Esti pe pagina cu informatii pentru:

E SIMPLU CA EXPERIENTA TA CU SITE-UL SA FIE IMBUNATATITA!

Ai gasit informatiile de care ai nevoie? Completeaza formularul de feedback.

  1. Alege raspunsul care reflecta cel mai bine experienta ta pe site:

    Explicatiile despre produse si servicii sunt complete.

    Continutul este coerent structurat.

    Tonul de adresare este unul adecvat.

    Am gasit usor informatia de care am nevoie.

    Site-ul este placut din punct de vedere vizual.

  2. Ce informatii ti-ar placea sa gasesti in viitor pe site?

  3. Exista o problema anume pe care doresti sa o adresezi?

 

TICHETE DE MASA ELECTRONICE

Cardul de masa Cheque Dejeuner este solutia moderna pentru motivarea salariatilor tai.
Avantaje Legislatie Parteneri
afiliati
 

Angajatorii pot comanda in continuare tichete de masa pe hartie, pot opta pentru noul suport electronic sau pentru comenzi mixte de tichete.

Prin oferirea tichetelor de masa pe hartie sau card asiguri o productivitate crescuta si o masa sigura propriilor angajaţi beneficiind de aceleasi avantaje fiscale:

  • Scutire de la plata taxelor social-salariale
  • Deductibilitate de la plata impozitului pe profit
  • Cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic decat daca s-ar acorda aceeasi suma sub forma de numerar

Tichetele de masa in format electronic, respecta aceleasi principii ca si tichetele de masa pe suport hartie:

  • Au aceeasi valoare zilnica, stabilita prin lege: in prezent valoarea unui tichet de masa este de pana la 15 lei
  • Sunt destinate exclusiv acordarii alocatiei individuale de hrana
  • Se acorda dupa aceleasi reguli - cate 1 tichet pentru fiecare zi lucratoare
  • Toate costurile sunt suportate de catre angajator, iar statul acorda facilitati fiscale
  • Parcurg etape similare din punct de vedere al procesarii comenzii
  • Respecta restrictiile privind interdictia achizitionarii de produse nealimentare, de tigari sau bauturi alcoolice

avantaje pentru angajator


  • Logistica simplificata: o singura comanda de carduri pentru 4 ani.
  • O gestiune simplificata a tichetelor neutilizate: nu mai este necesar sa strangi, sa trimiti si sa redistribui tichetele.
  • Economii pentru afacerea ta: Economisesti timp, cresti productivitatea echipelor si a operatiunilor de monitorizare.

AVANTAJE PENTRU ANGAJAT


  • Un real avantaj la plata cumparaturilor (pot plati si o suma mai mica decat valoarea unui singur tichet individual, de pana la 15 lei)
  • O evidenta a tuturor operatiunilor in contul personal al angajatului prin platforma dedicata cardului de masa Cheque Dejeuner
  • Utilizarea tichetelor intr-o vasta retea de locatii partenere



Unde pot fi folosite:


Salariatii care beneficiaza de carduri de masa Chèque Déjeuner le folosesc pentru cheltuieli alimentare intr-o retea de parteneri foarte variata, la nivel national, care cuprinde de la hypermaketuri, supermaketuri, magazine mixte, fast-food-uri, restaurante, catering, pana la micile magazine din vecinatatea fiecaruia.



Despre angajator

Angajatorul va avea libertatea de a decide daca acorda tichete de masa pe suport hartie sau in format electronic;


  • Poate comanda atat tichete pe hartie, cat si pe suport electronic;
  • Va plati in avans sumele aferente tichetelor de masa electronice catre unitatile emitente, fiind interzis unitatilor emitente sa alimenteze tichetele de masa in format electronic pana cand angajatorii nu platesc sumele aferente acestora;
  • Va instiinta lunar salariatii cu privire la data alimentarii si valoarea tichetelor de masa transferate pe suport electronic;
  • Stabileste cu unitatea emitenta detalii cu privire la modul in care angajatii vor folosi tichetele de masa electronice;
  • Inlocuirea sau blocarea tichetelor de masa electronic in caz de furt sau pierdere;
  • Modalitatea in care angajatii isi vor putea consulta soldul disponibil pe cardul de masa.

Despre salariat

Salariatul beneficiaza , lunar, de un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile in care sunt prezenti la lucru. In cazul in care un angajat lucreaza in ture si timpul de lucru este mai mare de 8 ore/ zi, numarul de tichete de masa la care are dreptul, pe luna, se calculeaza adunand numarul de ore lucrate si impartind la 8. Fractiile rezultate din calcul, se considera zi de prezenta la lucru.
Astfel, angajatii care lucreaza in ture peste 8 ore/zi pot primi in plus tichete de masa in format electronic sau pe hartie.
Se interzice salariatilor retragerea de numerar de pe suportul electronic alocat tichetelor de masa.
Conditiile de utilizare a cardului de masa pot fi consultate si descarcate prin click aici.

INTREBARI SI RASPUNSURI

1. Aparitia tichetelor de masa electronice va inlocui tichetele de masa pe suport hartie?
Tichetele de masa electronice nu le vor inlocui pe cele pe hartie, ambele variante vor circula in paralel. Angajatorul va avea libertatea de a decide daca acorda tichete de masa pe suport hartie sau in format electronic;

2. Tichetele de masa electronice sunt similare cardurilor bancare?
Tichetele de masa electronice nu au functionalitati similare cardurilor bancare. Astfel nu este permisa alimentarea tichetului de masa in format electronic cu alte sume sau retragerea unor sume, sau de transfer de fonduri catre alte conturi ale salariatilor si/sau ale angajatorului si/sau ale tertilor.

3. Exista modificari in modul de acordare al tichetelor electronice catre angajati?
Nu, angajatii beneficiaza lunar, de un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile in care sunt prezenti la lucru.

4. Este necesara realizarea unui cont bancar pentru fiecare angajat care va primi tichete de masa electronice?
Fiecare angajat va avea un cont simplu, dedicat tichetelor de masa electronice la unitatea emitenta, Up Romania. Nu este necesara crearea unui cont bancar.
Salariatii nu vor putea retrage sau alimenta acest cont (el nefiind similar celui bancar)

5. Cine va suporta costul inlocuirii cardului in cazul in care acesta va fi pierdut?
Conform prevederilor legale, costurile legate de tichetele de masa electronice vor fi suportate integral de catre angajator.

6. Tichetele de masa pe suport electronic vor avea aceleasi avantaje fiscale?
Avantajele fiscale in vigoare sunt valabile atat pentru tichetele de masa pe hartie cat si pentru cele pe suport electronic.

7. Reteaua locatiilor partenere unde se vor utiliza tichetele de masa electronice va fi aceeasi unde se folosesc tichetele de masa pe hartie?
Conform normele aprobate unitatile trebuie sa detina echipamentul necesar acceptarii cardului ca modalitate de plata (POS)
Unitatile de alimentatie publica care vor accepta tichetele de masa electronice, trebuie sa afiseze la intrarea in magazinele lor autocolantele speciale furnizate de catre unitatile emitente.

SPECIMEN SI SECURITATE

1. Numar card: permite identificarea unica a cardului

2. Nume beneficiarului, denumire angajator, cod fiscal: permit identificarea utilizatorului de card

3. Logo angajator (optional): permite personalizarea si valorizarea suportului ca instrument de comunicare

4. Valabilitate: 4 ani

5. Insemne tehnologie Contacless

6. Banda magnetica

7. Logo-ul retelei de acceptare (Mastercard): permite recunoasterea simpla de catre comercianti

8. Canale pentru activarea contului si consultarea soldului: numeroase alternative pentru consultarea valorii disponibile pe suportul electronic in cont.

AUTORIZATIE DE EMITERE A TICHETULUI DE MASA ELECTRONIC

  • calculati

    cat economisesti cu tichetele de masa

  • comanda tichete

  • harta

    afiliatilor nostri

  • promotie

    ai recomandat, ai castigat

  • afla

    stadiul livrarii tale

  • documente

    contractuale

  • abonare

    la newsletter

Operator de date cu caracter personal inregistrat sub nr.18555 la A.N.S.P.D.C.P.