Semnatura electronica te ajuta sa fii rapid si eficient in relatia cu ANAF sau cu partenerii de afaceri.

Cere o oferta personalizata

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe servieta.


Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii

Up Achizitii: solutia digitala pentru un business fara griji

Up Achizitii iti pune business-ul in miscare, prin oferirea de solutii de care orice afacere are nevoie.
Semnatura electronica accelereaza viteza de a face afaceri de la distanta, de a castiga timp si spatiu pentru noi oportunitati.

Semnatura electronica

Semnatura electronica cu valabilitate 1 an 130.00 RON
Semnatura electronica cu valabilitate 2 ani 210.00 RON
Semnatura electronica cu valabilitate 3 ani 300.00 RON
*Preturile nu contin TVA
    • eIDAS Qulified ✔

    • SAFE-BioPharma cross-certified ✔

    • FDA 21 CFR Part 11 compliant ✔

    • DEA compliant ✔

    • FDA 21 CFR Part 11 compliant ✔

    • FDA ESG compliant ✔

Vei fi indrumat pas cu pas in vederea efectuarii Identificarii la Distanta si a emitereii semnaturii electronice de care ai nevoie!

Solutia de identificare video la distanta este inclusa in pret.

Potrivit prevederilor eIDAS, semnatura electronica calificata are aceeasi valoare juridica cu semnatura olografa si este non-repudiabila.
Semnatura electronica creata cu certificat digital calificat este o modalitate digitala puternic securizata prin care se confirma faptul ca un anumit document este semnat de catre o anumita persoana si ca informatiile din documentul respectiv nu au fost modificate ulterior semnarii.

Semnatura electronica calificata conecteaza identitatea semnatarului, identitate verificata de furnizorul de servicii de incredere, cu un anumit document la o anumita data. 
Semnatura electronica cu certificat digital calificat poate fi folosita atat in relatia cu entitatile private cat si cu institutiile publice, fiind opozabila in justitie si non-repudiabila. Semnaturile electronice cu certificat digital calificat emis de Trans Sped sunt recunoscute in Uniunea Europeana si in Statele Unite precum si in toate statele care recunosc legislatia europeana si/sau nord americana.

Potrivit OUG 38/2020, toate autoritatile si institutiile publice au obligatia primirii inscrisurilor semnate cu semnatura electronica calificata.

Datorita cheilor criptografice stocate in Cloud nu mai este necesara utilizarea unui dispozitiv criptografic pentru stocarea certificatului si nici instalarea de drivere speciale. Procesul de semnare se activeaza printr-o combinatie de user si parola stiute doar de utilizator, la care se adauga un cod unic (One Time Password) primit prin sms/email/app pentru fiecare semnatura generata.

Semnatura electronica cu certificat calificat este utilizata in mod curent in relatia cu: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)– pentru semnarea si transmiterea electronica a documentelor solicitate de acestia, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSP), numeroase administratii publice locale.

Avantaje

  • Semnatura electronica este opozabila in justitie si non-repudiabila.

  • Semnatura electronica cu certificat digital calificat poate fi folosita atat in relatia cu entitatile private cat si cu institutiile publice

  • Semnaturile electronice cu certificat digital calificat emis de Trans Sped sunt recunoscute in Uniunea Europeana si in Statele Unite precum si in toate statele care recunosc legislatia europeana si/sau nord americana.

  • SECURITATE SPORITA - Documentele semnate in format  electronic nu mai pot fi modificate sau alterate in vreun fel, in mod intentionat sau din greseala.

  • RECUNOASTERE LA NIVEL INTERNATIONAL - Semnatura electronica este recunoscuta din punct de vedere legal in tot mai multe tari, intrucat ofera aceasta garantie a securitatii

  • RAPIDITATE - Documentele semnate electronic se depun in doar cateva minute, din cateva click-uri de mouse.

    Ultimele noutati

    9 Recomandari pentru un management mai eficient al cash flow-ului

    Iti recomandam o serie de masuri pe care le poti lua pentru a gestiona cash flow-ul in mod eficient. Unul dintre punctele critice ale gestionarii cash flow-ului este monitorizarea constanta a situatiei numerarului.

    DESCOPERA

    6 idei pentru a face ordine in afacerea ta dupa metoda „Marie Kondo”

    Cand vorbim despre afaceri, „balastul” este putin diferit fata de cel pe care ni-l imaginam. Nu vorbim despre un birou plin cu hartii vechi, chitante, agende si maculatura pe care s-a pus praful – consideram ca la sediul tau ai rezolvat deja problema curateniei!

    DESCOPERA

    6 Lucruri pe care antreprenorii fara background tehnic ar trebui sa le stie

    Daca esti un antreprenor fara background tehnic, adica fara experienta in design, programare si dezvoltare de solutii IT, s-ar putea sa-ti fie dificil sa construiesti un produs sau un serviciu de la o idee. Insa, cu siguranta, nu imposibil.

    DESCOPERA