

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei
- Informatii generale despre petrecerile corporate
- Sfaturi de organizare a unei petreceri corporate
- Idei inedite de petreceri corporate
Informatii generale despre petrecerile corporate
Petrecerile companiei de sfarsit de an, aniversarea businessului sau alte ocazii par ca se intampla natural, dar cu toate acestea, ele necesita multe pregatiri, adica un flux de taskuri care nu se intampla in mod obisnuit pentru board sau HR, deci iau din resursele clasice de timp. Ele trebuie pregatite cu minutiozitate, dar trebuie anuntate si cu suficient timp inainte, pentru ca angajatii sa poata planifica petrecerea in calendarele lor. Ce presupune si cum se organizeaza o petrecere reusita, care indeplineste si obiectivele companiei, dar lasa angajatii fericiti?
Sfaturi de organizare a unei petreceri corporate
Alegerea temei
Paradoxul alegerii spune ca oamenii sunt mai stresati atunci cand au de ales intre mai multe optiuni (de exemplu, 24 de sortimente de gem in loc de doar sase). Tematicile petrecerilor ajuta, in primul rand, deoarece restrang aria de optiuni, activitati si dress code pe care petrecerea le poate avea. Deciziile sunt luate mai usor, insa pentru acest lucru este important ca tema sa nu fie una prea complicat de realizat, sau una costisitoare. De exemplu, o petrecere cu tema hippie poate fi usor de improvizat pentru participanti, insa una cu haine din anii 1800 ar presupune costuri suplimentare pentru lucruri pe care nu le-ar mai folosi alta data.
Stabilirea bugetului
Bugetul de care mai dispune departamentul de resurse umane la sfarsitul anului poate fi un punct de plecare care sa restranga mult aria decizionala si optiunile petrecerii. Asigura dinainte cu managerii o limita a bugetului cu care acestia sunt de acord, pentru a avea asteptarile stabilite de la bun inceput. Este pacat ca ideile de petrecere reusite sa fie irosite din cauza bugetului, de aceea organizatorul este cel mai bun „avocat” al petrecerii firmei.
Rezervarea unui local
Localul are doua mari optiuni: o deplasare intr-un alt oras sau o seara petrecuta in acelasi oras. In cazul unei deplasari, bugetul este evident mai mare, deoarece se va asigura cazare si vor fi necesare mai multe mese. Toata petrecerea poate fi mult mai reusita, deoarece toata lumea ajunge in acelasi timp, lumea este mai relaxata si are ocazia sa interactioneze mai mult timp. Cu toate acestea, in perioada sarbatorilor o excursie poate fi o grija in plus, deoarece luna decembrie este deja una aglomerata.
Stabilizarea activitatilor si a muzicii
La fel ca in cazul nuntilor, este mereu recomandat sa te bazezi pe un DJ care sa observe live atmosfera. Un playlist nu se muleaza pe ritmul petrecerii si nici nu vreisa sacrifici un coleg care sa iti petreaca seara la pupitru, sau sa ia cereri muzicale de la toti ceilalti participanti. De asemenea, atunci cand primesti recomandari de DJ, intreaba pentru ce anume sunt ei recomandati. Asa iti vei da seama daca se potrivesc cu pretentiile tale.
Catering
Mancarea putina sau care nu este gustoasa poate strica atmosfera unei petreceri, sau poate face ca alcoolul consumat sa fie digerat mai repede. La fel ca in cazul celor care asigura muzica, precum mai sus, asigura-te ca recomandarile pe care le primesti sunt potrivite cu standarde cu care sunt participantii obisnuiti si care ofera optiuni tuturor celor vegetarieni, vegani sau intoleranti la gluten.
