Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

1. De ce este recrutarea un proces atat de important?
2. Cum arata recrutarea cadrul companiilor din Romania
3. Cele mai eficiente metode de recrutare actuale
4. Ce conditii indeplineste un anunt de recrutare atractiv?
5. In loc de incheiere

Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

De ce este recrutarea un proces atat de important?

Recrutarea este un proces coordonat de departamentul de resurse umane, alaturi de managerii respectivi pentru fiecare pozitie in parte. Rolul ei este crucial, deoarece:

  • Departamentul de HR este reperul la care compania se poate raporta in orice moment. Genereaza asteptarile clare legate de fisele de post, asteptarile fiecarui angajat in parte de la companie, cat si invers. Intervine atunci cand se creeaza situatii conflictuale si poate salva si descurca alte situatii care tin de incarcatura de munca, care sarcini trebuie atribuite cui, sau nemultumiri din partea oricarei parti.

  • Cariera fiecarui angajat este importanta pentru el, si de aceea atat acesta, cat si compania au nevoie de o terta parte, obiectiva, care sa fie impartiala. Atat angajatul, cat si angajatorul simt ca se pot raporta la departamentul de resurse umane atunci cand se afla intr-o relatie profesionala, asigurandu-si astfel o plasa de siguranta.

  • Fundatia unei companii este alcatuita din oamenii ei. Personalitatea, expertiza si atitudinea acestora formeaza un mix unic si nereplicabil intr-o alta firma. Precum in construirea unei case, alegerea oamenilor potriviti va constitui pilonii de rezistenta.

  • Piata muncii, situatia economica sau aparitia competitorilor sunt toate structuri dinamice, care pot influenta in mod impredictibil situatia unui business. De aceea, fundatia constituita de angajatii potriviti poate sa mentina un mediu stabil intr-o situatie de dezechilibru al pietei muncii.

  • La sfarsitul celei de-a doua decade din secolul XXI, in capitalism, atitudinea posibililor angajati fata de angajatori s-a schimbat mult. Acestia si-au inteles drepturile si sumedenia de oportunitati, devenind si ei pretentiosi, nu doar sperand ca vor obtine o oferta de angajare oriunde. De cele mai multe ori, un angajat este dispus sa accepte interviuri doar pentru a testa piata, ia parte la mai multe intalniri in acelasi timp, alegand din multiple oferte, refuzandu-le pe altele.

  • De aceea, imaginea publica a unei companii este foarte valoroasa intr-o strategie de recrutare, deoarece inclusiv strategia in sine va vorbi despre cultura organizationala a business-ului respectiv.

Astfel, alegerea unei strategii corecte de recrutare este un factor determinant pentru foarte multe. Posibilii angajati vor avea inclusiv o parere despre mediul ales de angajator pentru a-si promova anunturile sau a-si aborda candidatii.

Cum alegi candidatul potrivit pentru un job

Cum arata recrutarea cadrul companiilor din Romania

In 2018, statistica a spus ca pentru 68% din companiile din Romania, cea mai mare provocare este sa gaseasca angajati cu competente din ce in ce mai specializate.

Acest lucru se datoreaza mai multor factori:

  • Traim intr-un moment in care diaspora Romaniei se mareste din ce in ce mai mult, multi romani alegand sa lucreze in afara tarii, din toate domeniile

  • Cei mai buni specialisti sunt abordati si atrasi de mediile din strainatate inca din perioada studiilor, acestia observand beneficii mai mari in a lucra in afara

  • Piata din Romania nu face mereu fata schimbarilor dinamice de business, pentru a pregati o forta de munca care sa faca fata provocarilor versatile ale pietei

  • Recrutarea candidatilor nu este mereu corect targetata si adresata, si astfel mesajul nu ajunge la posibilii angajati, asa cum nici acestia nu gasesc posibile companii potrivite.

Cele mai eficiente metode de recrutare actuale

Anunturile de angajare

In stil clasic, acestea raman o baza foarte importanta in procesul de recrutare, in special pentru pozitiile cu numar mare de locuri de munca, pentru cele foarte specifice, sau, dimpotriva, pentru cele cu competente mai flexibile. Ele pot fi postate pe platformele clasice de cautare de joburi, dar si pe platformele dedicate (de exemplu, IQads pentru joburile din zona de marcom - marketing, comunicare, publicitate).

Contactele directe

Orice head hunter sau director de HR sau recrutare are o munca cu atat mai usoara cu cat cunoaste indeaproape piata din domeniul in care activeaza. Astfel, poate avea contacte pe care le poate aborda direct, atunci cand le cunoaste experienta de munca si poate considera ca aceste persoane sunt potrivite pentru noi pozitii.

Colaborarea cu agentiile de recrutare

Precum in orice alt serviciu, atunci cand volumul de cautari este mare sau foarte specializat, acest serviciu poate fi externalizat catre agentii care au expertiza cu nisele sau volumele respective.

Head huntingul

Abordarea directa a persoanelor potrivite (precum cea a contactelor directe, dar de data aceasta catre persoane pe care recruterul nu le cunoaste direct) este foarte intalnita in mediile specifice, in care angajatii isi construiesc un nume si o imagine pe baza portofoliului, realizarilor, premiilor si expertizei lor. Recruterul se poate folosi de orice fel de retea sociala pentru a facilita contactul, cat si de adresele de e-mail publice ale acestor persoane care par potrivite pentru pozitiile deschise.

Promovarea

O companie care tine la oamenii sai se va uita in primul rand inauntrul organizatiei pentru orice pozitie. Avantajele vor fi: motivarea angajatilor, scutirea timpului de training si adaptare a unei persoane complet noi, stimularea competitivitatii si a performantei in interiorul echipelor, cat si ascensiunea fireasca a departamentelor. De aceea, ordinea fireasca este ca angajatorul si/ sau departamentul de HR sa evalueze intai posibilii angajati in randul celor pe care ii are deja.

Transferurile

Precum in promovare interna, noii angajati pot proveni si din aceeasi companie, insa din alte orase, tari sau sucursale, deoarece acestia isi doresc o schimbare, sau relocarea are sens pentru stilul lor de viata de la momentul respectiv. De aceea, un bun recruter se va uita atat la posibilele promovari, cat si la angajatii din intreaga companie, care pot fi interesati de un transfer.

Recrutarea, in 2019

Reangajarile

Nu orice plecare a unui angajat este tratata precum o despartire personala. De cele mai multe ori, aceasta plecare are sens pentru ambele parti, iar ea se produce fara hard feelings. Multe companii chiar au o politica de reangajare intr-un an fara alte formalitati, pentru cei care au plecat in termeni buni din companie, cu performante de care angajatorii au fost multumiti. Precum promovarea, acesta scuteste din timpul de readaptare, si in plus aduce o nota personala si frumoasa in cultura organizationala: aceea ca este un mediu care isi pretuieste personalul, si este atent la acesta, amintindu-si de realizarile lui.

Recomandarile

Companiile nu doar au incredere in angajatii lor pentru a cunoaste potrivite din acelasi domeniu pe care le pot recomanda, dar acestia pot reprezenta si un filtru de cautare, deoarece un angajat care s-a adaptat bine in organizatie poate recomanda pe cineva potrivit. Multe politici de recrutare interne ofera chiar bonusuri atunci cand compania s-a hotarat la un candidat recomandat de un angajat.

Recrutarea online

Dupa cum spuneam, si angajatii isi fac o parere in functie de stilul de recrutare abordat de fiecare companie in parte. In timp ce anumite anunturi sunt potrivite pentru a fi afisate stradal sau in mediile de transport, majoritatea candidatilor isi doresc sa poata gasi anunturile in mediul online. Sunt cel mai usor de cautat, iar imaginea companiei poate fi construita in mod mult mai usor, cu buget mai mic. Angajatorul poate fi mai informal, daca doreste, iar orice pas din proces este automatizat si mult mai usor (de exemplu, algoritmii ofera statistici asupra candidaturilor depuse, fara sa fie nevoie sa fie organizate, ca intr-un proces fizic).

Participarea la targurile de joburi

Targurile sunt in continuare o buna metoda de a atrage personal si a intalni posibili angajati potriviti pentru organizatie. La targuri companiile au ocazia sa isi aseze standul intr-un mod care sa-i reprezinte, pot derula activari - actiuni speciale care sa atraga atentia -, pot intra in contact direct cu potentialii angajati, intr-un dialog precum o sesiune de pre-interviu.

Utilizarea propriilor baze de date

Uneori, lucrurile nu se intampla la momentul respectiv, dar se reaseaza intr-un moment ulterior. Asa se poate intampla si cu candidatii de care un angajat a fost multumit la un interviu, poate chiar ramanand cu gandul la persoana respectiva, deoarece s-ar fi potrivit in organizatie. Insa deschiderea unei pozitii ulterioare ii ofera companiei oportunitatea de a consulta bazele de date precedente, si contactand din nou candidatii anteriori. Astfel se poate trece peste cativa pasi de cunoastere, iar aceste contacte pot fi foarte valoroase.

Retelele de socializare

In 2019, acesta este probabil cel mai eficient si intalnit mod pentru a recruta, in special candidatii tineri, sau din middle management. In primul rand, LinkedIn este o retea sociala destinata exact mediului profesional. Atat companiile, cat si angajatii isi construiesc profiluri pe care le pot actualiza si imbunatati constant. Companiile pot afisa joburi, pot contacta candidati, iar acestia pot aplica la joburi. Mai nou, si Facebook ofera posibilitatea paginilor de business sa posteze joburi si le permite utilizatorilor sa aplice, in urma unui proces de intrebari personalizat chiar de angajator, prin pagina de Facebook. Aici este un scurt tutorial despre cum se poate face acest lucru. Desi nu este foarte folosit in Romania, Twitter este un alt mediu in care candidatii isi pot evidentia competentele. Companiile si specialistii pot intra in dialog, observand si aici persoanele de care pot fi interesate. Si pe LinkedIn, si pe Facebook si chiar si pe Instagram se pot derula reclame, targetate exact pe grupurile cu experienta necesara pentru pozitiile pe care se recruteaza. Pe Instagram ad-urile pot derula inclusiv in sectiunea de Stories, iar pe Facebook pot aparea chiar si in lista de Messenger. Aici tine de fiecare companie sa genereze un mesaj cat mai concrect, atragator si eficient pentru a interesa candidatii si a-i face sa aplice la joburile actuale.

Precum in majoritatea aspectelor din viata, echilibrul este cheia si in procesul de recrutare. Fiecare companie este responsabila sa identifice metodele de mai sus care i se potrivesc, sa le elimine pe cele care nu si sa construiasca apoi un mix de modalitati care sa ii asigure atat imaginea dorita ca angajator, cat si un grup cat mai bun de candidati, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ.

Cum arata un anunt de angajare cat mai eficient

Ce conditii indeplineste un anunt de recrutare atractiv?

Odata ce acest mix de comunicare al pozitiilor deschise este stabilit, departamentul de recrutare are nevoie sa deruleze urmatorii pasi pentru a crea un anunt cat mai bun:

  • Sa aiba un titlu cat mai clar si reprezentativ. Ideal ar fi ca un candidat sa inteleaga inca din titlu despre ce e vorba, cine este angajatorul si ce inseamna pozitia respectiva. Acest filtru este util atat pentru companii, cat si pentru cei care cauta joburi

  • Sa nu detalieze doar fisa postului. Anuntul de recrutare are si scopul de a atrage personal, de a construi o poveste despre ce presupune cultura organizationala respectiva, ce ar insemna pentru un angajat sa lucreze acolo. Nu sunt apreciate anunturile schematice, care insira doar asteptarile si responsabilitatile. Acestea sunt importante, insa companiile doresc sa fie interesante pentru candidati. Pentru asta, ele pot desfasura avantajele, facilitatile, beneficiile, obiceiurile placute, cum ar fi: abonamentele medicale private sau la sali de sport, bonusurile anuale, maririle de salariu, fructele sau bauturile asigurate de biroul respectiv, teambuilding-urile, posibilitatile de lucru de la distanta etc.

  • In 2019 continutul scris nu mai este cel preferat de majoritatea utilizatorilor online. Pentru ca un anunt sa fie usor de citit, el are nevoie de elemente alternante de imagini si video. In plus, imaginile si videourile pot fi foarte reprezentative pentru biroul, echipa si atmosfera din organizatia respectiva. Iar aceasta nota personala este apreciata de candidati, care simt ca inteleg mai concret despre ce este vorba la locul de munca respectiv.

  • De multe ori, daca anuntul presupune prea multi pasi pentru a aplica, candidatii sunt descurajati. De aceea, preferabil este ca targetarea sa fie riguroasa, iar procesul sa fie apoi destul de simplificat. Ar trebui sa fie suficient ca acel candidat sa poata sa incarce CV-ul si sa lase un mesaj personalizat, sau sa raspunda la cateva intrebari. Daca pentru fiecare job un candidat trebuie sa completeze un nou profil sau sa scrie o scrisoare de intentie, atunci procesele sunt ingreunate.

  • De multe ori, anunturile de recrutare sunt gandite alaturi de agentia creativa a companiei respective. Deoarece fiecare companie doreste sa fie cat mai dezirabila si atragatoare in ochii candidatilor. Astfel, fara a deruta prea mult candidatii, anunturile pot fi cat mai creative si deosebite. Candidatii au inceput sa faca deja acest lucru pentru a promova propriul profil: construiesc landing pages, in care se prezinta, folosesc moduri creative de a-si arata portofoliul, sau deseneaza un profil asemanator celui de pe Tinder, dar pentru a atrage angajatorii.

In urma interviurilor, este important pentru ambele parti sa existe un feedback sau follow up, chiar daca raspunsul final este negativ. Acest lucru ajuta atat candidatul, cat si organizatia, si deschide usa catre o colaborare ulterioara, precum am mentionat despre consultarea propriilor baze de date.

Cine tine interviurile de angajare finale

In loc de incheiere

Nu in ultimul rand, nu uita:

  • Interviurile de specialitate sau cele finale sunt cel mai bine tinute de catre managerii directi, pentru a purta un dialog cat mai clar asupra industriei, competentelor, expertizei si asteptarilor.

  • Orice proces de recrutare spune ceva despre identitatea organizatiei tale.

  • In cadrul programelor de internship, straduieste-te sa oferi programe cat mai bune pentru studenti, care sa fie relevante din punct de vedere al experientei, si sa fie remunerate. De asemenea, asigura-te ca supervizorii celor din aceste programe au timp dedicat pentru acestia, pentru a le explica si asigura o interventie utila in fluxul organizatiei.

In cadrul facultatilor, industriilor, platformelor de socializare sau platformelor destinate companiilor, utilizatorii vorbesc despre experienta lor cu diversi posibili angajatori. Asigura cea mai buna interactiune cu acestia, iar identitatea ta si valorile organizatiei tale vor fi apreciate.

Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
masuri de lucru in timpul pandemiei de coronavirus

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19

Citeste mai mult

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
mediu-sigur

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19 - Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, mai ales din punct de vedere economic si profesional, tocmai de aceea companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie.

Citeste mai mult [...]

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie - Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste - Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult [...]

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta - Majoritatea companiilor se intalnesc cu nevoia de a diminua costurile, insa cum pot face asta fara sa frustreze angajatii sau sa ia masuri drastice, vizibile pentru public?

Citeste mai mult [...]

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare - Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult [...]

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta - Tu cum iti petreci luna decembrie? Avem noi idei pentru tine: viziteaza cele mai frumoase targuri locale si bucura-te de vin fiert, mere coapte, turte dulci si mici cadouri.

Citeste mai mult [...]

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat - Intr-o lume ideala, angajatii ar fi fericiti, proactivi si productivi. Cu totii ne dorim o productivitate maximizata in businessul din care facem parte, dar ce este de fapt productivitatea?

Citeste mai mult [...]

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica - Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult [...]

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala - Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult [...]

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor - Cultura organizationala este un concept esential in motivarea angajatilor si in a mentine un business sanatos. Cum reusesti sa-l construiesti si sa-l comunici cat mai bine?

Citeste mai mult [...]

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli - Cum poti sa iti promovezi firma si produsul sau serviciul cat mai bine, pentru a avea o buna imagine in mintea consumatorilor tai si a publicului tinta?

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste - Vrei sa faci mai putine cadouri, dar care chiar sa fie utile si de suflet? Afla in acest articol cum sa alegi cadourile de Craciun pentru cei dragi. Iti oferim si cateva idei care sa te inspire.

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ - Deoarece resursa umana este o resursa mult mai complexa, iar motivatia, implicarea sau performanta sunt niste indicatori greu de masurat, evaluarea poate ajunge de la un proces complet subiectiv, la un proces care foloseste incorect instrumente complicate.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei - Pandemia poate avea consecinte dramatice pentru sutele de mii de copii din mediile defavorizate, mai ales la nivelul educatiie. Afla in acest articol cum pot fi sustinuti.

Citeste mai mult [...]

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica - Neuromarketingul studiaza reactiile noastre folosindu-se de emotii, atentie si memorie. Teoretic, orice marketing bine facut este neuromarketing.

Citeste mai mult [...]

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia - Un angajat bun este, evident, cel care este motivat si productiv, iar alte trasaturi precum cultura generala nu ar trebui sa conteze, atat timp cat persoana respectiva este un om decent si care respecta cultura organizationala.

Citeste mai mult [...]

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem - Unde ai putea merge, astfel incat sa ai o vacanta complet reusita? Afla in acest articol topul destinatiilor pentru Revelion 2020 in Romania.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei - Ce presupune si cum se organizeaza o petrecere reusita, care indeplineste si obiectivele companiei, dar lasa angajatii fericiti?

Citeste mai mult [...]

Idei de vacanta de iarna in Romania - Unde mergem in vacanta iarna aceasta? Descopera in acest articol o multime de idei pentru o vacanta de iarna de vis, chiar in Romania.

Citeste mai mult [...]

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului - Atunci cand un angajat se alatura organizatiei tale, acesta nu este interesat doar de salariu. Afla in acest articol care sunt beneficiile pe care le poti acorda prin tichete.

Citeste mai mult [...]

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare - Deoarece millennials s-au dezvoltat intr-un mediu economic, politic, tehnologic si de divertisment diferit, este normal, ca la fiecare generatie, sa se faca simtit un prag de mentalitate si asteptari.

Citeste mai mult [...]

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis - Up Romania a dovedit inca o data preocuparea sa de a raspunde misiunii de a face sa fie mai bine in fiecare zi. La finalul lunii noiembrie 2019, in urma evaluarii EcoVadis, a obtinut Medalia de Aur, cu un scor general ce o claseaza in top 5% companii considerate cele mai sustenabile.

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie - Ziua de 8 Martie are doua mari componente, in special in ultimii ani de comunicare: feminism si cadouri. in timp ce cat mai multi oameni vorbesc despre egalitatea intre genuri, cadourile au asteptarea de a fi aliniate la acest concept.

Citeste mai mult [...]

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung - Cu gandul la continuitatea business-urilor si la performanta, companiile, indiferent de dimensiunea lor, vor trebui sa aiba in vedere o serie de comportamente, atitudini si masuri care sa permita un raspuns rapid si adaptat la orice modificare din mediul fizic, economic, social si, astfel, sa asigure existenta pe piata a business-ului, dar si cresterea si dezvoltarea lui.

Citeste mai mult [...]

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP - Astazi, 15 ianuarie 2020, a avut loc extragerea castigatorilor campaniei «Liga celor mai buni angajatori», derulata in perioada 1 martie – 31 decembrie 2019.

Citeste mai mult [...]

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui - Ce aduc sarbatorile de Paste? In 2020, nimic cu care suntem obisnuiti, insa angajatii inca se bucura de beneficiile din partea companiei. Afla in acest articol ce cadouri sau beneficii pot oferi companiile angajatilor pentru motivarea lor si pentru cresterea productivitatii.

Citeste mai mult [...]

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020 - Cum ne adaptam la noul normal, continuand sa fim safe si sa avem cateva conditii de relaxare

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie - Ziua internationala a copilului vine cu provocarea de a gasi cele mai potrivite modalitati pentru a sarbatori. Daca ai nevoie de idei, citeste in acest articol cateva sfaturi despre ce ar trebui sa tii cont sau sa eviti in alegerea unor cadouri si activitati pentru copii.

Citeste mai mult [...]

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii - Prezent in cultura economica din ziua de azi, work from home are avantaje si dezavantaje atat pentru angajat, cat si pentru angajator. Afla mai multe in acest articol.

Citeste mai mult [...]

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes - De la organizare la noi provocari. Afla care sunt obiceiurile zilnice ale afaceristilor de succes.

Citeste mai mult [...]

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung - Responsabilitatea unui manager este uriasa atunci cand vorbim despre un business etic si de succes. Afla ce trebuie sa faci pentru a-ti proteja business-ul pe permen lung.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe