

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii
- Informatii generale despre lucrul de acasa
- Cadru legislativ
- Avantaje si dezavantaje pentru angajati
- Avantaje si dezavantaje pentru angajatori
- Alte beneficii pe care angajatul le poate oferi angajatorului
- 10 obiceiuri care iti fac viata mai frumoasa cand lucrezi de acasa
- Mituri despre lucrul de acasa
Informatii generale despre lucrul de acasa
Lucrul de acasa este din ce in ce mai Intalnit, sub diferite forme, motive, in diverse industrii si chiar tari. Unii oameni au parte de interviuri online si se angajeaza pentru organizatii din alte tari si culturi, alte companii au politica de a lucra un anumit numar de zile de acasa. Fie ca este vorba de lucru remote, work from home, telemunca sau lucrat de la distanta, toate denumesc aceeasi stare de fapt: o libertate geografica prezenta in cultura economica din ziua de azi.
Cadru legislativ
In afara situatiilor de urgenta, telemunca este inregistrata in legislatia Romaniei ca o forma acceptata de lucru. Legea 81/ 2018 prevede ca angajatorul sa asigure toata tehnologia necesara pentru ca cineva sa poata practica telemunca, sa verifice echipamentele necesare si sa adapteze normele de SSM (siguranta si securitatea muncii) pentru lucrul din alta parte decat de la sediul companiei. De asemenea, este important ca acest lucru sa fie specificat in contract, astfel Incat angajatorul sa nu fie in culpa in cazul nefericit al unui accident.
Lucru de acasa - avantaje si dezavantaje pentru angajati
Avantaje
Nu trebuie sa te mai deplasezi pana la serviciu
Romania nu este o tara mare, in care oamenii obisnuiesc sa faca zilnic naveta pe distante lungi. Insa infrastructura si traficul sunt precare pentru doua drumuri zilnice prin oras, intre birou si casa. Acest timp este valorificat de unii dintre angajati (unii citesc sau asculta podcasturi, vorbesc la telefon sau merg pe jos), insa majoritatea se simte frustrata de acest tranzit. In plus, oamenii sunt vulnerabili la o mutare subita a companiei intr-un nou sediu, mai departe de centrul orasului, nu stiu daca sa isi mute domiciliul in functie de zona preferata din oras sau in functie de sediul firmei si ajung chiar sa aleaga intre doua oferte de job in functie de cel care este mai accesibil. Acele doua ore sunt oferite inapoi angajatilor, iar acestia si le pot redistribui asa cum isi doresc.
.jpg)
Program flexibil
Intr-o lume ideala, responsabilitatea angajatilor este fata de taskurile lor, iar acestia si le pot indeplini in orarul dorit, atat timp cat respecta termenul limita. Evident, daca este necesara o sedinta online sau un brainstorming, atunci programul flexibil poate bloca fluxul operational. In rest, un angajat poate alege sa lucreze patru ore dimineata si patru ore seara, sa isi ia mai multe ore libere la pranz, sau sa se trezeasca foarte devreme si sa fie gata cu taskurile pana dupa amiaza. Atat timp cat acesta nu incurca restul echipei, nu conteaza pentru ce program opteaza fiecare. Iar aceasta libertate este potrivita celor autonomi, autodidacti si responsabili.
Mai putin stresat
Biroul este un loc in care fiecare angajat este mai atent decat si-ar dori: la cum este imbracat, la ce glume face, la ce ore ajunge sau pleaca, la relatiile pe care le are cu colegii, la parerile pe care le exprima sau le tine pentru el, la reactiile sefilor fata de ei, la atmosfera din jur, la alte conflicte. Practic, in loc ca acesta sa se concentreze pe taskurile sale si pe a le face cat mai bine, el este supus unui stres perpetuu, sau unei situatii din afara ariei lui de confort.
Reduci costurile la transport
Faptul ca nu mai trebuie sa te deplasezi la serviciu nu ofera doar cele doua ore zilnice pe care le poti castiga. Costurile de transport, fie ca sunt in comun, fie ca sunt pentru masina personala, sunt si ele un cost care este dedus prin lucrul de acasa. Chiar si in cazul masinii de serviciu va fi dedus un cost pentru angajator, care poate fi redirectionat catre salariul angajatului.
Confortul de acasa
Multi angajati au nevoie sa aiba mai multa comoditate atunci cand lucreaza. Sa poata controla ei ce si cand mananca, sa nu fie intrerupti, sa poata regla aerul conditionat sau caldura, sa tina geamurile deschise, sa fie alaturi de familiile lor, sa fie acasa atunci cand le soseste un colet. Cei care au nevoie de variatii pot sa lucreze dintr-o cafenea sau sa vina la sediul biroului, insa majoritatea se simt cel mai bine atunci cand raman in aria de confort, nu sunt stresati de galagia biroului sau de un coleg care este dornic de conversatie.
Dezavantaje
Nu muncesti, nu esti platit
Munca de la domiciliu este potrivita celor care nu au nevoie de un supervizor care le verifica monitoarele. Celor care inteleg ca un job la distanta presupune o asumare a unor responsabilitati, o provocare de a contribui intr-o echipa cu abilitati, experienta si sarcini duse bun sfarsit.
Factori perturbatori
Exista o gluma despre colegii fara copii, care se intorc demotivati dupa un weekend prelungit, caci ar fi vrut sa mai ramana in vacanta, versus colegii care sunt si parinti si care abia asteptau sa revina la interactiunea cu adultii. Astfel, lucrul de acasa poate insemna liniste deplina pentru cineva, sau alte responsabilitati majore pentru altcineva. De aceea, lucrul de acasa nu este potrivit pentru toata lumea.

Singuratate
Pentru multi, clipele petrecute in pauze alaturi de colegi sau un pranz Impartasit cu ceilalti pot constitui o mare parte din viata lor sociala. Colegii se pot obisnui sa vorbeasca unii cu ceilalti, iar lucrul de acasa poate fi dezorientant in timp. Este important ca fiecare sa aiba grija la a compensa viata sociala si la a-si forma obiceiuri sanatoase, pentru a nu avea un moral afectat.
Plictiseala si sedentarism
Desi unii pot profita de lucrul de acasa pentru a face mai mult sport, altii pot observa ca au intrat intr-o rutina in care se ridica de la calculator doar pentru a merge la baie, mananca intr-un ritm nesanatos si lucreaza intr-un program prelungit. Desi primul instinct ar fi ca lucrul de acasa presupune libertate, aceasta libertate este cu adevarat valorificata daca este urmata o rutina. Rutina nu presupune o restrictionare a timpului, ci un mod de a organiza timpul atat de bine incat sa poti face toate lucrurile pe care ti le doresti.
Comunicare dificila cu colegii
In timp ce unii se bucura de „Intalnirile care ar fi putut fi de fapt un email”, pentru altii comunicarea prin Zoom sau Slack poate fi dificila, in functie de personalitatea fiecaruia. Dar daca fiecare este punctual si asumat cu indatoririle sale, comunicarea nu ar trebui sa impiedice bunul mers al taskurilor.
Lucrul de acasa - avantaje si dezavantaje pentru angajatori
Avantaje
Costuri reduse
Costurile cu chiria, costurile de intretinere sau de transport sunt semnificativ reduse atunci cand locurile de munca pot fi de la distanta. Toate acestea se resimt inca din prima luna in care o companie adopta aceasta masura, iar costurile pot merge catre profitul organizatiei sau catre salariile motivante ale angajatilor.
.jpg)
Mentinerea angajatului motivat
Toate avantajele de mai sus mentin angajatul cu un moral ridicat, iar acesta simte libertatea oferita ca pe un beneficiu, pe care incearca sa-l returneze printr-o prestatie buna in jobul sau. Daca recrutarea este facuta corect si angajatii sunt responsabili, iar daca obiectivele sunt setate corect de catre management, atunci lucrul de la domiciliu ar trebui sa functioneze perfect eficient si productiv.
Flexibilitatea angajatului
Angajatul va raspunde mai bine provocarilor daca va avea optiunea de a-si alege timpul, spatiul si ordinea in care isi indeplineste taskurile. Astfel va fi si mai deschis la cerintele imprevizibile ale angajatorului sau la schimbarile care pot aparea
Dezavantaje
Comunicare dificila cu angajatul, mai ales in cazurile unui proiect important
Unii angajati pot fi exemplari in orice forma de comunicare, insa altii pot aduce minusuri unei echipe care lucreaza sub presiune, rapid, cu deadline-uri stranse sau imprevizibile. Sa nu poti avea contact la timp cu un angajat il poate cataloga ca neserios, astfel ca este important sa comunici de la inceput nevoile si asteptarile tale in materie de disponibilitate.
Diminuarea loialitatii
Este mai dificil sa observi si prevezi schimbarile unui angajat. Nu iti dai seama la fel de bine atunci cand are o zi proasta din motive personale sau atunci cand este demotivat si ar vrea sa incerce interviuri pentru alte joburi. Este important sa verifici aceste lucruri in discutii 1 la 1, online sau offline, in care sa observi cat de multumit este de rolul sau in organizatie.
Alte beneficii pe care angajatul le poate oferi angajatorului
Cardurile de masa pot fi oferite in continuare angajatilor, iar acestia le pot folosi pentru pranzurile zilnice sau pentru cumparaturi. Tichetele au o forma diferita de impozitare, ceea ce avantajeaza organizatia. De asemenea, angajatorul poate oferi in continuare abonamente la sali de sport, cursuri in industria de activitate sau teambuildinguri.
10 obiceiuri care iti fac viata mai frumoasa cand lucrezi de acasa
Cum poti castiga mai mult echilibru atunci cand jobul tau este remote? Prin obiceiuri care iti confera o plasa de siguranta atunci cand lucrezi de acasa: spatiul tau in care simti ca faci lucruri care contribuie la progresul si starea ta de bine.
Iei micul dejun in tihna
Poate vrei sau nu sa sari peste micul dejun. Oricum ar fi, este important sa poti alege tu acest lucru si sa nu fii constrans de imprejurari. Chiar si daca micul dejun presupune doar o cafea cu cei dragi, poate te vei bucura de obiceiul pornirii espressorului, sau de un model in spuma cafelei cu lapte. Chiar si bucuria unei cani frumoase este importanta: arata ca nu te grabesti undeva, ci te bucuri de momentul respectiv.
Citesti
Credem ca nu mai este nevoie sa vorbim despre beneficiile cititului. Ne culturalizeaza. Ne invata sa citim, scriem si ascultam mai bine. Ne deschide accesul la diferenta si ne ajuta sa mentinem procesul de invatare. Daca doresti sa faci achizitionezi carti, albume sau manuale, atunci poti face acest lucru cu cardul cultural. Vezi aici ce categorii de achizitii pot fi facute cu ajutorul cardului si discuta cu angajatorul tau despre obtinerea lui.
.png)
Gatesti masa de pranz
Daca obisnuiai sa folosesti cardul de masa atunci cand mancai la birou, acesta este valabil in continuare pentru platile contactless sub 200 de lei, fiind perfect pentru mesele sau cumparaturile cu livrare pentru care optezi. Poti manca mai sanatos, planificand meniuri pe toata saptamana, potrivite nevoilor tale.
Urmezi cursuri online
Cursurile online au un mare avantaj si o oportunitate: majoritatea sunt gratuite si iti ofera provocarea de a fi concentrat si autodidact, chiar daca nu esti intr-un sistem de educatie formala. Poti gasi inclusiv cursuri de la universitatile din State, sau cursuri nisate pe industria in care activezi.
Redecorezi
Redecorarea nu trebuie sa insemne o suma mare investita in casa. Si plantele, pernele, paturicile sau beculetele intra la capitolul design, iar majoritatea se pot gasi la preturi accesibile in multe magazine. Alege-ti culorile care te bucura, obiectele care iti aduc amintiri frumoase sau texturile care te fac sa te simti confortabil. Casa nu este doar un spatiu functional, ci si unul care reflecta starea ta interioara.
Dezvolti un nou hobby
Fie ca este vorba de puzzle-uri cu 1000 de piese, desene cu peisaje montane, lumanari parfumate sau masterclass-uri culinare: toate sunt importante, daca te bucura timpul pe care-l petreci cu ele sau progresul pe care-l observi. Pot fi lucruri mici pe care mereu le amanai pentru ca te gandeai ca nu sunt productive sau in legatura cu cariera ta. Este ok sa te bucuri si sa te cufunzi in starea de flux, astfel ca acesta este probabil obiceiul care poate intra la categoria lucruri bune care au aparut in 2020.

Te uiti la filme si seriale
Daca ti-ai dorit mereu sa stii la ce se refera toti ceilalti atunci cand numesc regizori consacrati, filme vechi sau seriale premiate, acum ai ocazia sa muti parte din activitatile pe care le faceai in afara casei la aplicatiile de streaming disponibile. Te poti relaxa si uita de stres in fata comediilor, poti descoperi tehnici de filmare si montaj explicate separat pe canale de YouTube, sau iti propune sa vizionezi toate filmele unui anumit regizor. Vei descoperi o lume noua, care va crea subiecte de legatura cu multi oameni din jur si te va ajuta ca uneori sa uiti de alte probleme si sa te cufunzi intr-o poveste.
Petreci mai mult timp cu familia
Unul dintre cele mai bune lucruri care s-a intamplat pe perioada carantinei a fost ca le-a dat ocazia familiilor fericite sa isi umple relatia de mai mult timp impreuna, atat cantitativ cat si calitativ. Faptul ca poti petrece mai mult timp la cafea cu cei dragi dimineata sau ca de la serviciu pe canapea faci doar un pas in loc de o ora poate conta enorm pentru psihicul tau.
Faci sport
Atunci cand petreceai minimum doua ore pe zi pe drum, probabil ca sportul era ultimul lucru in mintea ta. Poate il rezervai pentru weekenduri, vacante, sau persoane enervante, care poarta colanti mai des decat ar trebui si posteaza pe Internet de cate ori au facut o fandare. Departe de tine sa te asociezi cu acea comunitate, insa lucrul de acasa poate fi o ocazie sa incerci sa te simti mai bine cu corpul tau, iar YouTube sau magazinele de aplicatii sunt pline de materiale gratuite pe care le poti urmari. 10 exemple aici.
Meditezi
Poate te gandesti la viata ta in care te trezesti si incepi ziua cu cateva minute de meditatie ca la o viata perfecta si totodata indepartata. Vestea buna legata de meditatie este ca nu are neaparat niste reguli sau KPIs. Gaseste ce te face pe tine sa te simti bine si ar trebui sa fie suficient, chiar si daca incerci sa meditezi doar un minut sau trei. Daca in timp te vei simti mai calm, mai concentrat si vei reusi sa elimini zgomotul de fond atunci noi consideram ca ai reusit. Recomandam un clip precum acesta, sau aplicatii precum Headspace, Calm sau Insight timer.
Mituri despre lucrul de acasa

Vei lucra mai putin.
Multi angajati (si manageri) pleaca de la premisa ca lucratul de acasa inseamna pijamale si seriale, astfel incat va fi mai putin de lucru. Acest lucru depinde de doi factori: jobul respectiv nu are niste rezultate bine stabilite, astfel incat sa fie clar daca angajatul indeplineste sau nu asteptarile; iar relatia angajator - angajat este una bazata pe control si verificare, nu pe autonomie si incredere. Asa cum povesteam si aici, o echipa formata din oameni asumati si responsabili va functiona indiferent de locul si momentul in care acestia lucreaza.
Vei lucra mai mult.
Depinde de industrie si de modul in care se va organiza compania din care faci parte. Fireste, daca lucrai in industria farmaceutica, daca echipa din care faci parte iti va fragmenta ziua in nenumarate sedinte sau proiectele vor creste tocmai din cauza pandemiei atunci vei lucra mai mult. Dar totodata poti lucra la fel precum in 2019, de exemplu, daca ritmul de lucru este unul sustenabil si adaptat la lucratul de la distanta.
Vei avea mai mult timp pentru tine.
Depinde de modul in care te organizezi. Poti compara un angajat care strabate intreg orasul cu masina pentru a ajunge la locul de munca, dar are si timp pentru arts & crafts cu copiii sai si momente dedicate pentru lectura si invatare cu un student care are un singur examen pe saptamana, dar invata dezorganizat, iar pe durata saptamanii nu isi atinge prea multe obiective. Lucrul de acasa poate fi o ocazie extraordinara pentru mai multa introspectie si contact cu lucrurile dragi, dar si o rupere de ritm care sa imbine intr-un mod haotic mai multe aspecte ale vietii.
Vei avea mai putin timp pentru tine.
