Descarca Up Mobil +
Scaneaza codul QR si descarca aplicatia Up Mobil +
Descarca Up Mobil
back to top

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

  1. Informatii generale despre emotii inaintea unui meeting/prezentari importante
  2. Metode pentru a scapa de tracul vorbitului in public
  3. Sfaturi generale de care sa tii cont
  4. Importanta comunicarii nonverbale
  5. Elementele comunicarii nonverbale
  6. Ce poate trada comunicarea nonverbala necontrolata
  7. Metode de a iti imbunatati comunicarea nonverbala

Informatii generale despre emotii inaintea unui meeting/prezentari importante

Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri care par fondate sau care ar ajuta pe cineva sa supravietuiasca unei situatii extreme. Cu toate acestea, multi asociaza aceste momente importante cu groaza, teroarea, anxietatea, panica, sau timiditatea. Dar odata cu experienta si cu prezentarile reusite, ajungem sa ne simtim mai puternici si mai confortabili cu aceste intalniri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Metode de a scapa de tracul vorbitului in public

Cum te pregatesti inainte de a vorbi in public

Cea mai importanta regula pentru a scapa de emotii atunci cand vorbesti in public este sa nu te concentrezi pe tine insuti. Spotlight effect este un concept care spune ca fiecare dintre noi credem ca suntem sub lumina reflectoarelor si ne temem ca ceilalti ne observa o pata pe bluza, observa ca nu suntem suficient de pregatiti, suficient de buni. Paradoxul este ca daca ne gandim cu totii la asta, atunci de fapt ceilalti oameni nu se gandesc la noi, pentru ca sunt preocupati tot de ei insisi.

Tehnici de gestionare a emotiilor

Corolar, in meetinguri avem tendinta sa ne vedem din afara si sa ne imaginam modul in care stam in fata celorlalti, sa ne vedem din afara, sa ni se para ca vocea noastra se aude diferit sau sa credem ca aratam ciudat si sa ne pierdem ideea.

Atunci cand vorbim in public, vrem sa ii facem pe ceilalti sa inteleaga ce vrem sa le spunem. Scopul este mesajul, iar noi suntem doar niste livratori. Trucurile pentru a scapa de emotii iti arata ca practic, noi avem un lucru de facut, si nu avem timp sa ne gandim si la hainele sau vocea noastra. Avantajul este ca atunci cand ne concentram pe informatia pe care trebuie sa o transmitem, uitam de detaliile care ne obsedau si stresau. Suntem atenti doar sa structuram cat mai bine informatia.

Scrie cateva idei sau chiar un discurs

Daca nu vrei sa te bazezi pe spontaneitate (deci nu ai avea de ce sa fi ajuns la acest articol), atunci cel mai bine ar fi sa-ti notezi dinainte punctele pe care vrei sa le atingi. Chiar si comediantii isi scriu discursul inainte, nu se bazeaza pe improvizatie.

Daca scrisul nu este o activitate confortabila pentru tine, atunci incearca sa scrii doar un paragraf principal, care sa rezume ideea centrala a discursului tau. Apoi poti scrie cate un alt paragraf pentru fiecare sub-idee din cel principal.

Odihneste-te si ai grija de nutritia ta

Daca nu te simti suficient de bine fizic, nu ai cum sa iti stapanesti emotiile. Fiecare isi cunoaste cel mai bine corpul, insa odihna este utila tuturor. Daca stii ca emotiile tale sunt mai usor de gestionat daca esti bine hranit, atunci mananca inainte, ca sa nu mai ai inca o grija in plus. Daca practici fasting si stii ca te concentrezi mai bine si ai mintea mai limpede in acea perioada, atunci planifica lucrurile astfel. Important este sa iei in considerare si aspectul fizic, pentru rezultate optime.

Exerseaza-ti discursul si cere pareri despre acesta

Uneori, stresul ne opreste din a ne pregati suficient, deoarece este in sine o stare atat de neplacuta, incat nu ne putem concentra. In mod ironic, daca am fi mai linistiti, am putea sa ne pregatim suficient incat sa ne simtim mai confortabil in timpul prezentarii. Merita sa simulam sau repetam acasa genul de discurs pe care vrem sa-l facem, iar daca avem incredere in tipul de feedback primit de la ceilalti, cu atat mai mult merita si parerea lor pentru a ne perfectiona prezentarea.

Cum te pregatesti pentru interactiunea cu ceilalti

Frica de a vorbi in public este una naturala, deoarece controlul emotiilor este mai dificil atunci cand alti oameni sunt de fata. Interactiunea cu speakerul este probabil cel mai important lucru pe care ei il vor retine din acea intalnire. Oamenii retin mai usor cum s-au simtit si senzatia cu care au ramas, si mai putin fapte sau lucruri concrete. De aceea, relatia cu ei poate fi asul tau din maneca, daca zambesti, ai o atitudine pozitiva, daca le spui o poveste sau o gluma buna, daca le pui intrebari sau dai exemple cu care ei pot intelege mai usor ce exprimi.

Cum scapi de frica de a vorbi in public

Audienta nu iti stie discursul, asa ca nu te panica daca ai uitat ceva

Nu este un examen sau o poezie, asa ca important este sa te concentrezi pe mesajul general si pe subpunctele esentiale. Chiar si daca iti dai seama ca ai uitat o informatie, poti oricand sa revii la ea. Va arata naturalete si va fi un gest firesc. Probabil nimeni din audienta ta nu se simte 100% confortabil sa vorbeasca in public, asa ca ceilalti vor empatiza cu tine.

Fii pozitiv si evita controversele

Momentele in care simtim ca orice ne enerveaza si totul este pe dos au foarte mult sens pe moment, dar ulterior ne dam seama ca aduna multa energie negativa, ca nu ne dorim neaparat sa o raspandim si ca lucrurile par chiar ridicole dupa ce ne-am linistit. In prezentari nu isi au locul neaparat frustrarile si energiile negative, ci buna dispozitie, glumele, relaxarea, atitudinea prietenoasa.

Pune intrebari

Scopul unei intalniri sau prezentari nu este ca tu sa reciti un discurs, ci sa captivezi audienta. Una dintre tehnicile de gestionare a emotiilor este sa creezi tu conversatii, punand intrebari catre audienta ta. Ele creeaza un dialog si o discutie sincera, reala, care se poate dovedi mult mai utila decat recitarea unor slideshows. Fiecare lucru despre care vorbesti poate fi consultat cu ceilalti, pentru a compara cu experienta lor, ca intr-un training interactiv. Chiar si daca audienta nu este de acord cu tine, nu te panica. Este okay ca alti oameni sa aiba alte puncte de vedere, iar tu ai ocazia sa arati ca esti deschis si curios catre opinia celorlalti.

Da exemple

Exemplele sunt un mod confortabil de a iesi din sfera inconfortabila de discurs si de a intra intr-una cu care rezonezi mai usor, din aria de confort. Ajuta audienta sa fixeze conceptele pe care le expui, iar tu ai parte de o pauza in care te poti simti in largul tau.

Sfaturi generale de care sa tii cont

Exerseaza tehnici de respiratie

Teoretic, din punct de vedere medical, anxietatea si teama sunt niste stimuli veniti din instinctul nostru de supravietuire, in care ne creste pulsul si ni se intetesc respiratiile. Cu toate astea, in mintea noastra se petrec mult mai multe procese greu de descris si de gestionat. Deoarece gandurile sunt uneori greu de controlat, putem alege sa ne controlam macar respiratia.

Fie ca practicam meditatia sau sporturile cardio, un puls in ritm normal si o respiratie profunda ne pot ajuta sa ne linistim mult. Indiferent de hobby-urile practicate in timpul liber, poti incerca chiar in timp ce citesti aceste cuvinte sa respiri adanc si apoi sa expiri lent. Vei observa, dupa cateva respiratii, cum esti mai linistit ca inainte.

Acest exercitiu poate fi completat si cu privitul in sus (chiar daca nu spre cer, ci spre tavan), deoarece s-a dovedit ca privitul in sus, spre deosebire cel cu capul plecat, ca si cum am fi posomorati, ne mareste doza de buna dispozitie si ne diminueaza emotiile negative.

Controlul emotiilor

Obisnuieste-te cu locul prezentarii

Pare ultimul lucru pe lista ta de prioritati, dar nici nu vrei ca primul lucru pe care il vei gandi atunci cand doresti sa iti incepi prezentarea sa fie despre spatiul in care te afli. Pentru a nu fi luat pe nepregatite fata de ce ti-ai imaginat tu, incearca (daca ai acces la el), sa te familiarizezi cu spatiul. Iti poti planifica unde vei sta, cat spatiu vei ocupa si poti vizualiza audienta.

