Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung


Articol scris de Oana Ciobanu
HR& CSR Manager Up Romania


Ceea ce am considerat cu totii a fi o „normalitate” inainte de criza sanitara a devenit amintire si, cu siguranta, va ramane in mare parte istorie.

„Noua normalitate” care se va crea va tine cont de tot ceea ce am trait si am invatat cu totii in aceasta perioada si ne va da sansa sa ne descoperim noi resurse, sa gasim noi solutii, sa exploram noi oportunitati pe care, poate, putini le luau in calcul inainte.

Cu gandul la continuitatea business-urilor si la performanta, companiile, indiferent de dimensiunea lor, vor trebui sa aiba in vedere o serie de comportamente, atitudini si masuri care sa permita un raspuns rapid si adaptat la orice modificare din mediul fizic, economic, social si, astfel, sa asigure existenta pe piata a business-ului, dar si cresterea si dezvoltarea lui.

Prioritati

Prioritatea principala a fiecarei companii, indiferent de domeniul sau sectorul in care lucreaza, va fi, in urmatorii ani, sa conceapa si sa implementeze un nou model de operare, atat in ceea ce priveste dimensiunea economica, cat si in ceea ce priveste cadrul de desfasurare al activitatii.

Cinci elemente cred ca vor sta la baza acestui nou model:

Adaptabilitatea si flexibilitatea – in contextul oricaror schimbari din mediul fizic, social sau economic, companiile vor trebui sa fie capabile sa se adapteze la schimbarea respectiva, iar in situatii diferite sa poata lua masuri diferite si sa le schimbe rapid in functie de dinamica acestora. Mai mult decat atat, va fi important ca acestea sa fie capabile sa functioneze in situatii total diferite, generate de modificari bruste din mediul economic, social sau fizic.

Anticiparea – companiile vor trebui sa poata previziona si evalua, in mod acurat, cat mai multe dintre posibilele situatii care ar putea impacta business-ul sub orice forma, inclusiv echipa, astfel incat sa-si ia masurile eficiente de reducere a riscurilor.

Rapiditatea – viteza de reactie va fi o componenta esentiala a planurilor de business, indiferent ca vorbim de lansarea unui produs nou pe piata, de adaptarea la o schimbare din piata, de a raspunde unor situatii de urgenta sau, pur si simplu, de a introduce solutii mai performante si a optimiza.

Siguranta – in conditiile unei realitati medicale fara o rezolvarea cel putin in urmatorul an, asa cum se intrevede, in adoptarea unor masuri interne, se va acorda o atentie mai mare sigurantei angajatilor si sigurantei business-ului, prin masuri de prevenire si protectie.

i.php?p=body2_1200x800px(1).png

Rolul HR-ului

In tot acest context nou, se pune intrebarea care va fi rolul departamentelor de resurse umane si cum vor trebui sa se pozitioneze acestea in raport cu cerintele business-ului? Categoric, la fel ca si pana acum, ca partener al business-ului si, in plus, vor fi ele insele un model de adaptabilitate, flexibilitate, anticipare, rapiditate si orientare catre siguranta angajatilor si a business-ului.

Vedem deja aceasta abordare in ultimele luni, cand multe dintre companiile din intreaga lume au implementat pe scara larga telemunca, au incurajat comunicarea prin mijloacele si canalele de comunicare on-line sau telefonice, au incercat sa gaseasca solutii rapide la schimbarile impuse de pandemia de COVID-19.

Ce facem insa pe termen mediu si lung, odata cu “relaxarea” masurilor autoritatilor nationale?

Fiecare companie, fiecare business are o viziune proprie asupra felului in care se poate organiza si functiona in siguranta in perioada urmatoare, insa consider ca sunt cateva elemente-cheie comune, indiferent de dimensiunea organizatiei, de domeniul de activitate, de resursele disponibile.

In primul rand, vorbim de stabilirea echipei restranse si extinse care se va ocupa de managementul desfasurarii in siguranta a activitatii, cu toate elementele specifice. As puncta aici ca fiind importante, printre altele:

  • definirea echipei de management, a sigurantei activitatii pe termen mediu si lung – de regula, este vorba de departamentul de resurse umane, intelegand aici inclusiv echipa de management al sanatatii si securitatii ocupationale, de medicul de medicina muncii, de responsabilul de evaluarea si managementul riscurilor la nivel de companie, persoanele responsabile de achizitii si, respectiv, de administrarea si intretinerea spatiului de lucru, dar, dupa caz, pot face parte din aceasta echipa si alte persoane, in functie de fluxurile si responsabilitatile la nivel de companie, cum ar fi, de exemplu, responsabilul de securitatea informatiei si a sistemelor informatice;

  • definirea echipei extinse, care ii va include, pe langa membrii pe care i-am mentionat anterior si pe toti managerii din companie, ca responsabili directi ai locurilor de munca pentru fiecare departament in parte si, care, la randul lor, vor fi modele de comportare responsabila si vor urmari implementarea masurilor adoptate;

  • stabilirea modalitatii de lucru in aceasta echipe si de comunicare, informare si raportare.

In al doilea rand, este bine sa fie luate in considerare doua etape: cea care vine imediat, odata cu relaxarea masurilor impuse de autoritati, insa pe fondul existentei in continuare a pandemiei si cea de a doua, care este cea de dupa trecerea totala a pericolului generalizat. In felul acesta, este bine ca firmele sa-si prevada masuri adaptate in functie de cele doua etape.

In al treilea rand, pentru a putea stabili si implementa un plan de masuri adecvat, compania, prin echipa de management al desfasurarii in siguranta a activitatii, este important sa realizeze o evaluare a riscurilor, cu identificarea grupurilor de risc, a surselor si punctelor de contact cu factor de risc si sa aprecieze impactul pe care l-ar putea avea riscul respectiv la nivel de gravitate, probabilitate de a se produce si care ar fi nivelul de control al acestuia. Pe aspectele ce vizeaza sanatatea si securitatea ocupationala, aceasta evaluare trebuie sa aiba avizul evaluatorului de risc pe sanatate si securitate in munca si al medicului de medicina muncii.

i.php?p=body1_1200x800px(2).pngElaborarea planului de siguranta

Ulterior evaluarii realizate, urmeaza intocmirea unui plan de siguranta a activitatii, care sa prevada masuri de prevenire si protectie a angajatilor adecvate pentru fiecare loc de munca in parte si pentru spatiile de interactiune intre angajati, atat masuri tehnice, cat si masuri organizatorice si igienico-sanitare.

Evaluarea riscurilor si stabilirea masurilor de prevenire si protectie este important sa se realizeze si cu consultarea sindicatelor sau, dupa caz, a reprezentantilor salariatilor acolo unde legea prevede existenta acestor instante ale salariatilor.

Odata stabilite masurile necesar a fi luate, succesul implementarii lor tine, in principal, de o comunicare transparenta, eficienta si continua catre angajati si de posibilitatea ca acestia sa solicite informatii suplimentare fie despre felul in care pot beneficia de masurile implementate de companie, fie despre masurile pe care trebuie sa le respecte ei insisi. In acelasi timp, este necesar ca fiecare companie sa-si stabileasca si responsabilii de monitorizarea si controlul felului in care se respecta sau se implementeaza masurile stabilite, precum si forme de raspuns la comportamentele dezadaptive.

Spre o noua cultura a sanatatii

Din ce in ce mai mult se incurajeaza in prezent dezvoltarea unei “culturi” a sanatatii si securitatii angajatilor si a securitatii business-ului, in care fiecare angajat, indiferent de functie si de responsabilitatile pe care le are, sa fie participant activ la tot ceea ce inseamna managementul sigurantei activitatii, nu doar prin respectarea masurilor stabilite, ci si prin vigilenta cu care identifica si propun optimizari de procese, solutii noi si preocuparea permanenta a acestora de a face sa fie din ce in ce mai bine si mai sigur la nivel de echipa si de organizatie. Este si un deziderat pe care Agentia Europeana pentru Secruritate si Sanatate in Munca l-a afirmat in repetate randuri, subliniind beneficiile reale pentru business-uri si pentru angajati deopotriva.

Ce ar insemna aceasta? In mod concret presupune incurajarea angajatilor, indiferent de responsabilitatile pe care le au si de functia in companie, sa fie participanti activi la tot ceea ce inseamna managementul sigurantei activitatii, nu doar prin respectarea politicilor, procedurilor si masurilor stabilite de angajator ci si prin vigilenta cu care identifica si propun optimizari ale acestora, optimizari de procese, solutii noi si preocuparea permanenta a lor de a face sa fie din ce ince mai bine si mai sigur la nivel de echipa si de organizatie. Cu cat angajatii sunt mai implicati in decizii si participa activ la elaborarea masurilor ce ii privesc, atat din punct de vedere al securitatii personale cat si al securitatii business-ului, cu atat nivelul de asumare a responsabilitatii si comportamentul responsabil devin mai accentuate. Mai mult decat atat, creste sentimentul de libertate personala, de respect preciproc si de incredere.

i.php?p=body3_1200x800px(2).png

Avem posibilitatea sa testam si sa vedem ca functioneaza... si chiar foarte bine

Asa cum spuneam, companiile au fost puse in aceasta perioada in situatia de „a se reinventa” din punct de vedere organizational, adoptand masuri noi intr-un timp record, elaborand fluxuri noi si introducand instrumente noi de lucru si canale noi de comunicare sau alocand resurse intr-o directie noua sau avuta mai putin in vedere anterior.

Tot acest “nou” de care am amintit pare a avea partea lui buna, obligandu-ne sa privim din perspective diferite si sa testam solutii diferite care sa ne ajute sa raspundem nevoii de siguranta din prezent. Prin urmare, datorita acestei posibilitati „de testare”, multe dintre ele par a fi solutii si pentru viitor, pe care companiile sa le adopte indiferent de existenta unei crize sau nu.

Telemunca este una dintre ele. Studiile arata ca, inainte de pandemie, mai putin de 5% dintre angajatii din Europa si SUA aveau posibilitatea sa lucreze in telemunca, in timp ce, pe viitor, se previzioneaza ca milioane de oameni din intreaga lume vor putea lucra in telemunca, in diferite forme. Asta pentru ca, prin posibilitatea de a testa acest tip de organizare a activitatii, companiile si-au dat seama de beneficiile ei, de la cresterea motivatiei angajatilor, care pot realiza astfel un echilibru mai bun intre viata personala si cea profesionala, la cresterea productivitatii pe termen mediu si lung. Este adevarat, telemunca vine si cu anumite provocari la nivel de leadership si management de echipa precum si sub aspect psiho-social de care companiile trebuie sa tina cont, dar acesta este un subiect pe care sa-l abordam intr-o alta discutie.

Implementarea unor noi canale de comunicare este o alta solutie adoptata de companii in aceasta perioada, prin care au reusit sa ”aduca impreuna” si totusi sa respecte regulile de distantare sociala, angajati in telemunca, angajati in activitate de birou la sediu si angajati din sectii de productie. Folosirea canalelor de comunicare precum Skype for business sau Teams din Office 365, Zoom, WhatsApp etc. a dat posibilitatea testarii unei noi dinamici a comunicarii in organizatie care si-a dovedit si eficienta in aceasta perioada, creandu-se astfel premisele pentru adoptarea lor pe termen lung: sedintele sau intalnirile on-line par a fi mai eficiente si mai fluente atunci cand este necesar de adoptat si stabilit ceva concret si rapid, incep exact la ora la care au fost programate, iar participantii „nu vorbesc unii peste altii”.

