Comunicate de presa

Publicat la 17-06-2024

Elena Pap, Numita Director Europa in cadrul Up Group: Un Pas Strategic in Expansiunea Europeana

Bucuresti, 17 Iunie 2024Up Romania anunta numirea Elenei Pap in functia de Director Europa in cadrul Up Group, dupa o cariera de peste 20 de ani in care a ocupat pozitia de CEO al Up Romania, in ultimii patru ani avand cumulativ si pozitia de Director Regional Up Group.  

Elena Pap este recunoscuta pentru performantele sale exceptionale si contributiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piata beneficiilor extrasalariale din Romania. 

Elena Pap a reusit sa transforme Up Romania, dintr-o companie orientata catre produse traditionale, intr-o companie orientata catre tehnologie si inovatie, consolidandu-i pozitia si extinzand afacerea in mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania a cunoscut o crestere importanta, diversificandu-se in noi segmente de piata. Elena a implementat inovatii valoroase si a promovat dezvoltarea continua a echipei, creand o cultura organizationala pozitiva, care sustine dezvoltarea personala a fiecarui membru al echipei, fiind mereu focusata pe oamenii din jur. 



Download - 196 KB

Publicat la 04-06-2024

Up Romania vine in sprijinul antreprenorilor din Romania: costuri zero pentru cardul Up Dejun si proces de onboarding 100% digitalizat

Bucuresti, 03 iunie 2024Up Romania, lider in beneficii extrasalariale pentru angajati, isi consolideaza astfel angajamentul fata de antreprenorii din Romania prin lansarea unui serviciu complet digitalizat care le ofera acestora posibilitatea de a comanda produsul Up Dejun pentru angajatii companiei, fara sa mai fie necesara interactiunea umana. 

Acest serviciu aduce cu sine numeroase avantaje, fiind concentrat pe optimizarea costurilor, dar si a timpului de achizitie a tichetelor de masa prin interactiunea online, la distanta, posibila 24 de ore din 24, sapte zile din sapte, de pe orice dispozitiv, in doar cateva minute.



Download - 163 KB

Publicat la 29-05-2024

Lideri din Resurse Umane si Afaceri Impulsioneaza Schimbarea pentru Succes Organizational Durabil in Romania

Arad, 28 mai 2024 – Conferinta „Cum construim echipe performante si motivate?”, organizata de Up Romania, in parteneriat cu Trend Consult si Libra Internet Bank, a reunit astazi, la Arad, lideri din domeniul resurselor umane, antreprenori si manageri din companii prezente in zona de Vest a Romaniei, in special Arad si Timisoara. Participantii au avut oportunitatea de a intelege direct de la experti in domeniul managementului resurselor umane cum sa redefineasca munca pentru a obtine performanta durabila si cum sa creeze o cultura organizationala motivanta si retentiva pentru talentele de top.

Evenimentul B2B a fost organizat sub umbrela campaniei ,,Redefinim Munca” lansata in 2023 de Up Romania, prin care liderii de HR si managerii sunt sprijiniti sa creeze in companiile lor premisele pentru ca oamenii sa dea ce-i mai bun din ei.




Download - 241 KB

Publicat la 20-05-2024

Zeci de elevi inovatori si-au testat creativitatea si spiritul antreprenorial la „TeamUp for Change"

Bucuresti, 20 mai 2024 – Hackathon-ul „TeamUp for Change" a fost dedicat elevilor de gimnaziu si de liceu din Bucuresti si din tara. Evenimentul s-a derulat pe durata intregii zile de sambata, 18 mai, si a reunit zeci de tineri pasionati de tehnologie si inovatie. Promotori ai educatiei, Up Romania, Mastercard si Innovation Labs si-au dorit sa ii provoace pe tineri sa se implice activ in probleme de interes global si sa creeze solutii aplicabile pentru teme precum: schimbarile climatice, saracia, inegalitatea si lipsa de apa. 