Noteaza-ti cuvinte cheie pentru a nu uita ce ai de spus

… si nu fraze intregi. Putin asemanator cu modul in care iti structurai informatia la scoala. Nu ai cand sa iti arunci privirea pe hartie/ monitor si sa recitesti un paragraf intreg despre ce voiai sa spui, dar poti sa vezi cel mai important si reprezentativ cuvant si sa fie un stimul care iti aduce aminte imediat si te face sa te simti stapan pe tine. Poate fi un cuvant care nici macar nu se regaseste in discurs, dar este un instrument prin care tu revii la subiect, pe baza asocierii lui cu conceptul pe care vrei sa-l redai.

Importanta comunicarii nonverbale

Stiai ca de fapt majoritatea elementelor pe care le exprimam nici nu vin din cuvintele pe care le spunem, ci din gesturi, expresii si tonalitati? Poti face un simplu exercitiu, legat de modul in care am putea intelege ce se intampla intr-un film fara sonor, sau nu am avea incredere in cuvinte frumoase care nu sunt sustinute de o expresie si un ton pe masura.

Elementele comunicarii nonverbale

Tonul pe care-l folosim este de multe cel care stimuleaza conflicte, si nu cuvintele. De asemenea, privirea, gesturile sau postura pot trimite multe mesaje, pe care interlocutorul sa le interpreteze dupa valorile sale.

i.php?p=com-nv-body3.png

Expresii faciale

Un zambet cald si uman, insa profesionist, impreuna cu o expresie de rabdare, care nu judeca atunci cand asculta sunt elemente cheie pentru a fi un bun ascultator.

Limbajul corpului si pozitionarea corpului

Postura este foarte importanta, deoarece un spate drept inspira verticalitate, asumare si incredere.

Gesturi

Daca avem ticuri sau ne folosim telefonul in loc sa fim prezenti in conversatie vom transmite mesaj ca nu avem suficient respect sau interes pentru conversatia respectiva.

Contact vizual

Simplul privit in ochi conteaza mult intr-o conversatie, deoarece tindem sa simtim ca acea privire ne spune cuvinte intregi si atitudini pe care celalalt le are despre noi.

Atingeri

Atingerile nu-si au locul in mediul profesionist, chiar daca unii colegi pot obisnui sa se imbratiseze. Insa si atingerile personale fac parte din comunicarea non verbala, asa cum, de exemplu, nu ar fi profesionist sa ne aranjam hainele, parul sau unghiile in timpul unei intalniri de business.

Spatiu

Limbajul spatiului, impreuna cu limbajul trupului au un rol in comunicarea in afaceri, chiar daca la prima vedere am putea considera ca nu au nici o legatura. Prezenta sau absenta lor transmit oricum mesaje, deci este important sa fim profesionisti si sa stim ca suntem multumiti de modul in care am actionat.

Intonatia

Gesturile nonverbale sunt insotite de tonul pe care-l folosim iar acesta poate fi un stimul puternic, ducand pana spre anii copilariei. Nimeni nu se simte confortabil atunci cand i se vorbeste pe un ton ridicat sau unul pasiv agresiv, astfel ca este foarte important sa avem grija sa avem un ton neutru, ferm, dar totodata bland si uman.


Comunicarea nonverbala necontrolata

Atunci cand nu suntem suficient de prezenti intr-o conversatie putem arata usor acest lucru prin gesturile noastre, chiar daca totul este involuntar si nu intentionam sa se vada ca suntem cu mintea in alta parte sau ca facem altceva in acel timp.

Neincredere in sine

Partenerul de discutie poate fi derutat. Este vorba de lipsa de asumare, sau de un teren instabil de pe care discuti?

Lipsa de interes

i.php?p=com-nv-body2.png

Probabil cel mai daunator mesaj atunci cand nu esti suficient de prezent in conversatii, deoarece ceilalti isi vor pierde motivatia si nu se vor simti respectati.

Lipsa de respect

Majoritatea poate eticheta aceste gesturi ca lipsa de bun simt, de politete sau de valori comune intr-o conversatie, considerand ca parteneriatul nu mai are rost sa continue.

Nu te simti confortabil

Ai observat ca desi ti-ai dori sa faci mai multe lucruri in acelasi timp pentru a fi mai eficient, nu te simti la fel de bine atunci cand nu esti prezent si doar ramai cu o stare de epuizare?

Falsitate

Daca interlocutorul te va percepe ca fiind un om fals, atunci va deveni foarte suspicios in ceea ce te priveste, dorind sa incheie cat mai repede colaborarea.


Metode de a iti imbunatati comunicarea nonverbala

Fa contact vizual

Fie ca vorbim de discutii fata in fata sau de videocalls, este important ca partenerii sa se priveasca atunci cand vorbesc, sa arate prezenta atunci cand asculta si sa se adreseze intr-un mod asumat. 

i.php?p=com-nv-body1.png

Pastreaza-ti calmul si ramai relaxat

Cel mai profesionist lucru, insa si cel mai recomandat in orice tip de relatie. O discutie la care se ajunge la comun acord are nevoie de conexiune si un sentiment de siguranta. De aceea, sa ne pierdem cu firea ne-ar aduce doar dezavantaje si un stres de moment, insotit de o lipsa de incredere in viitor.

Separa emotia de cuvinte

Conflictele din relatii se nasc din capacitatea noastra de a imbina coerent comunicarea emotiei cu comunicarea nevoii. Comunicarea emotiei ne face sa ne exprimam impulsiv, nu neaparat rational, sa spunem brusc lucruri din trecut si sa ne derutam partenerul de discutie. Comunicarea nevoii aduce o perspectiva meta, mai larga a problemei pe care vrei sa o discuti si a schimbarilor de care ai avea nevoie. De aceea este important sa gandesti lucrurile calm si obiectiv, pentru a putea vorbi de evolutia la modul general si sa nu purtati discutii doar pentru feedback-uri punctuale.

Acorda atentie discutiei in care te afli, nu te lasa distras de gadget-uri

Acest lucru este, pana la urma, un mod politicos de a te purta in orice discutie in care te afli, fie ca este cu familie sau cineva drag, sau intr-un mediu profesional. Daca intr-adevar apare ceva neprevazut, la care ar face realmente o diferenta sa raspunzi pe loc, cere-ti scuze si spune cat urmeaza sa fii atent la dispozitivul respectiv. Un simplu „imi cer scuze un minut sa raspund unui mesaj” face o mare diferenta in atitudine si ii lasa si interlocutorului un timp mental clar pe care stie ca il va astepta.

Succes pentru prezentarile pe care le vei tine sau pentru intalnirile in care vei avea interventii si vei vorbi in fata mai multor persoane! :)

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 12-03-2020
Data actualizarii: 24-07-2025

Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie

Citeste mai mult

Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati

Citeste mai mult

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare

Citeste mai mult

Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii

Citeste mai mult

De ce este momentul sa redefinim munca?

Citeste mai mult

Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare

Citeste mai mult

Up MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati

Citeste mai mult

Burnout de la pasiune la epuizare

Citeste mai mult

Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei

Citeste mai mult

Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor

Citeste mai mult

Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale

Citeste mai mult

Eficienta si eficacitatea in managementul timpului

Citeste mai mult

Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR

Citeste mai mult

Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase

Citeste mai mult

Cum atragi cei mai buni angajati in companie

Citeste mai mult

Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta

Citeste mai mult

Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene

Citeste mai mult

Importanta agriculturii ecologice

Citeste mai mult

Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio

Citeste mai mult

Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?

Citeste mai mult

Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei

Citeste mai mult

Beneficii de poveste, nu povesti

Citeste mai mult

Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca

Citeste mai mult

Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca

Citeste mai mult

Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro

Citeste mai mult

Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca

Citeste mai mult

Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor

Citeste mai mult

Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor

Citeste mai mult

Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week

Citeste mai mult

Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand

Citeste mai mult

Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV

Citeste mai mult

Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?

Citeste mai mult

Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi

Citeste mai mult
Up Romania Olimpiada de gatit

Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare

Citeste mai mult
Up Romania Beneficii tichete culturale pentru companii mici si mijlocii

Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Citeste mai mult
Up Romania Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Citeste mai mult
Up Romania Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Citeste mai mult
Up Romania Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Citeste mai mult
Up Romania Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Citeste mai mult
Cum s? economise?ti folosind tichetele de vacan?? în 2025

Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Citeste mai mult
UpRomania - Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Citeste mai mult
UpRomania - Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Citeste mai mult
UpRomania - Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Citeste mai mult
UpRomania - Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Citeste mai mult
UpRomania - Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Citeste mai mult

Idei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe tricou.

Comentarii

Cele mai citite articole

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -

Citeste mai mult [...]

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe tricou.

Urmareste-ne pe