Anuntarea petrecerii
Desi par multe lucruri de gestionat, este important ca data si locul sa fie rezervate din timp (este greu sa rezervi o data fara sa rezervi si un local). Luna decembrie este aglomerata atat pentru localuri, cat si pentru angajati, care au si alte petreceri personale de Craciun si lucruri de gestionat pentru sarbatori. Toata echipa va aprecia foarte mult daca timpul lor este respectat si apreciat, iar petrecerea va fi anuntata din timp.
Idei inedite de petreceri corporate
Petrecere cu Photo Booth/GIF Booth/ Green Screen Booth
La fel ca la evenimentele sociale (nunti, botezuri), un photo booth este acum nelipsit de la orice petrecere. Invitatii se pot distra la poze speciale, cu recuzita si fundal mai interesante, pot pleca cu printuri ale fotografiilor care sa aiba magnet pe spate, iar aceste servicii se gasesc acum foarte usor. In plus, ele pot veni insotite de decoratiuni de petrecere asortate cu tema pe care ai ales-o, intarind recuzita localului.
Tematica cu succes garantat
Exista anumite tematici pe care toata lumea le indrageste: hippies, gipsies, James Bond, bal mascat, dar si teme mai noi si creative: ce meserie voiai sa ai atunci cand erai mic, escape rooms sau jocuri de societate. De cele mai multe ori, petrecerea firmei este singura ocazie in care unii colegi au ocazia sa participe la astfel de evenimente tematice, deci organizarea petrecerii chiar poate aduce un plus valoare la viata sociala a membrilor echipei.
Workshop de improvizatie
Clasele de tobe, improvizatie, sau mici exercitii de actorie sunt de acum foarte usor de gasit pentru companii. Performerii din aceste domenii se deplaseaza in sediile firmelor sau acolo unde acestea organizeaza petreceri si ofera, pe langa experienta relaxarii, sentimentul invatarii unei noi abilitati.
Cina misterioasa
Cinele misterioase sunt destinate echipelor mari, in care colegii se cunosc doar in cadrul departamentelor, dar cu aceasta ocazie pot interactiona cu alti membri ai echipei, care altfel nu ar fi in grupul lor. Cinele misterioase sunt organizate in diferite restaurante din oras, pentru diferite grupuri sortate eterogen. Astfel, un participant stie cand si unde va fi cina, dar nu si cu ce colegi va sta la masa.
Ghid turistic
Tururile turistice se pot face atat in orasul in care activeaza compania, dar si in alte orase pe care le poate descoperi un grup. Chiar daca turul dureaza doar cateva ore si se petrece intr-un oras deja cunoscut, un ghid bun poate adauga obiective noi, fapte istorice si interesante care sa faca dintr-o zi obisnuita, una speciala si memorabila.
Alternative payment cafe
Exista servicii, destinate petrecerilor de mai mica amploare, in care se pot pregati smoothieuri andurate de motorul unei biciclete stationare, pe care pot pedala chiar participantii.
Activitati competitive, precum Olimpiada culinara
Agentiile de publicitate pot participa la cupa agentiilor la gatit, o competitie culinara organizata de IQads. La fel pot fi organizate si competitii interne in cadrul unei companii, in care angajatii pot participa pe echipe si sa deguste la sfarsit preparate delicioase.
Cel mai important, atunci cand organizezi o petrecere, este sa te uiti per ansamblu la echipa ta, la rezultatele si atmosfera petrecerilor din anii trecuti si sa vezi daca colegii tai s-ar simti bine. Petrecerea este o incununare a unui succes, a unui nou an sau a spiritului de echipa, si scopul ei trebuie sa fie onest, genuin, si deschis la personalitatile si preferintele membrilor. Atat jocurile, cat si dansul sau pur si simplu interactiunea sociala sunt importante in sudare colegialitatii.
Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 09-12-2019
Data actualizarii: 10-07-2025
Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala
Citeste mai mult
Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica
Citeste mai mult
Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta
Citeste mai mult
Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat
Citeste mai mult
Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta
Citeste mai mult
Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli
Citeste mai mult
Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor
Citeste mai mult
Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes
Citeste mai mult
Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau
Citeste mai mult
Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?
Citeste mai mult
Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse
Citeste mai mult
Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste
Citeste mai mult
Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia
Citeste mai mult
Idei de vacanta de iarna in Romania
Citeste mai mult
Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem
Citeste mai mult
De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului
Citeste mai mult
Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ
Citeste mai mult
Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare
Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari
Citeste mai mult
Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie
Citeste mai mult
Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii
Citeste mai mult
Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung
Citeste mai mult
Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes
Citeste mai mult
Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati
Citeste mai mult
Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai
Citeste mai mult
Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme
Citeste mai mult
Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza
Citeste mai mult
9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie
Citeste mai mult
De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere
Citeste mai mult
Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor
Citeste mai mult
Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta
Citeste mai mult
Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna
Citeste mai mult
Micromanagement vs macromanagement
Citeste mai mult
Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia
Citeste mai mult
Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera
Citeste mai mult
Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca
Citeste mai mult
8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul
Citeste mai mult
Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul
Citeste mai mult
Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional
Citeste mai mult
Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai
Citeste mai mult
De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis
Citeste mai mult
5 idei de petrecere a unei minivacante
Citeste mai mult
Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie
Citeste mai mult
Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita
Citeste mai mult
UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere
Citeste mai mult
Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu
Citeste mai mult
Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa
Citeste mai mult
Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou
Citeste mai mult
Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta
Citeste mai mult
Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi
Citeste mai mult
Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera
Citeste mai mult
Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie
Citeste mai mult
Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati
Citeste mai mult
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare
Citeste mai mult
Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii
Citeste mai mult
De ce este momentul sa redefinim munca?
Citeste mai mult
Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare
Citeste mai multUp MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati
Citeste mai mult
Burnout de la pasiune la epuizare
Citeste mai mult
Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei
Citeste mai mult
Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor
Citeste mai mult
Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale
Citeste mai mult
Eficienta si eficacitatea in managementul timpului
Citeste mai mult
Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR
Citeste mai mult
Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase
Citeste mai mult
Cum atragi cei mai buni angajati in companie
Citeste mai mult
Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic
Citeste mai mult
Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta
Citeste mai mult
Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene
Citeste mai mult
Importanta agriculturii ecologice
Citeste mai mult
Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio
Citeste mai mult
Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?
Citeste mai mult
Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei
Citeste mai mult
Beneficii de poveste, nu povesti
Citeste mai mult
Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca
Citeste mai mult
Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca
Citeste mai mult
Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Citeste mai mult
Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca
Citeste mai mult
Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor
Citeste mai mult
Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor
Citeste mai mult
Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week
Citeste mai mult
Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand
Citeste mai mult
Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV
Citeste mai mult
Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?
Citeste mai mult
Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi
Citeste mai mult
Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare
Citeste mai mult
Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii
Citeste mai mult
Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati
Citeste mai mult
Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori
Citeste mai mult
Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile
Citeste mai mult
Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim
Citeste mai mult
Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza
Citeste mai mult
Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile
Citeste mai mult
Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite
Citeste mai mult
Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile
Citeste mai mult
Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii
Citeste mai mult
Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale
Citeste mai mult
Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat
Citeste mai mult
Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare
Citeste mai mult
Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere
Citeste mai mult
Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati
Citeste mai mult
Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor
Citeste mai mult
Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare
Citeste mai multIdei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi
Citeste mai multComentarii
Categorii de articole
Cele mai citite articole
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -
Citeste mai mult [...]De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate
Citeste mai mult [...]Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza - Tichetele sociale pentru sprijin educational – o resursa pentru viitor. Afla care sunt conditiile de acordare si cum functioneaza
Citeste mai mult [...]Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.
Citeste mai mult [...]Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?
Citeste mai mult [...]Urmareste-ne pe