De asemenea, crearea comitetelor de alerta si interventie sau a echipelor de management al crizei in companiile in care acestea nu existau si-a dovedit necesitatea si utilitatea si, cu siguranta, se vor regasi in mult mai multe companii si de acum inainte, urmand sa monitorizeze vigilent orice situatie care ar putea pune in pericol activitatea si angajatii si sa ajute companiile sa reactioneze rapid si adecvat.

In incheiere, in fiecare dintre organizatiile noastre va depinde in mare masura rapiditatea cu care vom relua un ritm economic firesc. Este normal ca mediul de business sa-si doreasca repornirea motoarelor, insa aceasta noua realitate in care milioane de oameni din spatiul muncii trebuie acomodati corect pentru reinceperea activitatii necesita o pregatire intensa.

Surse de informare utile

Pentru redactarea politicilor interne si a masurilor de reluare a activitatii in siguranta, la aceasta data sunt disponibile informatii si va recomand link-urile de mai jos:

https://osha.europa.eu/ro/themes/covid-19-resources-workplace

https://oshwiki.eu/wiki/COVID-19:_Back_to_the_workplace_-_Adapting_workplaces_and_protecting_workers

https://oshwiki.eu/wiki/COVID-19:_guidance_for_the_workplace#See

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/technical-guidance/health-workers

https://insp.gov.ro/dj/comunicate/Recomandari%20masuri%20specifice%20dupa%20starea%20de%20urgenta.pdf

Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
masuri de lucru in timpul pandemiei de coronavirus

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19

Citeste mai mult

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19 - Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, mai ales din punct de vedere economic si profesional, tocmai de aceea companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie.

Citeste mai mult [...]

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie - Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste - Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult [...]

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta - Majoritatea companiilor se intalnesc cu nevoia de a diminua costurile, insa cum pot face asta fara sa frustreze angajatii sau sa ia masuri drastice, vizibile pentru public?

Citeste mai mult [...]

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare - Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult [...]

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta - Tu cum iti petreci luna decembrie? Avem noi idei pentru tine: viziteaza cele mai frumoase targuri locale si bucura-te de vin fiert, mere coapte, turte dulci si mici cadouri.

Citeste mai mult [...]

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat - Intr-o lume ideala, angajatii ar fi fericiti, proactivi si productivi. Cu totii ne dorim o productivitate maximizata in businessul din care facem parte, dar ce este de fapt productivitatea?

Citeste mai mult [...]

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica - Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult [...]

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala - Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult [...]

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor - Cultura organizationala este un concept esential in motivarea angajatilor si in a mentine un business sanatos. Cum reusesti sa-l construiesti si sa-l comunici cat mai bine?

Citeste mai mult [...]

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli - Cum poti sa iti promovezi firma si produsul sau serviciul cat mai bine, pentru a avea o buna imagine in mintea consumatorilor tai si a publicului tinta?

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste - Vrei sa faci mai putine cadouri, dar care chiar sa fie utile si de suflet? Afla in acest articol cum sa alegi cadourile de Craciun pentru cei dragi. Iti oferim si cateva idei care sa te inspire.

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ - Deoarece resursa umana este o resursa mult mai complexa, iar motivatia, implicarea sau performanta sunt niste indicatori greu de masurat, evaluarea poate ajunge de la un proces complet subiectiv, la un proces care foloseste incorect instrumente complicate.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei - Pandemia poate avea consecinte dramatice pentru sutele de mii de copii din mediile defavorizate, mai ales la nivelul educatiie. Afla in acest articol cum pot fi sustinuti.

Citeste mai mult [...]

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica - Neuromarketingul studiaza reactiile noastre folosindu-se de emotii, atentie si memorie. Teoretic, orice marketing bine facut este neuromarketing.

Citeste mai mult [...]

