Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

  1. Informatii generale despre companiile care pun accent pe cultura generala a angajatului
  2. De ce e nevoie sa cresti nivelul de cultura generala a angajatului
  3. Cum poti creste nivelul de cultura generala a angajatului

In fiecare organizatie in care colegii au ocazia sa comunice pe durata proiectelor sau in momentele de recreere, acestia se apropie social, cunoscand din ce in ce mai multe unul despre celalalt. Aceasta atmosfera este benefica pentru orice companie care dezvolta o cultura organizationala pozitiva, bazata pe o atmosfera placuta si o placere de a interactiona cu colegii.

De cele mai multe, lucrurile care sar in evidenta si despre care se discuta, in afara de situatiile de la locul de munca sau contextele sociopolitice sunt cele despre hobby-urile si pasiunile fiecaruia. Faptul ca unii sunt pasionati de calatorii, sporturi, gatit sau al Doilea Razboi Mondial devine un subiect de discutii si dezbateri.

Un angajat bun este, evident, cel care este motivat si productiv, iar alte trasaturi precum cultura generala nu ar trebui sa conteze, atat timp cat persoana respectiva este un om decent si care respecta cultura organizationala. Insa multe lucruri ajung sa conteze, iar in industrii precum cele stiintifice sau creative, cultura generala a membrilor unei echipe iese inevitabil in evidenta.

i.php?p=1200x800_1(2).jpg

Obiceiul ca o companie sa ofere cursuri conexe pentru detasare emotionala, care respecta interesele fiecarui angajat, nu este unul nou. Seminariile acestea motiveaza atat angajatii, cat si angajatorii si arata o cultura organizationala orientata pe dezvoltare personala si profesionala.

De ce e nevoie sa cresti nivelul de cultura generala a angajatului

Pentru ca muti paradigma din zona de „muncesc pentru bani”, cand angajatul respecta un contract pentru a plati facturi, dar nu este fericit la locul de munca, intr-o zona in care acesta se regaseste in gandirile si abordarea managerilor sai, in care simte ca organizatia din care face parte ii respecta valorile si interesele.

Oamenii obisnuiesc sa amane multe lucruri pe care vor sa le faca in zona de dezvoltare, sau intra intr-o rutina de supravietuire din care nu mai ies pentru a invata lucruri noi sau a-si reimprospata informatiile. Facilitatea unui curs dintr-o anumita arie din partea organizatiei nu este numai un beneficiu financiar, care l-ar scuti si de plata unui curs, ci si o modalitate prin care interesele si energia angajatului sunt revitalizate.

Astfel, compania va avea parte de angajati motivati, care mentin un spirit activ de invatare, ceea ce este si in beneficiul angajatorului.

Cum poti creste nivelul de cultura generala al angajatului

Angajatii pot primi oferte pentru cursuri din domenii diferite decat cele ale activitatii zilnice de munca, precum cinematografie, educatie politica sau domeniul muzical, cursuri de dictie sau de improvizatie si teatru, arte culinare sau case mobile.

i.php?p=1200x800_2(4).jpg

Compania poate organiza dezbateri de cultura generala in cadrul echipelor, precum un happy hour, dar bazat pe interactiune si informatii utile, interactiuni sociale si concursuri. Un astfel de eveniment similar este Cupa agentiilor la gatit, care organizeaza concursuri de gatit intre agentiile din industriile de marketing si comunicare.

De asemenea, angajatii pot primi si tichete culturale, cu care pot plati bilete la teatru, film, expozitii, festivaluri, sau pot achizitiona albume, manuale, filme: https://upromania.ro/companii/tichete-culturale/


Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
recrutare-up-romania

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Leadership in business. Cum contribuie un lider bun la cresterea afacerii si la retentia angajatilor

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica - Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult [...]

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta - Majoritatea companiilor se intalnesc cu nevoia de a diminua costurile, insa cum pot face asta fara sa frustreze angajatii sau sa ia masuri drastice, vizibile pentru public?

Citeste mai mult [...]

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste - Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult [...]

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare - Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala - Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult [...]

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat - Intr-o lume ideala, angajatii ar fi fericiti, proactivi si productivi. Cu totii ne dorim o productivitate maximizata in businessul din care facem parte, dar ce este de fapt productivitatea?

Citeste mai mult [...]

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor - Cultura organizationala este un concept esential in motivarea angajatilor si in a mentine un business sanatos. Cum reusesti sa-l construiesti si sa-l comunici cat mai bine?

Citeste mai mult [...]

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta - Tu cum iti petreci luna decembrie? Avem noi idei pentru tine: viziteaza cele mai frumoase targuri locale si bucura-te de vin fiert, mere coapte, turte dulci si mici cadouri.

Citeste mai mult [...]

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli - Cum poti sa iti promovezi firma si produsul sau serviciul cat mai bine, pentru a avea o buna imagine in mintea consumatorilor tai si a publicului tinta?

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste - Vrei sa faci mai putine cadouri, dar care chiar sa fie utile si de suflet? Afla in acest articol cum sa alegi cadourile de Craciun pentru cei dragi. Iti oferim si cateva idei care sa te inspire.

Citeste mai mult [...]

Leadership in business. Cum contribuie un lider bun la cresterea afacerii si la retentia angajatilor - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia - Un angajat bun este, evident, cel care este motivat si productiv, iar alte trasaturi precum cultura generala nu ar trebui sa conteze, atat timp cat persoana respectiva este un om decent si care respecta cultura organizationala.

Citeste mai mult [...]

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica - Neuromarketingul studiaza reactiile noastre folosindu-se de emotii, atentie si memorie. Teoretic, orice marketing bine facut este neuromarketing.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe