Tichete de masa 2021. Ofera angajatilor tichete de masa cu valoare maxima de 20,01 lei



Informatii generale si cadru legislativ

Acordarea de tichete de masa pe suport de hartie sau sub forma de card electronic este extrem de simplu de implementat si, pe de alta parte, aduce nenumarate beneficii, atat angajatorului, cat si angajatului. Valoarea maximala a unui bon de masa a crescut, din 23 octombrie 2020, la 20,01 de lei, potrivit Ordinului nr. 2.876/1452/2020. Foarte mult timp, desi angajatii din Romania beneficiau de tichete de masa, acestea erau sub valoarea reala a unui pranz, scopul principal pentru care tichetele de masa au fost gandite initial. Cresterea valorii nominale la 20,01 de lei permite angajatilor achitarea unui pranz in timpul orelor de serviciu, angajatii avand nenumarate optiuni de achizitionare a unui pranz sanatos in reteaua de parteneri Up Romania, in care exista optiuni de restaurante, cafenele, cantine, bistro-uri, magazine alimentare mari si mici.

In timp, tichetele de masa au devenit cel mai dorit si asteptat beneficiu extrasalarial in randul angajatilor, acestia considerandu-l indispensabil pentru orice pachet salarial. Acestea cresc puterea de cumparare in ceea de priveste cosul alimentar, precum si calitatea produselor cumparate, conferind relatiei angajat-angajator multa incredere si respect reciproc.

Solicita o oferta personalizata pentru Tichete de masa aici.

Eficacitatea tichetelor de masa in retentia angajatilor a fost dovedita de-a lungul anilor, iar acordarea lor a devenit extrem de simpla. Orice angajator le poate comanda de pe platforma Up Online prin cateva click-uri, iar comanda de tichete sau carduri Up Dejun va fi livrata la adresa indicata.

Tranzitia la cardurile de masa a simplificat si modernizat procesul de folosire a tichetelor de masa. Utilizatorii cardurilor Up Dejun au la dispozitie carduri emise sub licenta Mastercard, cu facilitatea de platacontactless, platforma Up Online si aplicatia Up Mobil, prin care se pot verifica istoricul tranzactiilor, soldul, magazinele partenere precum si ofertele existente pentru cardul de masa. De asemenea, beneficiarii cardurilor de masa pot face plati online sau cu telefonul, folosind Apple Pay, Google Pay sau Up Mobil Pay, sa-si administreze prin aplicatia Up Mobil mai multe carduri de la Up Romania, sa primeasca notificari de tip push, e-mail sau sms.

Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Creste valoarea tichetelor acordate



Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii


Tichete de masa pentru angajatii care lucreaza la birou sau de acasa

Angajatii isi petrec o proportie semnificativa din timp la birou, respectiv o treime din zilele saptamanii, iar masa principala din timpul zilelor de lucru o iau, de asemenea, in timpul programului de lucru. Mai mult, legea permite si acordarea de bonuri de masa pentru angajatii cu contract de munca la domiciliu sau celor care lucreaza in regim de telemunca. De aceea, chiar daca angajatorii nu sunt in mod direct responsabili de ceea ce mananca angajatii, acestia pot contribui la modul in care acestia isi organizeaza masa de pranz, precum si la facilitarea unui mediu propice pentru servirea unei mese sanatoase. In spatiile de lucru, mancarea sanatoasa are un rol esential in starea de bine si in sanatatea angajatilor, precum si la intarirea spiritului de echipa si a increderii angajat-angajator.

De ce este importanta promovarea unui pranz sanatos?

Programul incarcat si prelungit, intalnirile in cascada si multi-tasking-ul impiedica adesea angajatii sa manance corect si nutritiv, ceea ce ridica multe semne de intrebare asupra starii lor de sanatate in general. O proportie foarte mare dintre angajati isi iau pranzul in graba, pe tastatura sau intre doua activitati. In ceea ce priveste calitatea pranzului, multi dintre acestia se indreapta spre optiuni de tip fast-food mult prea des. Cu toate acestea, angajatorii au toate motivele sa-si incurajeze angajatii catre un timp dedicat pranzului si alegerea unor optiuni sanatoase in timpul acestuia.

Motivele pentru care angajatii ar trebui sa aiba un pranz sanatos?

Incurajarea angajatilor catre o masa de pranz sanatoasa nu ar trebui sa aiba doar motivul evident, acela de a avea angajati cu cat mai putine zile de concediu medical. A manca sanatos in fiecare zi are, de asemenea, efecte benefice asupra productivitatii. Intr-un articol publicat de Harvard Business Review se arata ca: “Mancarea are un impact direct asupra performantei noastre cognitive, ceea ce face ca un pranz prost ales sa ne rapeasca energia si buna dispozitie a intregii dupa-amieze”. Prin urmare, felul in care mancam influenteaza intr-o proportie mare nivelul de concentrare, creativitate si energie, iar daca angajatii au prea multe pranzuri cu sandvisuri, felii de pizza sau patiserie de la coltul strazii, exista o sansa mare ca acestia sa nu performeze la capacitatea lor maxima.

i.php?p=Infografic_1var2.png

Cum poti face sa fie #Mai bine la job pentru angajatii tai?


In noua realitate post-pandemica sunt cateva intrebari care ne vin in minte cand vine vorba de munca:

  • Work from home sau in sistem hibrid?
  • Cum gandim cel mai bun sistem pentru siguranta angajatilor?
  • Ce tip de beneficii este cel mai potrivit pentru motivarea acestora?
  • Cum ii fidelizezi si ii mentii motivati?

Angajatorii au un rol important in felul in care angajatii lor gestioneaza alegerile pentru pranz si, in acest sens, acestia pot facilita anumite masuri.

Disponibilitatea de snack-uri sanatoase

Foarte multi dintre angajati nu isi planifica mesele de pranz, iar atunci cand se apropie ora mesei, sub impulsul senzatiei de foame, acestia sunt tentati sa recurga la cea mai rapida solutie care, de cele mai multe ori, nu este si cea mai sanatoasa. In acest sens, exista studii care au aratat ca oamenii pot rezista mai bine la tentatia unor snack-uri sarate si calorice sau a unor pranzuri copioase si nesanatoase daca ar manca atunci cand nu ar fi extrem de infometati. Prin urmare, existenta unor snack-uri sanatoase la locul de munca, precum fructe sau legume, ar putea determina angajatii sa opteze pentru feluri de mancare mai sanatoase pentru pranz.

Organizarea unor pranzuri tematice

Oamenii reactioneaza foarte bine la ideea de evenimente tematice. O astfel de propunere ar putea fi cea de pranzuri vegetariene sau de pranzuri etnice, in care toata lumea comanda sau aduce de acasa mancare conform cu tema indicata. Aceste pranzuri tematice nu doar ca ii vor face pe angajati sa manance mai sanatos, dar va crea un spirit de echipa si va intari relatiile dintre acestia.

Asigurarea unor cursuri de nutritie

Unul dintre cele mai mari obstacole in calea nutritiei sanatoase este lipsa unor abilitati de gatit si a unor informatii clare si bine structurate despre reguli de nutritie. Din aceste motive, multi dintre angajati ar aprecia foarte mult organizarea interna a unor cursuri de gatit si nutritie. Acest lucru se poate face printr-un parteneriat cu o scoala de gastronomie si nutritie, iar cursurile nu numai ca vor asigura o baza de cunoastere excelenta pentru echipa, dar le va creste foarte mult si increderea in alegerile pe care le fac, precum si moralul si entuziasmul.

Cantine interne

O alta modalitate este aceea de a organiza cantine interne, prin care angajatilor le este oferit zilnic un meniu echilibrat dintr-o diversitate de feluri de mancare, pe care si le pot achizitiona contra pret. Desi salutara, ideea de cantina poate fi uneori foarte greu de implementat.

Pentru companiile care doresc sa ofere altceva decat astfel de variante deoarece nu sunt implicate, suplimentar, spa?iu, resurse, ci, dimpotriva, este o modalitate moderna si eficienta din toate punctele de vedere, recomandam sa ia in calcul acordarea de tichete de masa.

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 30-03-2020
Data actualizarii: 24-05-2022

Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
masuri de lucru in timpul pandemiei de coronavirus

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
mediu-sigur

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum alegi evenimentele in aer liber vara 2020

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Metode practice de a stimula creativitatea

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Rezultatele tombolei „UP CADOU. ACCELERATOR DE BUCURIE ÎN VACANTA TA DIN 2021”

Citeste mai mult

Cum sa pastrezi echilibrul dintre munca si viata privata daca lucrezi de acasa

Citeste mai mult

Cheltuielile din perioade de criza - trucuri care te ajuta sa economisesti mai mult

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Cu ce surprize iti poti bucura angajatele de 8 Martie

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Despre curajul de a te cunoaste pe tine insati/insuti si de a-ti pune intrebarile care conteaza

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

In viata, orice se construieste caramida cu caramida

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

10 obiceiuri care iti fac viata mai frumoasa in perioada de work from home

Citeste mai mult

Cariera este o calatorie, iar implinirea vine proportional cu iesirea din zona de confort

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Vanzarile sunt ca sportul. Daca te opresti, pierzi tot ce ai realizat inainte

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Rutina de lucru din timpul zilei - cum sa fii productiv, multumit si sanatos de fiecare data

Citeste mai mult

Acordarea de beneficii cu avantaje fiscale in sectorul constructii

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Castiga o masina electrica Tesla Model 3

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

Care sunt tendintele pe piata HR in 2021 si cum te adaptezi la ele

Citeste mai mult

Pregatirea pentru reintoarcerea la birou

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Intrebarile pe care ar trebui sa le pui intotdeauna la un interviu de job

Citeste mai mult

Un nou mod de a munci pentru peste 70% dintre români, în urma efectelor pandemiei

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

Alimentatia in timpul verii - ce sa consumi ca sa faci fata caldurii si sa ai randament la serviciu

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Idei de destinatii linistite din Romania pentru vacanta in siguranta cu familia

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Comunicarea nonverbala - cum o interpretezi si ce secrete poate ascunde

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Schimbari legislative aplicabile biletelor de valoare emise de Up Romania, incepand cu anul 2022

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19 - Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, mai ales din punct de vedere economic si profesional, tocmai de aceea companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie.

Citeste mai mult [...]

Tichete de masa 2021. Ofera angajatilor tichete de masa cu valoare maxima de 20,01 lei - Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ - Deoarece resursa umana este o resursa mult mai complexa, iar motivatia, implicarea sau performanta sunt niste indicatori greu de masurat, evaluarea poate ajunge de la un proces complet subiectiv, la un proces care foloseste incorect instrumente complicate.

Citeste mai mult [...]

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe