Un management bun este cel care are in centrul sau oamenii din companie. De aceea, companiile care vor dori sa fie in continuare competitive si sa pastreze cei mai valorosi oameni in organizatie, vor investi in continuare in motivarea si recompensarea echipelor.
Cum angajatii companiilor sunt diferiti, in etape diverse de viata, cu preferinte si gusturi diferite, acordarea de beneficii trebuie sa tina cont de toate aceste detalii.
Platforma Up MultiBeneficii raspunde acestor nevoi diferite ale angajatilor si ofera companiilor un instrument simplu si accesibil pentru acordarea unor bugete modulabile pentru achizitia de catre angajati de beneficii extrasalariale.
Ce fel de beneficii pot fi accesate?
In functie de bugetul acordat de angajator, lunar sau anual, angajatul isi poate achizitiona oricare dintre beneficiile existente pe platforma: carduri de masa Up Dejun, carduri cadou Up Cadou, carduri culturale Up Cultura, carduri de vacanta Up Vacanta, abonamente medicale, abonamente sport, pensii private.
In plus, angajatii vor gasi pe platforma servicii si produse de la partenerii Up Romania pe care le pot achizitiona la oferta, din urmatoarele categorii: transport, carburant, IT&C, cursuri, financiar, coaching.
Cum functioneaza
Avantajele platformei Up MultiBeneficii
Mai multe detalii, AICI.
Pagina WS de FB https://www.facebook.com/WallStreetRo.
Acordarea de tichete de masa pe suport de hartie sau sub forma de card electronic este extrem de simplu de implementat si, pe de alta parte, aduce nenumarate beneficii, atat angajatorului, cat si angajatului. Tichetele le permit angajatilor achitarea unui pranz in timpul orelor de serviciu, angajatii avand nenumarate optiuni de achizitionare a unui pranz sanatos in reteaua de parteneri Up Romania, in care exista optiuni de restaurante, cafenele, cantine, bistro-uri, magazine alimentare mari si mici.
In timp, tichetele de masa au devenit cel mai dorit si asteptat beneficiu extrasalarial in randul angajatilor, acestia considerandu-l indispensabil pentru orice pachet salarial. Acestea cresc puterea de cumparare in ceea de priveste cosul alimentar, precum si calitatea produselor cumparate, conferind relatiei angajat-angajator multa incredere si respect reciproc.
Eficacitatea tichetelor de masa in retentia angajatilor a fost dovedita de-a lungul anilor, iar acordarea lor a devenit extrem de simpla. Orice angajator le poate comanda de pe platforma Up Online prin cateva click-uri, iar comanda de tichete sau carduri Up Dejun va fi livrata la adresa indicata.
Tranzitia la cardurile de masa a simplificat si modernizat procesul de folosire a tichetelor de masa. Utilizatorii cardurilor Up Dejun au la dispozitie carduri emise sub licenta Mastercard, cu facilitatea de platacontactless, platforma Up Online si aplicatia Up Mobil, prin care se pot verifica istoricul tranzactiilor, soldul, magazinele partenere precum si ofertele existente pentru cardul de masa. De asemenea, beneficiarii cardurilor de masa pot face plati online sau cu telefonul, folosind Apple Pay, Google Pay sau Up Mobil Pay, sa-si administreze prin aplicatia Up Mobil mai multe carduri de la Up Romania, sa primeasca notificari de tip push, e-mail sau sms.
Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.
Angajatii isi petrec o proportie semnificativa din timp la birou, respectiv o treime din zilele saptamanii, iar masa principala din timpul zilelor de lucru o iau, de asemenea, in timpul programului de lucru. Mai mult, legea permite si acordarea de bonuri de masa pentru angajatii cu contract de munca la domiciliu sau celor care lucreaza in regim de telemunca. De aceea, chiar daca angajatorii nu sunt in mod direct responsabili de ceea ce mananca angajatii, acestia pot contribui la modul in care acestia isi organizeaza masa de pranz, precum si la facilitarea unui mediu propice pentru servirea unei mese sanatoase. In spatiile de lucru, mancarea sanatoasa are un rol esential in starea de bine si in sanatatea angajatilor, precum si la intarirea spiritului de echipa si a increderii angajat-angajator.
Programul incarcat si prelungit, intalnirile in cascada si multi-tasking-ul impiedica adesea angajatii sa manance corect si nutritiv, ceea ce ridica multe semne de intrebare asupra starii lor de sanatate in general. O proportie foarte mare dintre angajati isi iau pranzul in graba, pe tastatura sau intre doua activitati. In ceea ce priveste calitatea pranzului, multi dintre acestia se indreapta spre optiuni de tip fast-food mult prea des. Cu toate acestea, angajatorii au toate motivele sa-si incurajeze angajatii catre un timp dedicat pranzului si alegerea unor optiuni sanatoase in timpul acestuia.
Incurajarea angajatilor catre o masa de pranz sanatoasa nu ar trebui sa aiba doar motivul evident, acela de a avea angajati cu cat mai putine zile de concediu medical. A manca sanatos in fiecare zi are, de asemenea, efecte benefice asupra productivitatii. Intr-un articol publicat de Harvard Business Review se arata ca: “Mancarea are un impact direct asupra performantei noastre cognitive, ceea ce face ca un pranz prost ales sa ne rapeasca energia si buna dispozitie a intregii dupa-amieze”. Prin urmare, felul in care mancam influenteaza intr-o proportie mare nivelul de concentrare, creativitate si energie, iar daca angajatii au prea multe pranzuri cu sandvisuri, felii de pizza sau patiserie de la coltul strazii, exista o sansa mare ca acestia sa nu performeze la capacitatea lor maxima.
Angajatorii au un rol important in felul in care angajatii lor gestioneaza alegerile pentru pranz si, in acest sens, acestia pot facilita anumite masuri.
Foarte multi dintre angajati nu isi planifica mesele de pranz, iar atunci cand se apropie ora mesei, sub impulsul senzatiei de foame, acestia sunt tentati sa recurga la cea mai rapida solutie care, de cele mai multe ori, nu este si cea mai sanatoasa. In acest sens, exista studii care au aratat ca oamenii pot rezista mai bine la tentatia unor snack-uri sarate si calorice sau a unor pranzuri copioase si nesanatoase daca ar manca atunci cand nu ar fi extrem de infometati. Prin urmare, existenta unor snack-uri sanatoase la locul de munca, precum fructe sau legume, ar putea determina angajatii sa opteze pentru feluri de mancare mai sanatoase pentru pranz.
Oamenii reactioneaza foarte bine la ideea de evenimente tematice. O astfel de propunere ar putea fi cea de pranzuri vegetariene sau de pranzuri etnice, in care toata lumea comanda sau aduce de acasa mancare conform cu tema indicata. Aceste pranzuri tematice nu doar ca ii vor face pe angajati sa manance mai sanatos, dar va crea un spirit de echipa si va intari relatiile dintre acestia.
Unul dintre cele mai mari obstacole in calea nutritiei sanatoase este lipsa unor abilitati de gatit si a unor informatii clare si bine structurate despre reguli de nutritie. Din aceste motive, multi dintre angajati ar aprecia foarte mult organizarea interna a unor cursuri de gatit si nutritie. Acest lucru se poate face printr-un parteneriat cu o scoala de gastronomie si nutritie, iar cursurile nu numai ca vor asigura o baza de cunoastere excelenta pentru echipa, dar le va creste foarte mult si increderea in alegerile pe care le fac, precum si moralul si entuziasmul.
O alta modalitate este aceea de a organiza cantine interne, prin care angajatilor le este oferit zilnic un meniu echilibrat dintr-o diversitate de feluri de mancare, pe care si le pot achizitiona contra pret. Desi salutara, ideea de cantina poate fi uneori foarte greu de implementat.
Pentru companiile care doresc sa ofere altceva decat astfel de variante deoarece nu sunt implicate, suplimentar, spa?iu, resurse, ci, dimpotriva, este o modalitate moderna si eficienta din toate punctele de vedere, recomandam sa ia in calcul acordarea de tichete de masa.
Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 16-07-2023
Data actualizarii: 26-07-2025
Iti recomandam si:
Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala
Citeste mai multStrategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica
Citeste mai multReducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta
Citeste mai multCum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat
Citeste mai multRecrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta
Citeste mai multStrategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli
Citeste mai multGhid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor
Citeste mai multDespre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes
Citeste mai multCum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau
Citeste mai multDepartamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?
Citeste mai multMotivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse
Citeste mai multIdei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste
Citeste mai multCultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia
Citeste mai multIdei inedite pentru petrecerea corporate a firmei
Citeste mai multIdei de vacanta de iarna in Romania
Citeste mai multTop destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem
Citeste mai multDe ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului
Citeste mai multEvaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ
Citeste mai multCe isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare
Citeste mai multCum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari
Citeste mai multIdei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie
Citeste mai multLucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii
Citeste mai multSchimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung
Citeste mai multObiceiurile zilnice ale oamenilor de succes
Citeste mai multCand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati
Citeste mai multCe este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai
Citeste mai multCum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme
Citeste mai multCatalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros
Citeste mai multRaluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns
Citeste mai multEmployee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza
Citeste mai multDaniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti
Citeste mai multDenisa Stoica sau despre un vis implinit
Citeste mai mult9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie
Citeste mai multLoredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog
Citeste mai multStefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul
Citeste mai multDe ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere
Citeste mai multOliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea
Citeste mai multClaudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut
Citeste mai multLucrurile nu se schimba niciodata de la sine
Citeste mai multCum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor
Citeste mai multTrateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat
Citeste mai multCum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta
Citeste mai multCand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta
Citeste mai multDespre frumusetea modestiei
Citeste mai multCum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna
Citeste mai multPrietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe
Citeste mai multJumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine
Citeste mai multTrec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang
Citeste mai multMicromanagement vs macromanagement
Citeste mai multGina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor
Citeste mai multIdei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia
Citeste mai multReconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera
Citeste mai multUp Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca
Citeste mai mult8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul
Citeste mai multCe inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul
Citeste mai multDigital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional
Citeste mai multCuriozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai
Citeste mai multDe ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis
Citeste mai mult5 idei de petrecere a unei minivacante
Citeste mai multCum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie
Citeste mai multVacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita
Citeste mai multUP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere
Citeste mai multCum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu
Citeste mai multLucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa
Citeste mai multCele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou
Citeste mai multDigitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor
Citeste mai multCum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta
Citeste mai multTotul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi
Citeste mai multProgramele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera
Citeste mai multCe cadouri mai oferim de 8 martie in companie
Citeste mai multUp Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati
Citeste mai multTop 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare
Citeste mai multUp Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii
Citeste mai multDe ce este momentul sa redefinim munca?
Citeste mai multEmployer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare
Citeste mai multBurnout de la pasiune la epuizare
Citeste mai multValoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei
Citeste mai multBeneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor
Citeste mai multImportanta personalizarii beneficiilor extrasalariale
Citeste mai multEficienta si eficacitatea in managementul timpului
Citeste mai multCum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR
Citeste mai multCum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase
Citeste mai multCum atragi cei mai buni angajati in companie
Citeste mai multCe inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic
Citeste mai multBeneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta
Citeste mai multImpactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene
Citeste mai multImportanta agriculturii ecologice
Citeste mai multAvantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio
Citeste mai multCum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?
Citeste mai multSanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei
Citeste mai multBeneficii de poveste, nu povesti
Citeste mai multUp Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca
Citeste mai multSiguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca
Citeste mai multPlatile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Citeste mai multDescopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca
Citeste mai multCresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor
Citeste mai multStudiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor
Citeste mai multUp Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week
Citeste mai multUp Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand
Citeste mai multPeste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV
Citeste mai multLocurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?
Citeste mai multDeconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi
Citeste mai multOlimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare
Citeste mai multBeneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii
Citeste mai multBeneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati
Citeste mai multBeneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori
Citeste mai multCele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025
Citeste mai multCum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta
Citeste mai multCum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile
Citeste mai multCum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim
Citeste mai multTichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza
Citeste mai multCum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile
Citeste mai multZile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite
Citeste mai multZile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile
Citeste mai multCum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025
Citeste mai multCum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025
Citeste mai multCum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii
Citeste mai multGhid complet pentru utilizarea cardurilor sociale
Citeste mai multCum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat
Citeste mai multCum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor
Citeste mai multCum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta
Citeste mai multCum se acorda voucherele de vacanta in 2025
Citeste mai multCum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare
Citeste mai multAvantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere
Citeste mai multCum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati
Citeste mai multCum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor
Citeste mai multStrategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare
Citeste mai multIdei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi
Citeste mai multComentarii
Categorii de articole
Cele mai citite articole
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -
Citeste mai mult [...]De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate
Citeste mai mult [...]Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.
Citeste mai mult [...]Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?
Citeste mai mult [...]Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.
Citeste mai mult [...]Urmareste-ne pe