Pe parcursul zilei, cei peste 50 de elevi, impartiti in zece echipe, au beneficiat de indrumari valoroase din partea mentorilor, experti recunoscuti in domeniile tehnologiei si afacerilor. Mentorii le-au oferit sfaturi practice si strategii inovative, ajutandu-i sa isi dezvolte si sa isi rafineze ideile, dar si sa inteleaga mai profund problemele complexe pe care le-au abordat in cadrul hackathon-ului.



Download - 257 KB

Publicat la 05-04-2024

Studiu Up Romania: Aproape 35% dintre respondenti aleg sa mearga la restaurant in pauza de masa, incurajati de posibilitatea platii cu cardul Up Dejun

Bucuresti, 04 aprilie 2024 – Intr-un studiu online realizat recent, Up Romania a analizat obiceiurile si preferintele a peste 2.900 de respondenti din Romania, utilizatori ai cardului Up Dejun, cu privire la pauza lor de masa la restaurant. Peste jumatate dintre cei care au raspuns chestionarului (54,5%) au spus ca nu au o rutina in acest sens si ca ies o data pe luna sau chiar mai rar, in timp ce doar 4,6% obisnuiesc sa iasa foarte des la restaurant, de cinci pana la sapte ori pe saptamana.

Potrivit aceluiasi studiu, cea mai comuna metoda de organizare a pauzei de masa la serviciu este prin aducerea unui pachet de acasa (48,8%), in timp ce doar 6,6% dintre respondenti aleg sa iasa la un restaurant cu colegii.


Download - 193 KB

Publicat la 05-04-2024

Up Romania si Sezamo, parteneri pentru consum responsabil: Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro

Bucuresti, 14 martie 2024 – Prin intermediul acestei colaborari, beneficiarii cardurilor Up Dejun si Up Cadou pot achizitiona o gama variata de produse alimentare si non-alimentare disponibile pe platforma Sezamo. Acestia pot folosi cardul Up Dejun exclusiv pentru achizitionarea de produse alimentare si cardul Up Cadou pentru cumparaturi atat alimentare, cat si non-alimentare.
Parteneriatul dintre cele doua companii subliniaza angajamentul comun pentru promovarea unui stil de viata sanatos si echilibrat. Prin facilitarea platilor cu cardurile de masa Up Dejun si Up Cadou, Sezamo si Up Romania isi propun sa incurajeze clientii sa faca alegeri informate si responsabile in ceea ce priveste achizitiile lor, contribuind astfel la promovarea unui consum responsabil si sustenabil.
"Suntem incantati sa avem alaturi de noi Sezamo in aceasta initiativa. Prin aceasta colaborare, oferim beneficiarilor de carduri Up Dejun si Up Cadou o experienta imbunatatita de cumparaturi online, intr-un mod accesibil si fara efort. Ne dorim sa promovam un stil de viata responsabil si sa facilitam accesul clientilor nostri la produse de calitate, iar parteneri precum Sezamo impartasesc aceleasi valori fundamentale", a declarat Elena Pap, CEO Up Romania.

Download - 174 KB

Publicat la 26-02-2024

De 8 martie, angajatele din Romania sunt recompensate de angajatori cu tichete cadou pe suport electronic de pana la 300 de lei

Bucuresti, 26 februarie 2024 - Ziua Internationala a Femeii este un bun prilej pentru angajatorii din Romania sa-si arate aprecierea si recunostinta fata de femeile din companie. Acestea pot primi pana la 300 de lei, de 8 Martie, prin cardul cadou, sumele alocate nefiind supuse impozitului pe venit si contributiilor sociale. Din datele Up Romania, anul trecut, numarul celor care au ales sa ofere angajatelor acest beneficiu extrasalarial a fost in crestere cu 58% comparativ cu 2022. De asemenea, numarul femeilor care l-au primit a crescut cu 37% comparativ cu anul precedent. 

Din datele Up, sumele incarcate pe cardurile cadou, de Ziua Femeii, sunt cheltuite in mai putin de o luna de la alimentare, iar cele mai multe dintre beneficiare aleg sa se rasfete in saloanele de infrumusetare, sa-si reinnoiasca garderoba sau sa cumpere articole pentru copii.




