

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli
Cum sa imbunatatesti imaginea companiei tale intr-o lume dictata de impresiile digitale
1. Informatii generale
2. Reguli de a imbunatati imaginea brandului
3. Metode de construire si imbunatatire a imaginii
4. Neuromarketingul
5. Employer branding versus realitate
Informatii generale
Carl Jung a spus ca lumea te va intreba cine esti, iar daca nu stii, tot ea iti va raspunde. Acest mare adevar legat de identitate este foarte valabil si pentru companii. La randul lor, si ele au o identitate, iar consumatorul o percepe (chiar si in subconstient), iar aceasta dicteaza mare parte din deciziile sale.
Cum se intampla acest lucru?
- Esti intr-o tara straina, in care nu esti obisnuit cu brandurile din supermarket. Cu toate astea, la raft poti sa-ti dai seama imediat daca un produs este detergent de vase sau de rufe, sau daca este balsam. Pentru ca brandurile te-au obisnuit cu anumite fonturi, culori si imagini, iar mintea ta le va citi mai repede decat poti verbaliza aceste lucruri.
- Produsele cosmetice sunt endorsate de vedete care au parte de imagini prelucrate. Ulterior, brandurile au succes in functie de afinitatea fanilor pentru vedetele respective, deoarece au senzatia ca vor avea pielea sau parul asemanatoare, sau le-a placut modul n care acestea au fost prezentate. Desi doua produse sunt foarte asemanatoare, consumatorul capata o preferinta emotionala fata de unul dintre ele.
- Un brand este repetat neincetat la televizor sau in campanii stradale. Chiar daca de foarte multe ori nu pare ca are legatura cu contextul sau audienta, se creeaza o recognoscibilitate si o girare, o confirmare a brandului. Urmatoarea data in care consumatorul se afla la raft, recunoaste brandul si simte ca este unul cunoscut, deci decizia de a-l cumpara este una okay (chiar daca nu cunoaste mai multe detalii despre produs).
Evident, exista si profilul consumatorului care petrece un mare numar de ore cercetand Internetul pentru a achizitiona un produs sau un serviciu. Insa majoritatea deciziilor nu ne epuizeaza la fel, sunt luate rapid si bazate pe niste informatii deja inmagazinate in mintea noastra. Astfel, mai ales atunci cand produsele sunt foarte similare, consumatorul ia o decizie doar pe baza imaginii sau pretului.
Reguli pentru a imbunatati imaginea brandului
Cum poti sa iti promovezi firma si produsul sau serviciul cat mai bine, pentru a avea o buna imagine in mintea consumatorilor tai si a publicului tinta?
- In primul rand, fii orientat catre client. Multe branduri fac greseala sa fie prea absorbite de propria imagine, fara sa se gandeasca la cat de utila este aceasta pentru client, sau sa se puna in locul acestuia. Un business trebuie sa isi dea seama daca ceea ce comunica aduce un plus valoare si plus informatie pentru cel care ii citeste/ vede mesajele si daca are cel mai bun limbaj pentru a ajunge la consumatorul tinta.
- Nu lasa imaginea si marketingul personal pe ultimul loc. Dimpotriva, prioriti?eaza-l. Nu-l considera o frivolitate. Problema nu este ca traim intr-o lume superficiala, ci ca traim intr-o lume mult prea rapida pentru ca deciziile de achizitie sa nu fie dictate de marketing.
- Cauta in permanenta surse de inspiratie. Acest dinamism aduce cu sine in permanenta noi instrumente de promovare si sparge mereu barierele de comunicare. Observand ce se intampla in materie de promovare in afara, la competitie sau in alte industrii iti dai seama cat de variate sunt modurile in care poti comunica.
- Customer care. Asistenta pe care o primesc clientii tai pe chat, la telefon sau la fata locului tine loc de foarte multa promovare. Acesti clienti povestesc mai departe apropiatilor sau celor care ii urmaresc in social media si sunt mai inclinati sa povesteasca lucrurile mai ales atunci cand simt ca ele nu au fost ok. De aceea este bine ca fiecare interactiune sa fie impecabila, pentru ca un client sa se simta important si luat in considerare.
- Social media marketing. In prezent, este cea mai rapida forma de a ajunge la consumator, prin reclame, testimoniale si un profil care poate fi construit de la zero si pe care il detaliem mai jos.
- Sediul firmei. Foarte multi arhitecti si designeri de interior au in portofoliul lor nu doar apartamente personale, ci si foarte multe business-uri, care doresc ajutor in aranjarea unui sediu care sa ii reprezinta si sa fie foarte atragator pentru orice nou angajat sau client sau consumator. De exemplu, atunci cand un local se lanseaza, isi pune intrebarea daca este „Instagramabil”, adica daca oamenii care vor intra in locul respectiv pentru o cafea vor simti nevoia sa fotografieze interiorul si sa posteze acea poza, deoarece arata suficient de estetic cat sa-i inspire.
- Testimoniale si reviews. Sunt niste mici feedback-uri pe care le poti cere de la orice client si care ajuta enorm in validarea business-ului tau ca fiind unul relevant pentru potentialo noi clienti.
- Fii autentic. Nu orice face competitia este o litera de lege de urmat, deoarece competitia poate sa nu fie suficient de creativa, astfel lasandu-ti loc pe un teren inca neexplorat. Gandeste-te la brandul tau ca la identitatea unei persoane, unei entitati si incearca sa-l reprezinti cat mai bine.
- Parteneriate. Consumatorii sunt atenti la parteneriatele sau campaniile de cross-promo dintre brandurile lor preferate. Uneori se bucura de combinatii, alteori le atrage atentia un alt brand promovat de un brand pe care il plac.
- Investeste in campanii de brand marketing.
Metode de construire si imbunatatire a imaginii
Cele mai cunoscute sunt cele detaliate mai jos:
- Profile in toate retelele sociale relevante. Aici nu includem doar Facebook, LinkedIn, Instagram, ci si Google Maps, de exemplu, unde este important sa ai fotografii relevante, precum si un numar de telefon disponibil si programul real al orelor de functionare. Si aici utilizatorii lasa reviews, si este mentionat sa fie verificate constant.
- Remarketing. Asta presupune sa alegi consumatorii care au intrat deja pe site-ul tau si sa li te adresezi diferit, deoarece iti cunosc deja continutul. Multi utilizatori inca au senzatia ca este „un semn” ca sunt din nou targetati, nestiind ca este de fapt pur si simplu informatica.
- Ads in retelele sociale. Acestea pot fi modalitati de a promova continutul publicat pe Facebook si Instagram (continutul de pe pagini nu ajunge la suficient public organic, insa ajunge daca este ajutat prin promovare platita). Pot fi campanii de obtinere de fani pe pagini, sau campanii pentru a trimite utilizatorii pe site-ul tau, undeva extern retelei respective. Iti poti promova localul, evenimentul sau joburile pe care le ai deschise la momentul respectiv. De asemenea, companiile care ofera servicii pot promova testimonialele pe care le-au primit de la clientii anteriori. Reclamele pot aparea in stories, in messenger, in feed-ul de postari.
- SEO/ SEM. Search engine optimization si search engine marketing inseamna sa ai grija atat de cuvintele folosite pe site-ul tau, pentru ca acestea sa fie relevante atunci cand utilizatorii cauta cuvinte asemanatoare pe Google, cat si sa te promovezi prin Google ads pentru a ajunge primul in rezultatele cautarilor.
Acum, Internetul este plin de resurse gratuite pentru a intelege instrumentele in tendinte si metodele de promovare care ne inconjoara. Ce este cel mai important este ca o companie sa decida ca actiunile de marketing sunt o prioritate si sa construiasca campaniile alaturi de ajutor specializat, pe baza identitatii pe care o defineste bine.