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia - Un angajat bun este, evident, cel care este motivat si productiv, iar alte trasaturi precum cultura generala nu ar trebui sa conteze, atat timp cat persoana respectiva este un om decent si care respecta cultura organizationala.

Citeste mai mult [...]

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem - Unde ai putea merge, astfel incat sa ai o vacanta complet reusita? Afla in acest articol topul destinatiilor pentru Revelion 2020 in Romania.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei - Ce presupune si cum se organizeaza o petrecere reusita, care indeplineste si obiectivele companiei, dar lasa angajatii fericiti?

Citeste mai mult [...]

Idei de vacanta de iarna in Romania - Unde mergem in vacanta iarna aceasta? Descopera in acest articol o multime de idei pentru o vacanta de iarna de vis, chiar in Romania.

Citeste mai mult [...]

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului - Atunci cand un angajat se alatura organizatiei tale, acesta nu este interesat doar de salariu. Afla in acest articol care sunt beneficiile pe care le poti acorda prin tichete.

Citeste mai mult [...]

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare - Deoarece millennials s-au dezvoltat intr-un mediu economic, politic, tehnologic si de divertisment diferit, este normal, ca la fiecare generatie, sa se faca simtit un prag de mentalitate si asteptari.

Citeste mai mult [...]

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis - Up Romania a dovedit inca o data preocuparea sa de a raspunde misiunii de a face sa fie mai bine in fiecare zi. La finalul lunii noiembrie 2019, in urma evaluarii EcoVadis, a obtinut Medalia de Aur, cu un scor general ce o claseaza in top 5% companii considerate cele mai sustenabile.

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie - Ziua de 8 Martie are doua mari componente, in special in ultimii ani de comunicare: feminism si cadouri. in timp ce cat mai multi oameni vorbesc despre egalitatea intre genuri, cadourile au asteptarea de a fi aliniate la acest concept.

Citeste mai mult [...]

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung - Cu gandul la continuitatea business-urilor si la performanta, companiile, indiferent de dimensiunea lor, vor trebui sa aiba in vedere o serie de comportamente, atitudini si masuri care sa permita un raspuns rapid si adaptat la orice modificare din mediul fizic, economic, social si, astfel, sa asigure existenta pe piata a business-ului, dar si cresterea si dezvoltarea lui.

Citeste mai mult [...]

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP - Astazi, 15 ianuarie 2020, a avut loc extragerea castigatorilor campaniei «Liga celor mai buni angajatori», derulata in perioada 1 martie – 31 decembrie 2019.

Citeste mai mult [...]

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui - Ce aduc sarbatorile de Paste? In 2020, nimic cu care suntem obisnuiti, insa angajatii inca se bucura de beneficiile din partea companiei. Afla in acest articol ce cadouri sau beneficii pot oferi companiile angajatilor pentru motivarea lor si pentru cresterea productivitatii.

Citeste mai mult [...]

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020 - Cum ne adaptam la noul normal, continuand sa fim safe si sa avem cateva conditii de relaxare

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie - Ziua internationala a copilului vine cu provocarea de a gasi cele mai potrivite modalitati pentru a sarbatori. Daca ai nevoie de idei, citeste in acest articol cateva sfaturi despre ce ar trebui sa tii cont sau sa eviti in alegerea unor cadouri si activitati pentru copii.

Citeste mai mult [...]

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii - Prezent in cultura economica din ziua de azi, work from home are avantaje si dezavantaje atat pentru angajat, cat si pentru angajator. Afla mai multe in acest articol.

Citeste mai mult [...]

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes - De la organizare la noi provocari. Afla care sunt obiceiurile zilnice ale afaceristilor de succes.

Citeste mai mult [...]

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung - Responsabilitatea unui manager este uriasa atunci cand vorbim despre un business etic si de succes. Afla ce trebuie sa faci pentru a-ti proteja business-ul pe permen lung.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe