

Up MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati
Un management bun este cel care are in centrul sau oamenii din companie. De aceea, companiile care vor dori sa fie in continuare competitive si sa pastreze cei mai valorosi oameni in organizatie, vor investi in continuare in motivarea si recompensarea echipelor.
Cum angajatii companiilor sunt diferiti, in etape diverse de viata, cu preferinte si gusturi diferite, acordarea de beneficii trebuie sa tina cont de toate aceste detalii.
Platforma Up MultiBeneficii raspunde acestor nevoi diferite ale angajatilor si ofera companiilor un instrument simplu si accesibil pentru acordarea unor bugete modulabile pentru achizitia de catre angajati de beneficii extrasalariale.
Ce fel de beneficii pot fi accesate?
In functie de bugetul acordat de angajator, lunar sau anual, angajatul isi poate achizitiona oricare dintre beneficiile existente pe platforma: carduri de masa Up Dejun, carduri cadou Up Cadou, carduri culturale Up Cultura, carduri de vacanta Up Vacanta, abonamente medicale, abonamente sport, pensii private.
In plus, angajatii vor gasi pe platforma servicii si produse de la partenerii Up Romania pe care le pot achizitiona la oferta, din urmatoarele categorii: transport, carburant, IT&C, cursuri, financiar, coaching.
Cum functioneaza
- Angajatorul primeste acces la contul sau creat pe platforma, pe care il personalizeaza asa cum doreste.
- Incarca lista angajatilor, le aloca bugetele de beneficii si ii invita sa acceseze platforma.
- Angajatii se logheaza pe platforma si folosesc bugetul primit in functie de nevoi
- Angajatorul valideaza comenzile si efectueaza platile catre partenerul furnizor de beneficii
- Angajatorul are acces la rapoarte detaliate pentru cheltuirea bugetelor alocate
Avantajele platformei Up MultiBeneficii
- Simplifica procesul de acordare si transmitere a beneficiilor extrasalariale
- Angajatii au libertate de folosire a fondurilor alocate
- Diversitatea optiunilor puse la dispozitie
- Logistica simplificata pentru departamentul de HR
- Rapoarte emise din platforma
Mai multe detalii, AICI.
Pagina WS de FB https://www.facebook.com/WallStreetRo.
Ofera angajatilor tichete de masa
Acordarea de tichete de masa pe suport de hartie sau sub forma de card electronic este extrem de simplu de implementat si, pe de alta parte, aduce nenumarate beneficii, atat angajatorului, cat si angajatului. Tichetele le permit angajatilor achitarea unui pranz in timpul orelor de serviciu, angajatii avand nenumarate optiuni de achizitionare a unui pranz sanatos in reteaua de parteneri Up Romania, in care exista optiuni de restaurante, cafenele, cantine, bistro-uri, magazine alimentare mari si mici.
In timp, tichetele de masa au devenit cel mai dorit si asteptat beneficiu extrasalarial in randul angajatilor, acestia considerandu-l indispensabil pentru orice pachet salarial. Acestea cresc puterea de cumparare in ceea de priveste cosul alimentar, precum si calitatea produselor cumparate, conferind relatiei angajat-angajator multa incredere si respect reciproc.
Eficacitatea tichetelor de masa in retentia angajatilor a fost dovedita de-a lungul anilor, iar acordarea lor a devenit extrem de simpla. Orice angajator le poate comanda de pe platforma Up Online prin cateva click-uri, iar comanda de tichete sau carduri Up Dejun va fi livrata la adresa indicata.
Tranzitia la cardurile de masa a simplificat si modernizat procesul de folosire a tichetelor de masa. Utilizatorii cardurilor Up Dejun au la dispozitie carduri emise sub licenta Mastercard, cu facilitatea de platacontactless, platforma Up Online si aplicatia Up Mobil, prin care se pot verifica istoricul tranzactiilor, soldul, magazinele partenere precum si ofertele existente pentru cardul de masa. De asemenea, beneficiarii cardurilor de masa pot face plati online sau cu telefonul, folosind Apple Pay, Google Pay sau Up Mobil Pay, sa-si administreze prin aplicatia Up Mobil mai multe carduri de la Up Romania, sa primeasca notificari de tip push, e-mail sau sms.
Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.
Tichete de masa pentru angajatii care lucreaza la birou sau de acasa
Angajatii isi petrec o proportie semnificativa din timp la birou, respectiv o treime din zilele saptamanii, iar masa principala din timpul zilelor de lucru o iau, de asemenea, in timpul programului de lucru. Mai mult, legea permite si acordarea de bonuri de masa pentru angajatii cu contract de munca la domiciliu sau celor care lucreaza in regim de telemunca. De aceea, chiar daca angajatorii nu sunt in mod direct responsabili de ceea ce mananca angajatii, acestia pot contribui la modul in care acestia isi organizeaza masa de pranz, precum si la facilitarea unui mediu propice pentru servirea unei mese sanatoase. In spatiile de lucru, mancarea sanatoasa are un rol esential in starea de bine si in sanatatea angajatilor, precum si la intarirea spiritului de echipa si a increderii angajat-angajator.
De ce este importanta promovarea unui pranz sanatos?
Programul incarcat si prelungit, intalnirile in cascada si multi-tasking-ul impiedica adesea angajatii sa manance corect si nutritiv, ceea ce ridica multe semne de intrebare asupra starii lor de sanatate in general. O proportie foarte mare dintre angajati isi iau pranzul in graba, pe tastatura sau intre doua activitati. In ceea ce priveste calitatea pranzului, multi dintre acestia se indreapta spre optiuni de tip fast-food mult prea des. Cu toate acestea, angajatorii au toate motivele sa-si incurajeze angajatii catre un timp dedicat pranzului si alegerea unor optiuni sanatoase in timpul acestuia.
Motivele pentru care angajatii ar trebui sa aiba un pranz sanatos?
Incurajarea angajatilor catre o masa de pranz sanatoasa nu ar trebui sa aiba doar motivul evident, acela de a avea angajati cu cat mai putine zile de concediu medical. A manca sanatos in fiecare zi are, de asemenea, efecte benefice asupra productivitatii. Intr-un articol publicat de Harvard Business Review se arata ca: “Mancarea are un impact direct asupra performantei noastre cognitive, ceea ce face ca un pranz prost ales sa ne rapeasca energia si buna dispozitie a intregii dupa-amieze”. Prin urmare, felul in care mancam influenteaza intr-o proportie mare nivelul de concentrare, creativitate si energie, iar daca angajatii au prea multe pranzuri cu sandvisuri, felii de pizza sau patiserie de la coltul strazii, exista o sansa mare ca acestia sa nu performeze la capacitatea lor maxima.
Angajatorii au un rol important in felul in care angajatii lor gestioneaza alegerile pentru pranz si, in acest sens, acestia pot facilita anumite masuri.
Disponibilitatea de snack-uri sanatoase
Foarte multi dintre angajati nu isi planifica mesele de pranz, iar atunci cand se apropie ora mesei, sub impulsul senzatiei de foame, acestia sunt tentati sa recurga la cea mai rapida solutie care, de cele mai multe ori, nu este si cea mai sanatoasa. In acest sens, exista studii care au aratat ca oamenii pot rezista mai bine la tentatia unor snack-uri sarate si calorice sau a unor pranzuri copioase si nesanatoase daca ar manca atunci cand nu ar fi extrem de infometati. Prin urmare, existenta unor snack-uri sanatoase la locul de munca, precum fructe sau legume, ar putea determina angajatii sa opteze pentru feluri de mancare mai sanatoase pentru pranz.
Organizarea unor pranzuri tematice
Oamenii reactioneaza foarte bine la ideea de evenimente tematice. O astfel de propunere ar putea fi cea de pranzuri vegetariene sau de pranzuri etnice, in care toata lumea comanda sau aduce de acasa mancare conform cu tema indicata. Aceste pranzuri tematice nu doar ca ii vor face pe angajati sa manance mai sanatos, dar va crea un spirit de echipa si va intari relatiile dintre acestia.
Asigurarea unor cursuri de nutritie
Unul dintre cele mai mari obstacole in calea nutritiei sanatoase este lipsa unor abilitati de gatit si a unor informatii clare si bine structurate despre reguli de nutritie. Din aceste motive, multi dintre angajati ar aprecia foarte mult organizarea interna a unor cursuri de gatit si nutritie. Acest lucru se poate face printr-un parteneriat cu o scoala de gastronomie si nutritie, iar cursurile nu numai ca vor asigura o baza de cunoastere excelenta pentru echipa, dar le va creste foarte mult si increderea in alegerile pe care le fac, precum si moralul si entuziasmul.
Cantine interne
O alta modalitate este aceea de a organiza cantine interne, prin care angajatilor le este oferit zilnic un meniu echilibrat dintr-o diversitate de feluri de mancare, pe care si le pot achizitiona contra pret. Desi salutara, ideea de cantina poate fi uneori foarte greu de implementat.
Pentru companiile care doresc sa ofere altceva decat astfel de variante deoarece nu sunt implicate, suplimentar, spa?iu, resurse, ci, dimpotriva, este o modalitate moderna si eficienta din toate punctele de vedere, recomandam sa ia in calcul acordarea de tichete de masa.
Angajatii pot primi tichete culturale pe card

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 16-07-2023
Data actualizarii: 26-07-2025
Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala
Citeste mai mult
Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica
Citeste mai mult
Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta
Citeste mai mult
Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat
Citeste mai mult
Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta
Citeste mai mult
Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli
Citeste mai mult
Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor
Citeste mai mult
Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes
Citeste mai mult
Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau
Citeste mai mult
Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?
Citeste mai mult
Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse
Citeste mai mult
Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste
Citeste mai mult
Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia
Citeste mai mult
Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei
Citeste mai mult
Idei de vacanta de iarna in Romania
Citeste mai mult
Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem
Citeste mai mult
De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului
Citeste mai mult
Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ
Citeste mai mult
Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare
Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari
Citeste mai mult
Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie
Citeste mai mult
Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii
Citeste mai mult
Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung
Citeste mai mult
Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes
Citeste mai mult
Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati
Citeste mai mult
Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai
Citeste mai mult
Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme
Citeste mai mult
Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza
Citeste mai mult
9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie
Citeste mai mult
De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere
Citeste mai mult
Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor
Citeste mai mult
Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta
Citeste mai mult
Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna
Citeste mai mult
Micromanagement vs macromanagement
Citeste mai mult
Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia
Citeste mai mult
Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera
Citeste mai mult
Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca
Citeste mai mult
8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul
Citeste mai mult
Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul
Citeste mai mult
Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional
Citeste mai mult
Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai
Citeste mai mult
De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis
Citeste mai mult
5 idei de petrecere a unei minivacante
Citeste mai mult
Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie
Citeste mai mult
Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita
Citeste mai mult
UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere
Citeste mai mult
Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu
Citeste mai mult
Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa
Citeste mai mult
Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou
Citeste mai mult
Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta
Citeste mai mult
Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi
Citeste mai mult
Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera
Citeste mai mult
Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie
Citeste mai mult
Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati
Citeste mai mult
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare
Citeste mai mult
Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii
Citeste mai mult
De ce este momentul sa redefinim munca?
Citeste mai mult
Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare
Citeste mai mult
Burnout de la pasiune la epuizare
Citeste mai mult
Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei
Citeste mai mult
Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor
Citeste mai mult
Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale
Citeste mai mult
Eficienta si eficacitatea in managementul timpului
Citeste mai mult
Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR
Citeste mai mult
Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase
Citeste mai mult
Cum atragi cei mai buni angajati in companie
Citeste mai mult
Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic
Citeste mai mult
Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta
Citeste mai mult
Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene
Citeste mai mult
Importanta agriculturii ecologice
Citeste mai mult
Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio
Citeste mai mult
Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?
Citeste mai mult
Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei
Citeste mai mult
Beneficii de poveste, nu povesti
Citeste mai mult
Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca
Citeste mai mult
Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca
Citeste mai mult
Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Citeste mai mult
Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca
Citeste mai mult
Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor
Citeste mai mult
Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor
Citeste mai mult
Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week
Citeste mai mult
Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand
Citeste mai mult
Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV
Citeste mai mult
Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?
Citeste mai mult
Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi
Citeste mai mult
Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare
Citeste mai mult
Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii
Citeste mai mult
Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati
Citeste mai mult
Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori
Citeste mai mult
Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile
Citeste mai mult
Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim
Citeste mai mult
Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza
Citeste mai mult
Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile
Citeste mai mult
Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite
Citeste mai mult
Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile
Citeste mai mult
Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025
Citeste mai mult
Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii
Citeste mai mult
Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale
Citeste mai mult
Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat
Citeste mai mult
Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor
Citeste mai mult
Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta
Citeste mai mult
Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025
Citeste mai mult
Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare
Citeste mai mult
Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere
Citeste mai mult
Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati
Citeste mai mult
Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor
Citeste mai mult
Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare
Citeste mai multIdei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi
Citeste mai multComentarii
Categorii de articole
Cele mai citite articole
Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -
Citeste mai mult [...]De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate
Citeste mai mult [...]Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza - Tichetele sociale pentru sprijin educational – o resursa pentru viitor. Afla care sunt conditiile de acordare si cum functioneaza
Citeste mai mult [...]Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.
Citeste mai mult [...]Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?
Citeste mai mult [...]Urmareste-ne pe