Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru a-ti afisa continut personalizat. Tot cookie-uri foloseste si serviciul de monitorizare statistica de trafic in site, serviciu oferit de Google. De asemenea, folosim cookie-uri gestionate de Google, Facebook si DoubleClick pentru a-ti afisa mesaje publicitare pe alte site-uri, dupa ce l-ai vizitat pe al nostru.

Te rugam sa citesti politica noastra si sa iti exprimi preferintele legate de cookie-uri.

Esti pe pagina cu informatii pentru:

E SIMPLU CA EXPERIENTA TA CU SITE-UL SA FIE IMBUNATATITA!

Ai gasit informatiile de care ai nevoie? Completeaza formularul de feedback.

  1. Alege raspunsul care reflecta cel mai bine experienta ta pe site:

    Explicatiile despre produse si servicii sunt complete.

    Continutul este coerent structurat.

    Tonul de adresare este unul adecvat.

    Am gasit usor informatia de care am nevoie.

    Site-ul este placut din punct de vedere vizual.

  2. Ce informatii ti-ar placea sa gasesti in viitor pe site?

  3. Exista o problema anume pe care doresti sa o adresezi?

TICHETE CADOU

Este simplu sa ai o afacere de succes cand folosesti instrumentele adecvate!

Afla mai multe despre cum poti stimula atingerea obiectivelor strategiei tale!

Avantaje Cum obtii
tichete
Legislatie Parteneri
afiliati
Vezi pachetul
potrivit
 

e simplu sa-ti atingi obiectivele

Tichetul Up Cadou Stim este solutia inteligenta ce motiveaza performanta afacerii tale in diverse actiuni:
  • stimularea vanzarilor prin recompensarea colaboratorilor externi
  • campanii de marketing si promotii
  • fidelizarea clientilor
  • realizarea de studii de piata
  • premii pentru concursuri si tombole.

Up Cadou STIM este alternativa perfecta pentru discountul oferit pentru serviciile sau produsele comercializate, premiile in bani sau produse, bonusul sau prima cash pentru indeplinirea obiectivelor, cadourile perisabile, care necesita spatiu de stocare si distributie.

Ofera cadoul perfect indiferent de ocazie, de domeniul de activitate al companiei sau de publicul tinta cu ajutorul tichetelor Up Cadou STIM!

Legea nr. 193/2006, Codul fiscal al Romaniei, O.U.G. nr. 58/2010



Beneficii companie


  • Deductibilitate fiscala
  • Logistica simpla si implementare rapida
  • Personalizare
  • Echipa de specialisti dedicata

Descopera toate beneficiile si modul de implementare al tichetelor Up Cadou STIM:


Unde se folosesc:

Unul dintre avantajele importante este faptul ca beneficiarii isi pot alege cadoul dorit intr-o retea de parteneri la nivel national, cu peste 55.000 de magazine si centre de servicii. Reteaua cuprinde domenii variate precum electronice, telefonie mobila, benzinarii, moda, decoratiuni, cosmetice, turism, restaurante, hypermarketuri.



Exemple de folosire

Animi reteaua de distribuitori - Daca vrei sa cresti volumul vanzarilor, sa premiezi sau stimulezi distribuitorii sa isi depaseasca obiectivele ofera-le ca premiu tichete Up Cadou STIM.

Promovezi produsele si serviciile companiei - Daca derulezi o campanie de marketing, le poti oferi cumparatorilor un cadou promotional sub forma tichetelor Up Cadou STIM.

Fidelizezi si recompensezi colaboratorii - Multumeste-le celor care v-au ajutat compania prin tichete Up Cadou STIM care le dau posibilitatea sa isi aleaga cadoul perfect pentru ei.

Testimoniale

Carmen Stoian, Director de Marketing (Retail) Adrian Marinescu, Director de Vanzari, firma distributie Dana Sinceac, Director Economic, Societate de asigurari Daniel Alexandrescu, Administrator firma productie

"In urma cu doua luni am derulat o campanie de produs in cadrul careia am introdus o tombola cu premii in tichete Up Cadou, pentru cei care comandau in perioada stabilita. In urma tombolei, rezultatele au fost surprinzatoare: 115 clienti noi si 240 de clienti care comandasera anterior, au plasat o noua comanda.

Castigatorii au primit tichetele Up Cadou personalizate cu sigla, mesajul companiei si adresa de web. Tichetele au intrat in planul nostru de marketing si au fost deduse 100% din impozitul pe profit.

Aceasta campanie a sporit prezenta brandului pe piata, iar lista comenzilor este in continuare in crestere."
Carmen Stoian, Director de Marketing (Retail)


"Una dintre cele mai mari provocari ale acestui an a fost lansarea unui nou produs de vopsea. Bugetul nu ne permitea cai prea multe de promovare si, in acelasi timp ne doream ceva original. Ideea celor de la Up Cadou a fost excelenta!

Am facut o campanie pentru 6 luni in care am introdus in 10% dintre cutiile de vopsea cate un tichet Up Cadou cu valoare de 30 lei, ambalat in folie de plastic. Desigur, tichetul avea sigla noastra si website-ul. Promotia am anuntat-o online si in magazinele partenere.

A fost o campanie spectaculoasa, am vandut 145% din cat ne-am propus si am atins nivelul de notorietate dorit pentru noua noastra marca de vopsea."
Adrian Marinescu, Director de Vanzari, firma distributie


"Timp de 2 luni am demarat o campanie de promovare a politelor casco. In functie de valoare politei, fiecare beneficiar primea tichete Up Cadou in valoare de 50 sau 100 lei, iar fiecare broker primea tichete Up Cadou in valoare 500 lei la 10 polite semnate.

Tichetele erau personalizate cu sigla noastra si sloganul Companiei.

Rezultatele campaniei au fost surprinzatoare. Targetul propus a fost depasit cu 67% si numarul politelor este in continua crestere.

Multi beneficiari ne-au zis ca si-au luat in sfasit ce-si doreau de mult si ca daca ar fi primit bani cu siguranta s-ar fi dus pe cheltuieli casnice."
Dana Sinceac, Director Economic, Societate de asigurari


"Obiectivul meu a fost sa cresc vanzarile prin firmele de distributie si la nivelul magazinelor de desfacere.

In cadrul planului de marketing pentru promovarea vanzarilor am dat tichete Up Cadou pentru distribuitori, in functie de valorile vandute, iar vanzatorii din magazine au fost recompensati pentru respectarea normelor de mercantizare si numarul de produse recomandate.

Valorile premiilor in tichete cadou s-au incadrat in bugetul de marketing si au fost deductibile integral. In mai putin de o luna, vanzarile noastre au crescut cu 35%."
Daniel Alexandrescu, Administrator firma productie

Programe de marketing


Realizarea unui plan de marketing

Planul de marketing trebuie sa fie elaborat in functie de nevoile si de situatia companiei pe piata. Cu toate acestea, exista componente standard care se regasesc in orice plan de marketing.

Din planul de marketing nu trebuie sa lipseasca analiza pietei, strategia de marketing, previzionarea vanzarilor si bugetul de cheltuieli.



1. Analiza pietei
In mod normal, aceasta sectiune include analiza de piata, analiza SWOT (puncte tari, puncte slabe, oportunitati si amenintari ale firmei pe piata) si analiza avantajelor competitive.

Analiza pietei va contine previziunea vanzarilor, segmentarea pietei, cercetari de piata si analiza nevoilor pietei.

2. Strategia de marketing
Aceasta trebuie sa includa misiunea, obiectivele si strategiile axate pe segmentarea pietei si pozitionarea produselor.

3. Previzionarea vanzarilor
Ofera detalii necesare pentru a putea urmari vanzarile lunare. Include vanzarile de produse specifice, in functie de regiune, de segmentul de piata, de canalele utilizate pentru promovare etc.

4. Bugetul de cheltuieli
Acesta ar trebui sa contina informatii suficiente pentru a putea urmari cheltuielile lunare. De asemenea, este necesar sa incluzi tactici de vanzari, programe, responsabilitati de management, promotii si alte elemente.

Planificarea se face pentru a obtine rezultate.

Pe langa cercetarea de piata interprinsa, mult mai importanta este implementarea planului de marketing. Cele precizate mai sus reprezinta un minimum de informatii pe care un plan de marketing ar trebui sa le contina.



SPECIMEN SI SECURITATE


Emiterea tichetelor cu valoare implica respectarea unor conditii de securitate optima pe care noi le indeplinim cu multa rigurozitate.



Fata:



1 - Perioada de valabilitate;
2 - Valoarea;
3 - Cadru rezervat referintelor clientului (denumire angajator, cod fiscal, numar de inmatriculare la O.R.C., nume, prenume, CNP utilizator);
4 - Seria;
5 - Cod de bare;
6 - Cerneala termocromica: cerneala de securitate care devine transparenta la atingere;
7 - Microperforatii de siguranta usor de verificat la lumina;
8 - Zona reactiva la razuirea cu o moneda: culoarea devine gri;
9 - Microtext - caractere microscopice greu de reprodus;
10 - Fibre de securitate in interiorul hartiei ce apar diferit colorate in functie de tipul de lumina la care sunt expuse (naturala sau UV);
11 - Holograma_imagine 3D ale carei caracteristici sunt foarte greu de reprodus;
Verso:

Descarca elementele de specimen si securitate


12 - "Guilloche" model grafic realizat prin calcul informatic, vizibil cu ochiul liber si tiparit cu cerneala fluorescenta;
13 - Cerneala fluorescenta la lumina UV;
14 - Spatiul destinat inscrierii datei si aplicarii stampilei unitatii afiliate unde a fost folosit tichetul;
15 - Interdictii stabilite prin lege, referitoare la utilizarea tichetelor sociale;
16 - Denumirea si sediul social al unitatii emitente, date de contact.
  • calculati

    cat economisesti cu tichetele de masa

  • comanda tichete

  • harta

    afiliatilor nostri

  • promotie

    ai recomandat, ai castigat

  • afla

    stadiul livrarii tale

  • documente

    contractuale

  • abonare

    la newsletter