acordarea de tichete Cadhoc STIM pentru clientii noi:
  • pentru polita casco pe 6 luni = > 40 lei in tichete Cadhoc STIM
  • pentru polita casco pe 12 luni = > 100 lei in tichete Cadhoc STIM


Rezultatele obtinute in 4 luni de campanie:


  • Obiectivele totale de vanzari au fost depasite cu 27%
  • 34% din clientii actuali si-au reinoit politele de asigurare
  • Targetul clientilor noi a fost depasit cu 15% si numarul politelor este in continua crestere

Situatie:

  • Lansarea unui nou produs
  • Obiectiv: cresterea notorietatii produsului in randul consumatorilor

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM in functie de numarul de produse achizitionate:
  • la 2 produse achizitionate => 10 lei acordati in tichete Cadhoc STIM
  • la 4 produse achizitionate => 20 lei acordati in tichete Cadhoc STIM
  • la 6 produse achizitionate => 40 lei acordati in tichete Cadhoc STIM

Rezultate: La finalul campaniei derulate pe o perioada de 3 luni volumul vanzarilor a fost depasit cu 10% fata de obiective si nivelul de notorietate dorit a fost atins.

Situatie:

  • A devenit o traditie batalia in preajma evenimentelor (Valentine's Day, 1/8 Martie, Paste, inceputul anului scolar, Black Friday, Mos Nicolae, Craciun)
  • Obiectiv: stimularea vanzarilor in perioada Black Friday

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM in functie de produsele achizitionate
  • tichete Cadhoc STIM cu valoare intre 10lei si 2000lei

Rezultate: Magazinul online a inregistrat rezultate record - numarul comenzilor plasate a depasit cu 30% estimarile intiale ale companiei, iar valoarea medie a cumparaturilor.

Situatie:

  • Stagnarea numarului de clienti
  • Obiectiv: cresterea numarului de clienti prin atragerea de piata noua

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM celor care beneficiaza de serviciile companiei, astfel:
  • - la prima vizita - CADOU DE BUN VENIT: tichete Cadhoc STIM acoperind 100% serviciile de care a beneficiat noul client
  • - la a 2-a vizita - CADOU CLIENT: tichete Cadhoc STIM acoperind 75% serviciile de care a beneficiat noul client
  • - la a 3-a vizita - CADOU DE FIDELIZARE: tichete Cadhoc STIM acoperind 50% serviciile de care a beneficiat noul client
  • - la a 4-a vizita - CADOU PARTENER: tichete Cadhoc STIM acoperind 25% serviciile de care a beneficiat noul client

Rezultate: Compania si-a dublat numarul de clienti in numai 3 luni de campanie.

Situatie:

  • Stagnarea numarului de carduri
  • Obiectiv: cresterea numarului de carduri vandute

Solutia

Cadhoc STIM

:
Acordarea de tichete Cadhoc STIM celor care recomanda clieti pentru cardurile institutiei, astfel:
  • - la 1 client recomandat: tichete Cadhoc STIM in valoare de 20 lei
  • - la 2 clienti recomandati: tichete Cadhoc STIM in valoare de 50 lei
  • - la 3 clienti recomandati: tichete Cadhoc STIM in valoare de 90 lei
  • - ...
  • - Peste 5 clienti : tichete Cadhoc STIM in valoare de 200 lei

Rezultate: Institutia si-a crescut cu 50% numarul de carduri in 6 luni de campanie.

Testimoniale

Carmen Stoian, Director de Marketing (Retail) Adrian Marinescu, Director de Vanzari, firma distributie Dana Sinceac, Director Economic, Societate de asigurari Daniel Alexandrescu, Administrator firma productie

"In urma cu doua luni am derulat o campanie de produs in cadrul careia am introdus o tombola cu premii in tichete Cadhoc, pentru cei care comandau in perioada stabilita. In urma tombolei, rezultatele au fost surprinzatoare: 115 clienti noi si 240 de clienti care comandasera anterior, au plasat o noua comanda.

Castigatorii au primit tichetele Cadhoc personalizate cu sigla, mesajul companiei si adresa de web. Tichetele au intrat in planul nostru de marketing si au fost deduse 100% din impozitul pe profit.

Aceasta campanie a sporit prezenta brandului pe piata, iar lista comenzilor este in continuare in crestere."
Carmen Stoian, Director de Marketing (Retail)


"Una dintre cele mai mari provocari ale acestui an a fost lansarea unui nou produs de vopsea. Bugetul nu ne permitea cai prea multe de promovare si, in acelasi timp ne doream ceva original. Ideea celor de la Cadhoc a fost excelenta!

Am facut o campanie pentru 6 luni in care am introdus in 10% dintre cutiile de vopsea cate un tichet Cadhoc cu valoare de 30 lei, ambalat in folie de plastic. Desigur, tichetul avea sigla noastra si website-ul. Promotia am anuntat-o online si in magazinele partenere.

A fost o campanie spectaculoasa, am vandut 145% din cat ne-am propus si am atins nivelul de notorietate dorit pentru noua noastra marca de vopsea."
Adrian Marinescu, Director de Vanzari, firma distributie


"Timp de 2 luni am demarat o campanie de promovare a politelor casco. In functie de valoare politei, fiecare beneficiar primea tichete Cadhoc in valoare de 50 sau 100 lei, iar fiecare broker primea tichete Cadhoc in valoare 500 lei la 10 polite semnate.

Tichetele erau personalizate cu sigla noastra si sloganul Companiei.

Rezultatele campaniei au fost surprinzatoare. Targetul propus a fost depasit cu 67% si numarul politelor este in continua crestere.

Multi beneficiari ne-au zis ca si-au luat in sfasit ce-si doreau de mult si ca daca ar fi primit bani cu siguranta s-ar fi dus pe cheltuieli casnice."
Dana Sinceac, Director Economic, Societate de asigurari


"Obiectivul meu a fost sa cresc vanzarile prin firmele de distributie si la nivelul magazinelor de desfacere.

In cadrul planului de marketing pentru promovarea vanzarilor am dat tichete Cadhoc pentru distribuitori, in functie de valorile vandute, iar vanzatorii din magazine au fost recompensati pentru respectarea normelor de mercantizare si numarul de produse recomandate.

Valorile premiilor in tichete cadou s-au incadrat in bugetul de marketing si au fost deductibile integral. In mai putin de o luna, vanzarile noastre au crescut cu 35%."
Daniel Alexandrescu, Administrator firma productie

Detalii de aplicare

FISCALITATE PROGRAME DE MARKETING

Avantaje fiscale pentru acordarea de tichete cadou.


Scopul utilizarii Deductibilitate la calculul impozitului pe profit Cum se impoziteaza?
Campanii de marketing, studiul pietei, promovarea pe piata, reclama si publicitate 100% deductibile la calculul impozitului pe profit daca: sunt efectuate in scopul popularizarii firmei, produselor sau serviciilor; sunt acordate cu scopul stimularii vanzarilor; exista o justificare a utilizarii acestora; sunt incluse in bugetul de venituri si cheltuieli Cf art. 21 alin. (1) lit. d) si i) din Codul fiscal. - 16% asupra venitului brut (in cazul persoanelor fizice);
- in cazul persoanelor juridice, tichetele cadou primite reprezinta un venit, dar in acelasi timp, utilizarea lor va reprezenta o cheltuiala, ne- avand implicatii semnificative pe impozitul pe profit.
Protocol (cadouri, tratatii si mese acordate partenerilor de afaceri, in scopul afacerii) Sunt deductibile in limita unei cote de 2% aplicata asupra diferentei rezultate dintre totalul veniturilor impozabile si totalul cheltuielilor aferente veniturilor impozabile, altele decat cheltuielile de protocol si cheltuielile cu impozitul pe profit Cf art. 21 alin. (3) lit. a) din Codul fiscal

Pentru mai multe detalii, descarca tabelul complet cu avantaje.
Vezi aici propunerea de inregistrare in contabilitate a tichetelor Cadhoc STIM.

Realizarea unui plan de marketing

Planul de marketing trebuie sa fie elaborat in functie de nevoile si de situatia companiei pe piata. Cu toate acestea, exista componente standard care se regasesc in orice plan de marketing.

Din planul de marketing nu trebuie sa lipseasca analiza pietei, strategia de marketing, previzionarea vanzarilor si bugetul de cheltuieli.



1. Analiza pietei
In mod normal, aceasta sectiune include analiza de piata, analiza SWOT (puncte tari, puncte slabe, oportunitati si amenintari ale firmei pe piata) si analiza avantajelor competitive.

Analiza pietei va contine previziunea vanzarilor, segmentarea pietei, cercetari de piata si analiza nevoilor pietei.

2. Strategia de marketing
Aceasta trebuie sa includa misiunea, obiectivele si strategiile axate pe segmentarea pietei si pozitionarea produselor.

3. Previzionarea vanzarilor
Ofera detalii necesare pentru a putea urmari vanzarile lunare. Include vanzarile de produse specifice, in functie de regiune, de segmentul de piata, de canalele utilizate pentru promovare etc.

4. Bugetul de cheltuieli
Acesta ar trebui sa contina informatii suficiente pentru a putea urmari cheltuielile lunare. De asemenea, este necesar sa incluzi tactici de vanzari, programe, responsabilitati de management, promotii si alte elemente.

Planificarea se face pentru a obtine rezultate.

Pe langa cercetarea de piata interprinsa, mult mai importanta este implementarea planului de marketing. Cele precizate mai sus reprezinta un minimum de informatii pe care un plan de marketing ar trebui sa le contina.



Documente contractuale

Pentru consultarea documentelor contractuale, descarca formularele de mai jos:


SPECIMEN SI SECURITATE


Emiterea tichetelor cu valoare implica respectarea unor conditii de securitate optima pe care noi le indeplinim cu multa rigurozitate.



Fata:



1 - Perioada de valabilitate;
2 - Valoarea tichetului;
3 - Cadru rezervat referintelor clientului (denumire angajator, cod fiscal, numar de inmatriculare la O.R.C., nume, prenume,CNP utilizator);
4 - Serie;
5 - Cod de bare;
6 - Cerneala termica: in contact cu caldura, culoarea se modifica;
7 - Cerneala termica: in contact cu un adeziv special, culoarea originala alb devine bleu;
8 - Microperforatii de siguranta, usor de verificat la lumina;
9 - Zona reactiva la razuirea cu o moneda;
10 - Microtext - similar modelului Guilloche, imposibil de copiat;
11 - Melanj de fibre in interiorul hartiei ce apar diferit colorate in functie de tipul de lumina la care sunt expuse (naturala sau UV);
12 - Holograma_imagine 3D ale carei caracteristici sunt foarte greu de reprodus;
Verso:

Descarca elementele de specimen si securitate


13 - "Guilloche" model grafic realizat prin calcul informatic, vizibil cu ochiul liber si tiparit cu cerneala fluorescenta;
14 - Cerneala fluorescenta la lumina UV;
15 - Spatiul destinat inscrierii datei si aplicarii stampilei unitatii afiliate unde a fost folosit tichetul;
16 - Interdictii stabilite prin lege, referitoare la utilizarea tichetelor sociale;
17 - Denumirea si sediul social al unitatii emitente, date de contact.
  • calculati

    cat economisesti cu tichetele de masa

  • comanda tichete

  • harta

    afiliatilor nostri

  • promotie

    ai recomandat, ai castigat

  • afla

    stadiul livrarii tale

  • documente

    contractuale

  • abonare

    la newsletter

Operator de date cu caracter personal inregistrat sub nr.18555 la A.N.S.P.D.C.P.