Asa cum sa lucrezi in acelasi spatiu in care se desfasoara viata personala poate fi derutant, acest lucru poate fi o oportunitate in care de la job la masa pe care faci un puzzle/ desen/ asamblezi piesele unei jucarii sau croiesti ceva sa parcurgi doar cateva minute, castigand timp pentru lucruri pe care obisnuiai sa le amani.
Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 10-06-2020
Data actualizarii: 25-07-2025
Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala
Citeste mai mult
Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica
Citeste mai mult
Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta
Citeste mai mult
Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat
Citeste mai mult
Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta
Citeste mai mult
Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli
Citeste mai mult
Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor
Citeste mai mult
Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes
Citeste mai mult
Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau
Citeste mai mult
Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?
Citeste mai mult
Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse
Citeste mai mult
Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste
Citeste mai mult
Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia
Citeste mai mult
Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei
Citeste mai mult
Idei de vacanta de iarna in Romania
Citeste mai mult
Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem
Citeste mai mult
De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului
Citeste mai mult
Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ
Citeste mai mult
Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare
Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari
Citeste mai mult
Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie
Citeste mai mult
Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung
Citeste mai mult
Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes
Citeste mai mult
Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati
Citeste mai mult
Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai
Citeste mai mult
Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme
Citeste mai mult
Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza
Citeste mai mult
9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie
Citeste mai mult
De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere
Citeste mai mult
Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor
Citeste mai mult
Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta
Citeste mai mult
Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna
Citeste mai mult
Micromanagement vs macromanagement
Citeste mai mult
Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia
Citeste mai mult
Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera
Citeste mai mult
Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca
Citeste mai mult
8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul
Citeste mai mult
Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul
Citeste mai mult
Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional
Citeste mai mult
Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai
Citeste mai mult
De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis
Citeste mai mult
5 idei de petrecere a unei minivacante
Citeste mai mult
Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie
Citeste mai mult
Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita
Citeste mai mult
UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere
Citeste mai mult
Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu
Citeste mai mult
Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa
Citeste mai mult
Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou
Citeste mai mult
Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta
Citeste mai mult
Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi
Citeste mai mult
Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera
Citeste mai mult
Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie
Citeste mai mult
Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati
Citeste mai mult
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare
Citeste mai mult
Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii
Citeste mai mult
De ce este momentul sa redefinim munca?
Citeste mai mult
Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare
Citeste mai multUp MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati
Citeste mai mult
Burnout de la pasiune la epuizare
Citeste mai mult
Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei
Citeste mai mult
Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor
Citeste mai mult
Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale
Citeste mai mult
Eficienta si eficacitatea in managementul timpului
Citeste mai mult
Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR
Citeste mai mult
Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase
Citeste mai mult
Cum atragi cei mai buni angajati in companie
Citeste mai mult
Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic
Citeste mai mult
Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta
Citeste mai mult
Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene
Citeste mai mult
Importanta agriculturii ecologice
Citeste mai mult
Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio
Citeste mai mult
Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?
Citeste mai mult
Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei
Citeste mai mult
Beneficii de poveste, nu povesti
Citeste mai mult
Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca
Citeste mai mult
Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca
Citeste mai mult
Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Citeste mai mult
Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca
Citeste mai mult
Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor
Citeste mai mult
Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor
Citeste mai mult
Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week
Citeste mai mult
Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand
Citeste mai mult
Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV
Citeste mai mult
Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?
Citeste mai mult
Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi
Citeste mai mult
Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare
Citeste mai mult
Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii
Citeste mai mult
Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati
Citeste mai mult
Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori
Citeste mai mult
Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile
Citeste mai mult
Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim
Citeste mai mult
Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza
Citeste mai mult
Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile
Citeste mai mult
Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite
Citeste mai mult
Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile
Citeste mai mult
Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii
Citeste mai mult
Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale
Citeste mai mult
Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat
Citeste mai mult
Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare
Citeste mai mult
Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere
Citeste mai mult
Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati
Citeste mai mult
Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor
Citeste mai mult
Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare
Citeste mai multIdei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi
Citeste mai multComentarii
Categorii de articole
Cele mai citite articole
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -
Citeste mai mult [...]De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate
Citeste mai mult [...]Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza - Tichetele sociale pentru sprijin educational – o resursa pentru viitor. Afla care sunt conditiile de acordare si cum functioneaza
Citeste mai mult [...]Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.
Citeste mai mult [...]Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?
Citeste mai mult [...]Urmareste-ne pe

