10 Sfaturi De Management Pentru A Deveni Un Lider Mai Bun


Este foarte important sa fiti un manager foarte bun, cu calitati de lider pentru a putea lucra in cel mai bun mod cu acesti oameni. In caz contrar, chiar daca oamenii pe care ii ai alaturi sunt oamenii potriviti, atunci cand cadrul de comunicare si incredere pe care l-ati stabilit cu ei nu este corect, nu se poate vorbi despre o echipa de succes.

Cu ajutorul cele 10 sfaturi de management, usor de invatat si de implementat, puteti avea o comunicare mai buna cu colegii dvs. si puteti deveni un lider mai bun.


1. Nu renuntati niciodata.

Da, e un cliseu. Dar este poate cel mai bun sfat care va poate fi dat pentru situatiile care sunt corect intelese si aplicate.

Nu stiu cum va numiti antreprenor, manager sau patron. Indiferent de categoria in care va incadrati, nici una nu este pentru oamenii slabi sau fara vointa. Dimpotriva, este pentru cei care sunt constienti de abilitatile lor, cred in ei pana la sfarsit si sunt mandri sa lucreze cu coechipierii lor actuali.

Abandonarea unui proiect inceput, indiferent daca este un proiect mare sau unul de dimensiuni mai mici, nu inseamna altceva decat sa va pierdeti credinta in voi insiva.

Pardon, de fapt inseamna distrugerea increderii oamenilor care au lucrat in echipa dumneavoastra, ceea ce este mult mai important.


2. Fiti constient de faptul ca nu reprezentati nimic fara oamenii din preajma dvs.

Implementarea unei idei este de o suta de ori mai grea fara oamenii potriviti.

Incercati sa gasiti cei mai buni oameni posibili pentru munca pe care o faceti. Nu vedeti timpul petrecut astfel ca timp pierdut, pentru ca acum stiti ca nu puteti reusi fara echipa potrivita. Dupa ce ati creat echipa potrivita, utilizati-va toate resursele ca impreuna cu echipa sa creati cel mai productiv sistem de lucru.


3. Fiti atat mentor, cat si un prieten.

Cele mai solide relatii de afaceri au la baza respectul reciproc si invatarea lucruri noi. Ca lider bun puteti fi responsabil cu imbunatatirea continua a nivelului de cunostinte si al abilitatilor generale ale fiecarui membru al echipei dar in acelasi timp, trebuie sa aveti intotdeauna lucruri noi de invatat de la ei. Asa cum au ei de invatat de la dumneavoastra.


4. Fiti un caracter puternic

Numitorul comun al celor pe care oamenii ii vad ca idoli este puternica incredere in propria persoana. Nimeni nu vrea sa aiba incredere si sa urmeze o persoana care nu crede in el insusi. Nu conteaza deloc cata incredere au in propria persoana, daca sunt pozitivi sau negativi, sau daca sunt inconsecventi.

Indoielile asupra corectitudinii sau eficientei actiunilor sau alegerilor facute, nu afecteaza negativ doar increderea in propria persoana, afecteaza si increderea colegilor care cred in dumneavoastra. Este foarte important atat pentru dvs cat si pentru echipa sa aveti un caracter puternic si sa va asumati responsabilitatea pentru toate alegerile si actiunile efectuate.


5. Amintiti-va ca o afacere in curs de dezvoltare este posibila cu oamenii aflati intr-un continuu proces de autoperfectionare.

Aproape toata lumea este deschisa la dezvoltare si autoperfectionare, asa ca dumneavoastra.

O experienta de viata profesionala pozitiva nu cuprinde numai dezvoltare, are si efecte pozitive si asupra procesului de invatare si dezvoltare.

Ceea ce aveti de facut ca lider este sa ignorati greselile mici si sa depuneti eforturi si sa va incurajasi colegii de echipa sa se dezvolte si nu sa ii faceti sa se simta rusinati de pierderile cauzate.

De asemenea trebuie sa creati oportunitati care sa creasca increderea acestora in propriile persoane.

Si acceptati acest lucru: chiar daca sunteti un bun lider, oricand e loc si de mai bine.


6. Intotdeauna exista posibilitatea sa nu reusiti, nu permiteti ca acest lucru sa va opreasca.

Eu personal nu am auzit de nicio societate sau lider care nu a avut esecuri in niciun domeniu.

Este foarte important pentru dezvoltarea dumneavoastra sa faceti greseli fara frica si sa priviti acest lucru ca pe o experienta in loc sa actionati cu frica de esec. Cel putin, pe parcursul vietii veti putea lua decizii mai calm in fata unui insucces cu privire la ce aveti de facut. Pentru ca anterior v-ati dat sansa sa gresiti si ati invatat din asta.