Neuromarketingul
Termenul de neuromarketing poate sa para prea nou pentru a-l intelege si a-l aplica in businessul tau, dar de fapt conceptul nu este nici atat de nou, nici atat de greu de inteles. Este aplicabil si mai jos vom da exemple de campanii bazate pe neuromarketing pe care sigur le cunosti deja.
Ce este neuromarketingul?
Neuromarketingul aplica neurostiinta in tehnicile de marketing folosite, ca si cum creierul este vazut la un RMN atunci cand se iau deciziile. De fapt, chiar asa s-au studiat foarte multe aspecte, urmarind exact reactiile chimice pe care creierul nostru le poate avea ca reactie la diversi stimuli.
In mod normal, noi nu ne folosim decat o mica parte din mintea constienta. Atunci cand scriem la calculator, ne concentram pe ceea ce facem si poate mai avem in minte alte evenimente intamplate recent sau ce vom mai face in ziua respectiva, insa nu ne gandim la modul in care degetele noastre se misca pe exact tastele dorite, la cum clipim, respiram, la cum ne simtim in raport cu temperatura sau mirosurile din camera etc.
Aici intervine neuromarketingul, care studiaza cat de mult ne place de fapt un produs sau un serviciu. Studiaza reactiile noastre folosindu-se de emotii, atentie si memorie. Teoretic, orice marketing bine facut este neuromarketing.
Unde intalnesti neuromarketingul in ziua de azi
Astazi putem intelege mult mai bine creierul uman, putand sa „descrifram” gandurile consumatorului cu ajutorul neuromarketingului. Declaratiile consumatorilor nu erau suficiente deoarece, asa cum poate nu pot recunoaste exact emotii nici in psihoterapie, consumatorii nu sunt constienti de toti factorii din viata lor care contribuie la deciziile emotionale de consum si achizitie.
De aceea, neuromarketing poate completa strategiile de business si marketing pe care le construiesti in compania ta.
Unde ai intalnit deja neuromarketingul?
- In era FOMO (fear of missing out) este deja cunoscut ca un set prea mare de optiuni anxieteaza consumatorul in a nu mai cumpara nimic. De aceea, multe magazine aseaza produsele grupat, astfel incat sa se poata alege din maximum cinci varietati, asigurand astfel achizitia
- Orice business care se foloseste de culori face neuromarketing, precum Coca Cola, care a ales culoarea rosie, care acapareaza si face brandul memorabil si instant recognoscibil pentru cumparatori
- Ambalajele chipsurilor sunt realizate din pungi care fasaie atat de mult, deoarece neuromarketingul arata ca simtul auditiv este stimulat si asociaza sunetul crocant chiar cu chipsurile; astfel, de fiecare data cand auzim fasaitul unei pungi de chipsuri, ne vom dori sa ii si gustam
- Landing page-urile care vand, de obicei, produse „care schimba viata” sunt foarte bine studiate, punand butoanele exact acolo unde se va indrepta ochiul, asezand imaginile in pozitiile care influenteaza cel mai mult ca unghi si cromatica etc
- Un studiu asupra unor persoane care au degustat diverse vinuri a aratat ca nu calitatea vinurilor era factorul de decizie, ci cat de scump credeau acesti consumatori ca este vinul respectiv; acestia au declarat ca vinul cel mai bun era chiar cel pe care-l credeau cel mai scump, iar asta este o informatie pe care nu ar fi putut sa o obtina cercetatorii doar in urma unui interviu.
Obiectivele neuromarketing
Poate parea ca este o tehnica de neuromarketing, dar, de fapt, aduce numeroase beneficii:
- Optimizeaza experienta cumparatorilor
- Stimuleaza clientii prin cele cinci simturi pentru a lua o decizie cat mai potrivita pentru ei
- Brandul se intensifica in mintile consumatorilor
- Clientii percep produsul tau cu ajutorul tehnicilor memoriei senzitive
- Se creeaza o legatura emotionala cu brandul respectiv
Strategiile neuromarketing
Abordand cele cinci simturi, strategiile sunt urmatoarele:
- Cele vizuale fac practic, eye tracking movement, urmarind cu exactitate in ce ordine observa cineva elementele dintr-o pagina web, un produs la raft sau informatiile scrise. Astazi exista si instrumente precum Hotjar, care instaleaza un cod pe siteul tau si urmareste pe care sectiuni ale paginii utilizatorii se concentreaza cel mai mult
- Cele auditive sunt precum pungile de chipsuri de mai sus, sau muzica pe care o regasim in diverse localuri si magazine. Aceasta poate sugera consumul, relaxarea, petrecerile etc pentru a asocia achizitiile cu o anumita stare
- Abordarea chinestezica acopera senzatiile percepute prin gust, miros sau atingere. Desi acestea nu pot fi redate in mod digital, se regasesc foarte mult in odorizantele folosite in localuri si magazine, in mirosul de mancare din localuri sau supermarketuri.
Tehnici aplicabile de neuromarketing pentru businessul tau
Anumite tehnici au o aplicabilitatea imediata, doveding ca neuromarketing este un subiect abordabil de orice business:
- Senzatia de FOMO (Fear of missing out) este instant activata atunci cand se comunica orice limita de stoc, limitare a promotiei sau o ultima ocazie de a achizitiona produse dintr-o anumita gama
- Deoarece creierul se concentreaza de multe ori mai mult pe partile negative decat pe cele pozitive, este mai eficient sa comunici solutia pe care o vei rezolva prin produsul/ serviciul tau, decat satisfactia pe care o va resimti cumparatorul
- Poti folosi o ancora care sa capteze consumatorul, precum o intrebare retorica. Poate ai observat ca multe spoturi radio incep asa, punand o intrebare care te va face sa reflectezi asupra nevoilor tai si sa iti sugereze sau aduca aminte ca ai nevoie de acel produs
- Desi ca pare ca suma de 4.99 vinde mai bine decat 5, studiile neuromarketing arata ca numerele rotunde vand mai bine intr-un context emotional, pe cand cele cu zecimale vand mai bine atunci cand este implicat creierul rational; altfel spus, este mai simplu pentru impulsurile de moment sa nu se mai concentreze pe mai multe cifre.
In viitor vom avea produse mult mai customizate pe preferintele si emotiile consumatorilor si ne vom uita in urma, fiind uimiti de cata ineficienti putea exista in metodele clasice de promovare. Iar experienta de cumparare va fi optimizata.
Employer branding versus realitate - by Magor Csibi
Suntem obisnuiti sa vedem organizatii care ne iau ochii cu campanii care vorbesc despre cat de buna e viata pe la ei. Ne uitam la imagini cu oameni zambitori, cu echipe functionale, bucuroase, motivate, in timp ce pe ecran apar mesaje despre valorile companiei. Vedem de obicei cuvinte legate de importanta oamenilor, despre pasiune, sens, echipa, bucurie. Cateodata chiar ni se zice despre o familie mare.
Imaginile sunt atat de perfecte, oamenii sunt atat de relaxati si fericiti cu aceste vizualuri, incat deseori ne par de parca sunt rupti dintr-o alta realitate, una paralela cu cea pe care o traim noi in fiecare zi.
Pentru ca asa si este.
In majoritatea campaniilor de employer branding pe care le vad mi se pare ca se incearca inghesuirea tuturor valorilor si promisiunilor ce le pot suna atractiv viitorilor angajati. Ni se ofera niste imagini pe care nimeni niciodata nu le-a vazut la un loc de munca real. Al oamenilor mereu veseli, mereu pozitivi, care traiesc intr-o idila zilnica. Al oamenilor care au gasit perfectiunea pe care multi dintre noi inca se incapataneaza sa o caute. Ni se spune ca perfectiunea exista.
Problema este ca nu prea credem in aceste mesaje. Suntem obisnuiti cu coloratura. Suntem obisnuiti ca promisiunile sa nu acopere realitati, ci mai degraba aspiratii. Reale sau imaginare. Dualitatea asta este prezenta peste tot in vietile noastre. Aproape fiecare om are un sine real si un sine aspirational, deseori reprezentat de un profil de Facebook, Linkedin sau Instagram. Sigur, intelegem cu totii ca aceste avatare arata semnificativ diferit de cine suntem noi in viata de zi cu zi. Dar le acceptam, atata vreme cat nu se indeparteaza prea repede de realitate.
Problema cu aceste avatare, indiferent daca vorbim de cele personale sau organizationale, este ca pot arata foarte bine si chiar credibil de la distanta. Si genereaza vise, sperante si aspiratii in cei care le privesc de la distanta. Stralucirea indepartata a acestor branduri ne poate vraji, ne poate face sa visam la perfectiunea care nu exista.
Odata ce incepem sa ne apropiem insa de aceste constructii, incepem sa vedem dincolo de impachetarea atractiva, dincolo de imaginea ademenitoare si incepem sa observam realitatea din spatele imaginatiei. Si ajungem la momentul adevarului.
Cu cat brandul creat sau imaginea proiectata spre lume are legatura mai mare cu realitatea, cu atat atractia oamenilor poate creste. Insa asta se aplica si invers. Cu cat imaginea proiectata are mai putina legatura cu realitatea zilelor, cu atat oamenii vor deveni mai deziluzionati, mai frustrati si mai putin dornici sa astepte mai mult de la interactiune.
Cu alte cuvinte, brandul umflat artificial este util pana aduce oamenii la poarta. De acolo insa, devine chiar nociv. Cu cat prapastia intre ce am promis ca o sa primeasca oamenii si ce primesc in realitate este mai mare, cu atat nivelul lor de conexiune si de motivare va scade. Daca discrepanta este foarte mare, omul nici macar nu va fi curios sa cunoasca adevarata fata a companiei, pentru ca se va simti pacalit si nu va avea suficienta incredere de a merge mai departe.
Brandul de angajator poate fi prea mare, prea bine elaborat. Daca promisiunile din reclame nu sunt dublate de realitati din organizatie, o campanie de employer branding va scadea valoarea si atractivitatea brandului. Va atrage atentia nu asupra lucrurilor care functioneaza, ci asupra celor care nu merg. Va genera nemultumire in organizatie, dar si in afara acesteia. Si oamenii vor sti ca mesajele frumoase nu sunt acoperite cu mai nimic.
Employer branding nu ar trebui sa fie despre cine vrem sa fim sau cum vrem sa fim vazuti, ci despre cine suntem si cum suntem deja vazuti. Constructia nu ar trebui sa plece de la nevoile oamenilor din afara organizatiei, ci de la nevoile oamenilor din organizatie. Ar trebui sa plece de la ce ii face pe oamenii nostri din organizatie sa fie motivati, entuziasmati sau conectati. Si daca nu gasim destul de multe elemente, poate prima data ar trebui sa le cream si abia dupa aceea sa vorbim despre ele.
Oamenii care pleaca nemultumiti din organizatie pot afecta semnificativ brandul nostru aspirational pe piata. Ei vor povesti nu despre ce ar vrea sa fie compania, ci despre ce este - in mod autentic, real si credibil, pe o piata in care vocea angajatilor este din ce in ce mai vizibila si mai puternica. O piata in care oamenii pot ajunge la mai multi ascultatori decat brandurile, pe retele ca Linkedin sau pe platforme ca undelucram.ro.
Employer branding nu este despre PR si comunicare. Este despre comportamente, despre cultura si despre valori reale. Este despre oamenii nostri si despre cum se simt ei in organizatie. Inainte sa ne gandim la cum am vrea sa aratam in ochii oamenilor care se uita la noi din afara organizatiei, trebuie sa ne gandim la cum aratam in ochii celor care sunt deja.
In felul acesta vom intelege ca inainte de recrutare e mai eficient sa ne gandim la retentie.
Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 29-08-2019
Data actualizarii: 25-07-2025
Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala
Citeste mai mult
Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica
Citeste mai mult
Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta
Citeste mai mult
Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat
Citeste mai mult
Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta
Citeste mai mult
Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor
Citeste mai mult
Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes
Citeste mai mult
Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau
Citeste mai mult
Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?
Citeste mai mult
Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse
Citeste mai mult
Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste
Citeste mai mult
Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia
Citeste mai mult
Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei
Citeste mai mult
Idei de vacanta de iarna in Romania
Citeste mai mult
Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem
Citeste mai mult
De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului
Citeste mai mult
Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ
Citeste mai mult
Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare
Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari
Citeste mai mult
Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie
Citeste mai mult
Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii
Citeste mai mult
Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung
Citeste mai mult
Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes
Citeste mai mult
Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati
Citeste mai mult
Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai
Citeste mai mult
Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme
Citeste mai mult
Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza
Citeste mai mult
9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie
Citeste mai mult
De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere
Citeste mai mult
Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor
Citeste mai mult
Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta
Citeste mai mult
Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna
Citeste mai mult
Micromanagement vs macromanagement
Citeste mai mult
Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia
Citeste mai mult
Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera
Citeste mai mult
Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca
Citeste mai mult
8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul
Citeste mai mult
Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul
Citeste mai mult
Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional
Citeste mai mult
Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai
Citeste mai mult
De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis
Citeste mai mult
5 idei de petrecere a unei minivacante
Citeste mai mult
Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie
Citeste mai mult
Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita
Citeste mai mult
UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere
Citeste mai mult
Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu
Citeste mai mult
Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa
Citeste mai mult
Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou
Citeste mai mult
Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta
Citeste mai mult
Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi
Citeste mai mult
Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera
Citeste mai mult
Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie
Citeste mai mult
Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati
Citeste mai mult
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare
Citeste mai mult
Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii
Citeste mai mult
De ce este momentul sa redefinim munca?
Citeste mai mult
Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare
Citeste mai multUp MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati
Citeste mai mult
Burnout de la pasiune la epuizare
Citeste mai mult
Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei
Citeste mai mult
Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor
Citeste mai mult
Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale
Citeste mai mult
Eficienta si eficacitatea in managementul timpului
Citeste mai mult
Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR
Citeste mai mult
Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase
Citeste mai mult
Cum atragi cei mai buni angajati in companie
Citeste mai mult
Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic
Citeste mai mult
Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta
Citeste mai mult
Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene
Citeste mai mult
Importanta agriculturii ecologice
Citeste mai mult
Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio
Citeste mai mult
Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?
Citeste mai mult
Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei
Citeste mai mult
Beneficii de poveste, nu povesti
Citeste mai mult
Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca
Citeste mai mult
Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca
Citeste mai mult
Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Citeste mai mult
Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca
Citeste mai mult
Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor
Citeste mai mult
Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor
Citeste mai mult
Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week
Citeste mai mult
Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand
Citeste mai mult
Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV
Citeste mai mult
Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?
Citeste mai mult
Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi
Citeste mai mult
Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare
Citeste mai mult
Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii
Citeste mai mult
Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati
Citeste mai mult
Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori
Citeste mai mult
Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile
Citeste mai mult
Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim
Citeste mai mult
Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza
Citeste mai mult
Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile
Citeste mai mult
Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite
Citeste mai mult
Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile
Citeste mai mult
Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii
Citeste mai mult
Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale
Citeste mai mult
Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat
Citeste mai mult
Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare
Citeste mai mult
Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere
Citeste mai mult
Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati
Citeste mai mult
Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor
Citeste mai mult
Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare
Citeste mai multIdei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi
Citeste mai multComentarii
Categorii de articole
Cele mai citite articole
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -
Citeste mai mult [...]De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate
Citeste mai mult [...]Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza - Tichetele sociale pentru sprijin educational – o resursa pentru viitor. Afla care sunt conditiile de acordare si cum functioneaza
Citeste mai mult [...]Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.
Citeste mai mult [...]Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?
Citeste mai mult [...]Urmareste-ne pe