Download - 141 KB

Publicat la 21-02-2024

Studiu Up Romania si eJobs: 93 la suta dintre angajati si 86 la suta dintre angajatori vor redefinirea muncii

Bucuresti, 20 februarie 2024 - Intr-un peisaj profesional in continua schimbare, Up Romania si eJobs aduc in atentie rezultatele unui studiu amplu privind perceptiile si nevoile angajatilor si angajatorilor in ceea ce priveste mediul de lucru din Romania. In egala masura, atat angajatorii cat si angajatii intervievati cred in necesitatea redefinirii muncii. Peste 86% dintre angajatori si mai mult de 93% dintre angajati sunt de acord ca este necesara o revizuire a modului in care este perceput si gestionat locul de munca.


Download - 191 KB

Publicat la 16-05-2022

Up Romania da startul solutiilor creative la hackathon-ul inovatiei "Future Work"

Bucuresti, 16 mai 2022 - Up Romania continua seria actiunilor de sustinere a digitalizarii si inovatiei. Intre 28-29 mai 2022 in parteneriat cu Top Minds va organiza un eveniment de tip hackathon menit sa genereze solutii tehnologice creative in domeniile resurselor umane, educatiei, marketingului, investitiilor, sustenabilitatii si responsabilitatii sociale.


Download - 232 KB

Publicat la 12-05-2021

Platforma Up Achizitii este locul unde antreprenorii romani pot gasi oferte preferentiale care ii ajuta sa economiseasca pana la 120.000 de lei anual

  • Platforma Up Achizitii este locul unde antreprenorii romani pot gasi oferte preferentiale care ii ajuta sa economiseasca pana la 120.000 de lei anual
  • In top 5 categorii de produse si servicii cautate de IMM-uri se numara: papetarie si birotica, apa si cafea, servicii de curierat, carburant si abonamentele medicale

Bucuresti, 12 mai 2021 - Afacerile mici si mijlocii sunt printre cele mai afectate de efectele pandemiei. De aceea, solutiile care sa le ajute sa-si eficientizeze costurile interne, dar si timpul, sunt importante.

Platforma Up Achizitii este primul hub online dedicat antreprenorilor, dezvoltat de Up Romania special pentru afacerile de tip IMM. Ca raspuns pentru nevoile afacerilor mici si mijlocii, platforma permite antreprenorilor romani sa achizitioneze rapid si simplu serviciile si produsele necesare bunei functionari a business-urilor. Astazi, peste 2.500 de IMM-uri beneficiaza lunar de ofertele Up Achizitii. Un sfert dintre companii sunt din domeniul Comertului, iar 20% activeaza in domeniul Serviciilor.


Download - 180 KB

Publicat la 22-04-2021

9 din 10 companii vor sa ofere beneficii extrasalariale angajatilor in urmatoarele 6 luni

  • Doar 8,6% dintre companii nu iau in calcul oferirea de beneficii extrasalariale angajatilor in urmatoarele 6 luni.
  • Interesul pentru abonamentele de sanatate a crescut semnificativ in acest an si se regasesc in top-3 beneficii pe care clientii Up Romania intentioneaza sa le ofere angajatilor in urmatoarea perioada.
  • Cardurile si tichetele de masa si cadou raman in continuare in topul preferintelor companiilor:  mai bine de 50% dintre acestea declara ca le vor acorda angajatilor in viitor.

Bucuresti, 22 Aprilie 2021 - Un studiu recent realizat de Up Romania la inceputul anului arata cum s-a modificat atitudinea companiilor cu privire la beneficiile extrasalariale oferite angajatilor in 2021. Astfel, pentru acest an, aproape 90% dintre clientii Up Romania declara ca intentioneaza sa ofere beneficii extrasalariale angajatilor. Comparativ, anul trecut, in plina carantina la nivel national, 46% dintre companii renuntasera la beneficiile oferite salariatilor.

In topul preferintelor companiilor raman tichetele si cardurile de masa (47%) si tichetele sau cardurile cadou (15%), insa scade interesul pentru tichetele si cardurile de vacanta, din cauza modificarilor legislative din domeniu.


Download - 183 KB

Publicat la 08-04-2021

Creste interesul companiilor pentru solutii digitalizate de motivare a angajatilor

In martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decat luna similara a anului trecut

Bucuresti, 8 Aprilie 2021 - 2 din 5 tichete cadou oferite de companii angajatilor sunt comandate in perioada Pastelui. Conform analizelor Up Romania, compania care ofera instrumente de motivare a angajatilor romani, in ultimul an, interesul companiilor locale de a-si rasplati angajatii cu ocazia Sarbatorilor legale s-a mentinut constant, in ciuda presiunilor pe bugete cauzate de contextul economic si sanitar. Astfel, cu ocazia Pastelui, sunt comandate 30% din totalul valoric al tichetelor cadou, fie oferite pe suport de hartie, fie prin intermediul solutiilor moderne, precum cardul Up Cadou.


Download - 173 KB

Publicat la 25-03-2021

Up Romania face un UPGRADE al platformei Up Online pentru partenerii comerciali afiliati

Bucuresti, 25 Martie 2021 - Magazinele, restaurantele, unitatile de cazare, agentiile de turism si alte platforme de vanzare, care sunt parteneri ai Up Romania pentru tichetele si cardurile de beneficii emise de companie, vor putea utiliza platforma Up Online intr-o versiune imbunatatita.


Download - 168 KB

Publicat la 16-03-2021

Up Romania, lanseaza Google Pay pentru utilizatorii de beneficii extrasalariale Up

Utilizatorii cardurilor Up Romania vor putea face plati prin intermediul portofelului electronic Google Pay

 Bucuresti, 16 Martie 2021 – Up Romania a lansat serviciul Google Pay pentru cardurile de beneficii pe care le emite in Romania. Utilizatorii Up Romania vor putea folosi portofelul electronic Google Pay pentru toate platile cu cardurile de beneficii Up Romania: Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanta si Up Cultura. Astfel, utilizatorii Up Romania vor avea inca o solutie de plata gratuita, sigura si rapida, alaturi de solutiile deja lansate, Apple Pay si propriul portofel electronic din aplicatia Up Mobil.


Download - 138 KB

Publicat la 23-02-2021

8 Martie, primul eveniment din an in care companiile acorda tichete cadou angajatelor

Bucuresti, 23 Februarie 2021 – In 2020, companiile au continuat sa acorde tichete si carduri cadou pentru cele mai importante sarbatori – Paste si Craciun, chiar daca anul a venit cu provocari pe toate planurile. 

Avand in vedere ca 8 martie este al treilea eveniment ca importanta pentru acordarea de tichete cadou, Up Romania estimeaza ca acest trend va continua si cu aceasta ocazie, cu atat mai mult acum, cand sustinerea echipelor este foarte importanta, iar acordarea de carduri cadou este un  semn de apreciere si recunostinta. 


Download - 191 KB

Publicat la 18-02-2021

Platforma Up Achizitii si DPD incheie un parteneriat cu scopul de a oferi o noua solutie de optimizare a costurilor pentru IMM-uri

Bucuresti, 18 februarie 2021 - Platforma Up Achizitii, divizia de e-commerce a Up Romania, destinata in special achizitiilor rapide si inteligente pentru intreprinderile mici si mijlocii, a incheiat un parteneriat cu DPD Romania, companie de curierat, cu scopul de a oferi o solutie in plus IMM-urilor pentru optimizarea costurilor cu furnizorii. Astfel, IMM-urile care vor opta pentru folosirea serviciilor de curierat furnizate de DPD Romania, prin Up Achizitii, vor putea beneficia de un discount de minimum 30%, pentru orice tip de livrare, locala sau nationala.  


Download - 179 KB