7. Incercati sa fiti un peste urias intr-o mare mica.

Nu poti conduce ca peste mic aglomeratia dintr-o mare imensa. De aceea inversati aceasta situatie. Nu formati o echipa pe care nu o puteti conduce. Creati o autoritate bazata pe respect reciproc fara a afisa o atitudine de presare.


8. Incepeti de acolo de unde sunteti cel mai bun. Apoi dezvoltati.

Ce preferati, sa fiti extraordinar intr-o afacere sau la nivel mediu in mai multe afaceri? Cel mai probabil prima varianta este mai apropiata de dvs.

Atunci cand demarati o afacere, concentrati-va pe partea care o va face sa devina „numarul 1” intr-un domeniu specific. O data ce ati facut acest lucru, ati stabilit focalizarea si puteti face pasi mai sanatosi planificandu-va urmatoarea miscare.


9. Continuati sa fiti modest.

Nu amestecati calitatea de lider cu egou-ul dvs, fiti modest. De fapt puterea nu are nevoie sa il folositi permanent.

Faceti ca oamenii sa va urmeze si sa va ia ca exemplu.


10. Nu uitati ca oamenii au mai multa incredere in liderii muncitori.

Sa fii un lider extraordinar nu inseamna sa stai la birou si sa vanezi greselile oamenilor. Ba dimpotriva, inseamna sa va implicati in toate activitatile. Mai mult, ar trebui sa fiti cel mai muncitor din companie. Acest lucru va va oferi o imagine clara a modului in care lucrurile functioneaza in compania dvs. si va va permite sa construiti relatii mai sincere si mai stranse cu angajatii dvs.

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 14-06-2022
Data actualizarii: 27-07-2022

Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
masuri de lucru in timpul pandemiei de coronavirus

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19

Citeste mai mult

Tichete de masa 2021. Ofera angajatilor tichete de masa cu valoare maxima de 20,01 lei

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
mediu-sigur

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum alegi evenimentele in aer liber vara 2020

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Metode practice de a stimula creativitatea

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Rezultatele tombolei „UP CADOU. ACCELERATOR DE BUCURIE ÎN VACANTA TA DIN 2021”

Citeste mai mult

Cum sa pastrezi echilibrul dintre munca si viata privata daca lucrezi de acasa

Citeste mai mult

Cheltuielile din perioade de criza - trucuri care te ajuta sa economisesti mai mult

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Cu ce surprize iti poti bucura angajatele de 8 Martie

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Despre curajul de a te cunoaste pe tine insati/insuti si de a-ti pune intrebarile care conteaza

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

In viata, orice se construieste caramida cu caramida

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

10 obiceiuri care iti fac viata mai frumoasa in perioada de work from home

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Vanzarile sunt ca sportul. Daca te opresti, pierzi tot ce ai realizat inainte

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Rutina de lucru din timpul zilei - cum sa fii productiv, multumit si sanatos de fiecare data

Citeste mai mult

Acordarea de beneficii cu avantaje fiscale in sectorul constructii

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Castiga o masina electrica Tesla Model 3

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

Care sunt tendintele pe piata HR in 2021 si cum te adaptezi la ele

Citeste mai mult

Pregatirea pentru reintoarcerea la birou

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Intrebarile pe care ar trebui sa le pui intotdeauna la un interviu de job

Citeste mai mult

Un nou mod de a munci pentru peste 70% dintre români, în urma efectelor pandemiei

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

Alimentatia in timpul verii - ce sa consumi ca sa faci fata caldurii si sa ai randament la serviciu

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Idei de destinatii linistite din Romania pentru vacanta in siguranta cu familia

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Comunicarea nonverbala - cum o interpretezi si ce secrete poate ascunde

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Schimbari legislative aplicabile biletelor de valoare emise de Up Romania, incepand cu anul 2022

Citeste mai mult

Vesti bune! Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 20,17 la 30 lei

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Tichete de masa 2021. Ofera angajatilor tichete de masa cu valoare maxima de 20,01 lei - Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Citeste mai mult [...]

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19 - Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, mai ales din punct de vedere economic si profesional, tocmai de aceea companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie.

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ - Deoarece resursa umana este o resursa mult mai complexa, iar motivatia, implicarea sau performanta sunt niste indicatori greu de masurat, evaluarea poate ajunge de la un proces complet subiectiv, la un proces care foloseste incorect instrumente complicate.

Citeste mai mult [...]

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe