Descarca Up Mobil +
Scaneaza codul QR si descarca aplicatia Up Mobil +
Descarca Up Mobil
back to top

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram? Cum putem sa ii facem sa se simta apreciati, proactivi si sa ramana alaturi de compania noastra?

Ce inseamna un mediu de lucru stimulant?

Pentru ca un angajat sa se simta stimulat de mediul in care lucreaza, acesta are nevoie:

  • De o stimulare financiara, care sa-i acopere nevoile si dorintele (care, insa, nu este suficient, oricat de competitiv ar fi salariul, am mai povestit despre asta aici)
  • De o motivatie profunda, care tine de insemnatatea jobului, businessului, rolului lui in echipa si obiectivele pe termen lung pe care le are alaturi de echipa
  • De o atmosfera placuta, productiva, cu o cultura sanatoasa
  • De un mediu deschis la feedback si care incurajeaza recunostinta performantelor
  • De deschidere la noi initiative, propuneri si actiuni proactive

De aceea, pentru departamentul de HR, precum si pentru liderii echipelor, motivarea personalului este o prioritate. Dezvoltarea oamenilor si modalitatile de motivare a angajatilor sunt cruciale intr-un mediu de lucru sanatos. Iar atunci cand angajatii discuta despre firme sau iau in considerare noi interviuri si locuri de munca, iar mereu in considerare aceste lucruri.

mediu de lucru stimulant

Tipurile de initiativa in business

Fiecare nou angajat poate veni cu o pereche de fresh eyes. Uneori, prima tendinta este sa simtim ca acesta nu a fost suficient alaturi de noi si nu ne intelege produsele, serviciile sau procesele. Cu toate acestea, acesta vine cu obiectivitate, cu perspective noi, pe care probabil le-am intalni si la consumatorii nostri finali. De aceea, fiecare initiativa trebuie tratata deschis, deoarece este un feedback gratuit si poate duce la implementarea unor idei foarte bune. Initiativele in mediul de lucru pot fi sub mai multe forme:

  • Initiative legate de produs: angajatii pot veni cu propuneri despre produsul/serviciul final pe care il vinzi si despre cum acesta poate fi imbunatatit. Chiar daca nu pare o schimbare realizabila sau daca iti atinge orgoliul, gandeste-te ca angajatul are o miza mai mica, dar se poate transpune mai usor in postura unui client final
  • Initiative legate de proces: in orice mediu de lucru, acest spirit de initiativa este cel mai trecut cu vederea, desi este o metoda foarte buna de motivare a angajatilor. Acestia pot observa ca intalnirile lungi pot fi neeficiente, ca este nevoie de un flux operational diferit sau ca anumite ore ale zilei determina grade de productivitate diferite. Desi pare periculos sa implementezi orice sugestie astfel venita si multe pot parea mai degraba in interesul angajatilor si nu al business-ului, este foarte importanta atitudinea si reactia ta. Un mediu de lucru care pretuieste motivarea personalului va incuraja spiritul de initiativa al acestuia si va aprecia in fiecare idee un feedback pozitiv, care poate duce la o schimbare eficienta.
  • Initiative organizationale: fiecare activitate noua propusa este un semn ca acel angajat a depus un efort de gandire in directia companiei din care face parte, desi are cu siguranta o bogata viata interioara si personala de care sa aiba grija. Apreciaza acest lucru si fii deschis la ideile lui despre structurile echipelor, timp liber petrecut impreuna sau propunerile in care angajatul vrea sa dezvolte noi linii de business.
  • Initiative creative si de marketing: chiar daca pare ca ai un departament special dedicat pentru asta, fiecare idee este binevenita intr-un mediu care incurajeaza spiritul de echipa, al dezvoltarii si de initiativa. Cultiva o cultura in care fiecare se simte incurajat sa isi expuna ideile.

cum iti motivezi angajatii

Cum sa stimulezi initiativele angajatilor tai

Daca vrei sa poti aprecia toate aceste idei si actiuni in mod organizat, atunci poti implementa urmatoarele obiceiuri:

  • Sesiuni de brainstorming, in care toti colegii pot veni cu idei, in functie de tema propusa la fiecare intalnire
  • Echipe de lucru deschise sa incerce un schimb de experiente intre departamente
  • Asociaza ideile noi cu motivatii financiare sau alte beneficii, pentru a marca in cultura organizationala ca aceste initiative chiar sunt apreciate
  • Nu uita de toate celelalte motivatii pentru angajatii proactivi: recunoastere publica sau beneficii precum bonusuri de vacanta, zile in plus de concediu sau abonamente la serviciile altor parteneri
  • Fii deschis catre colegii care vor sa isi dezvolte laturile creative si ofera traininguri pentru stimularea acestei calitati.

Beneficiile unui mediu de lucru stimulant

  • Pe langa toate lucrurile de care trebuie sa ai grija zilnic, toate acestea pot parea epuizante, insa beneficiile sunt relevante si importante:
  • Mediul tau de lucru va avea o atmosfera pozitiva, relaxata, bazata pe curaj si incredere
  • Retentia angajatilor va creste si loialitatea acestora se va face simtita in productivitatea lor
  • Atunci cand se vorbeste despre firme, mediul tau de lucru va aduce o reputatie buna, iar angajatii vor fi deschisi la noi posibilitati de cariera in compania ta
  • Astfel, compania se va dezvolta, atat din punctul de vedere al profitului, cat si al culturii organizationale sanatoase pe care iti doresti sa o implementezi.

beneficiile unui mediu de lucru stimulant

Starea de bine, cultura organizationala sanatoasa, angajatii motivati si stimulati ar trebui sa fie prioritati pentru departamentele de HR si liderii de departamente intr-o organizatie. Costul achizitiei unui nou membru al echipei este mult mai mare decat cel al retentiei acestuia, chiar daca din punct de vedere calitativ, se investeste mai mult timp in retentie. Insa nimic nu se compara cu un angajat loial si dedicat, cu un bun istoric in companie, care este capabil sa isi asume si indeplineasca taskurile de care este responsabil.

Feedback constructiv, o atmosfera placuta si oportunitati de crestere

Desi pare de la sine inteles, foarte multe companii inca au fluctuatii mari de personal din cauza managementului agresiv si lipsit de empatie. Valori precum respectul, onestitatea, sprijinul si comunicarea clara si constructiva sunt elemente principale in asigurarea unei echipe durabile. Cu alte cuvinte, umanitatea si empatia fata de angajati vor aduce intotdeauna mai multe roade decat critica acerba, penalizarea si lipsa de comunicare. In acest sens, ai grija sa oferi feedback constant, fie individual, fie in sesiuni comune, insa acesta trebuie intotdeauna sa fie argumentat, precis si cu un obiectiv clar de a ajuta angajatul. Arata-le ca munca lor este vazuta si ca eforturile lor conteaza in economia generala a companiei.

Nimanui nu-i place sa-si petreaca majoritatea timpului intr-un spatiu plictisitor, anonim sau chiar ineficient. De aceea, ingrijeste-te ca spatiul in care lucreaza angajatii tai sa fie cat mai coerent organizat, astfel incat productivitatea lor sa nu fie afectata, sa aiba acele echipamente necesare echipei, sa fie curat, presarat cu elemente care ridica moralul – plante, elemente de decor.

O motivatie cu greutate pentru angajati este atunci cand compania le ofera acel spatiu de crestere profesionala. Acest lucru ii va face sa se simta valorosi si apreciati, ceea ce va contribui la cresterea increderii reciproce. Atunci cand oferi oportunitati de crestere angajatilor tai, acestia isi modifica intregul mod de gandire: de la un job printre altele, la jobul mult visat.

Program flexibil

Tot mai multe studii arata ca noile generatii de angajati prefera mai degraba un program flexibil in fata unui salariu mai mare. Daca munca angajatilor presupune foarte multa munca de birou, atunci o mare parte dintre ei vor prefera sa-si faca munca respectand deadline-urile, insa in propriii termeni de spatiu si timp. Astfel, peste 46% dintre angajati privesc programul flexibil ca pe un criteriu cheie atunci cand isi cauta un nou job, iar companiile cele mai apreciate sunt acelea care ofera diferite formule de program flexibil.

Oferirea de beneficii extrasalariale - una dintre cele mai rapide solutii pentru a avea angajati 100% motivati si performanti. 

Gestionarea acestor instrumente se poate face cu 0% efort investit din partea companiei si cu castiguri financiare importante. Printre instrumentele cele mai indragite de angajati se numara tichetele de masa, tichetele cadou, voucherele de vacanta si tichetele culturale, toate disponibile atat in format card, pe suport de hartie, cat si in format electronic, pe card.

Tichetele si cardurile de masa, un beneficiu dorit de 80% dintre angajatii din Romania, reprezinta un element cheie in negocierea pachetului extrasalarial, acestea devenind in ultima vreme un element indispensabil pentru orice angajator. Fata de varianta maririi de salariu, acestea sunt un mijloc de economisire pentru companie, salvandu-se pana la 40% din bugetul de cheltuieli. Astfel, o companie cu 10 angajati care acorda tichete de masa Up Dejun ca bonus in locul banilor realizeaza pe luna o economie. Tichetele si cardurile cadou sunt cea mai eficienta solutie pentru recompensarea angajatilor cu ocazia unor evenimente speciale. Valoarea tichetelor poate varia, iar acestea pot fi oferite tuturor angajatilor, dar si copiilor minori ai acestora. In plus, acestea pot fi personalizate cu mesaje speciale, numele angajatului sau logo-ul companiei, fiind astfel o surpriza eleganta si moderna. Cu ele se pot cumpara produse si servicii intr-o retea de peste 55.000 de magazine, in toata tara.

Voucherele si cardurile de vacanta sunt scutite de contributiile angajatorului si angajatului – CAS, fond de sanatate, de somaj, asigurare de accidente etc. – facilitand o economie. Angajatii care primesc voucherele Up Vacanta vor dispune de o valoare mai mare fata de cea acordata cash si vor avea acces la o vasta retea de parteneri afiliati: hoteluri, pensiuni, unitati balneare, campinguri, in toate zonele turistice din tara.

Tichetele si cardurile culturale sunt cel mai nou beneficiu disponibil pentru angajatii din Romania.  Acestea pot fi utilizate pentru achizitionarea de carti si manuale scolare, filme si albume muzicale in orice format, pentru a merge la spectacole de teatru, filme si proiectii cinematografice, concerte, targuri si expozitii, festivaluri, dar si pentru intrarea la muzee si parcuri tematice, inclusiv cele destinate copiilor. Tichetele si cardurile Up Cultura sunt acel beneficiu care demonstreaza cel mai fidel angajamentul unui angajator in a contribui la echilibrul viata profesionala/viata personala. Evident, exista si beneficii fiscale. Tichetele culturale se incadreaza in categoria cheltuielilor sociale si sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile angajatilor. 





Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 30-10-2019
Data actualizarii: 26-07-2025

Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie

Citeste mai mult

Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati

Citeste mai mult

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare

Citeste mai mult

Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii

Citeste mai mult

De ce este momentul sa redefinim munca?

Citeste mai mult

Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare

Citeste mai mult

Up MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati

Citeste mai mult

Burnout de la pasiune la epuizare

Citeste mai mult

Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei

Citeste mai mult

Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor

Citeste mai mult

Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale

Citeste mai mult

Eficienta si eficacitatea in managementul timpului

Citeste mai mult

Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR

Citeste mai mult

Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase

Citeste mai mult

Cum atragi cei mai buni angajati in companie

Citeste mai mult

Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta

Citeste mai mult

Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene

Citeste mai mult

Importanta agriculturii ecologice

Citeste mai mult

Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio

Citeste mai mult

Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?

Citeste mai mult

Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei

Citeste mai mult

Beneficii de poveste, nu povesti

Citeste mai mult

Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca

Citeste mai mult

Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca

Citeste mai mult

Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro

Citeste mai mult

Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca

Citeste mai mult

Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor

Citeste mai mult

Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor

Citeste mai mult

Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week

Citeste mai mult

Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand

Citeste mai mult

Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV

Citeste mai mult

Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?

Citeste mai mult

Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi

Citeste mai mult
Up Romania Olimpiada de gatit

Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare

Citeste mai mult
Up Romania Beneficii tichete culturale pentru companii mici si mijlocii

Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Citeste mai mult
Up Romania Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Citeste mai mult
Up Romania Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Citeste mai mult
Up Romania Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Citeste mai mult
Up Romania Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Citeste mai mult
Cum s? economise?ti folosind tichetele de vacan?? în 2025

Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Citeste mai mult
UpRomania - Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Citeste mai mult
UpRomania - Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Citeste mai mult
UpRomania - Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Citeste mai mult
UpRomania - Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Citeste mai mult
UpRomania - Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Citeste mai mult

Idei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe lupa.

Comentarii

Cele mai citite articole

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -

Citeste mai mult [...]

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe lupa.

Urmareste-ne pe