Descarca Up Mobil +
Scaneaza codul QR si descarca aplicatia Up Mobil +
Descarca Up Mobil
back to top

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera


  1. Beneficiile coachingului pentru angajati
  2. Rolul si atributiile unui coach intr-o companie
  3. Cand are compania nevoie de un coach
  4. Diferenta dintre coaching si mentorat
  5. Metode practice pentru a stimula creativitatea


Beneficiile coachingului pentru angajati


Dezvoltarea angajatilor cu potential crescut

Tu cum motivezi angajatii geniali, de care te bucuri mereu si pe care ai vrea sa ii lauzi in orice sedinta? Potentialul acestora nu trebuie trecut cu vederea, deoarece interesul lor poate sa scada si sa ii pierzi pe criterii de motivatie sau apreciere. Programele de coaching si mentorat venite ca beneficii extrasalariale nu vor sustine doar motivarea angajatilor, ci vor si ajuta varfurile echipei tale sa creasca sustinut, in directia potrivita pentru ei.

Crearea unei echipe de leadeship mai puternice

Programele de coaching obisnuiesc sa-si masoare propriile rezultate in functie de solidificarea echipei in urma acestui program si de schimbarile pe care echipa le-a introdus in organizatie. Dat fiind ca acesta este un indicator pe care un coach il urmareste, acesta lucreaza in mod atent pe obiectivul de a crea un organism mai puternic, capabil de decizii inteligente si curajoase.
i.php?p=coaching-body1.png

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare

Foarte multe conflicte sau despartiri in orice tip de relatii (inclusiv in cariera) pot fi rezumate prin aceste trei situatii:
  1. Lipsa comunicarii
  2. Viteze diferite de dezvoltare
  3. Directii diferite de dezvoltare
Lipsa comunicarii este mereu un factor care poate afecta echipe, decizi si momente critice de evolutie si crestere. Pentru a evita astfel de situatii, angajatii care urmeaza programe de coaching invata sa
  • Comunice asertiv
  • Sustina o idee, nu o persoana
  • Combata o idee, nu o persoana
  • Sa dezbata inteligent, cu o miza concreta
  • Medieze eventualele conflicte pe care le au in interiorul echipei
  • Vada buna functionare a echipei ca pe un obiectiv, dincolo de orgolii personale.

Rezolvarea problemelor

Oamenii orientati mai degraba pe proces decat pe rezultat tind sa bata pasul pe loc, aproape simtindu-se bine in procese blocate, pe care le pot intoarce pe toate partile, obtinand doar ideea de progres, dar nu si rezultate in sine. Daca vrei sa ai incredere in echipa ta atunci cand tu nu esti acolo sau cand ea se va confrunta cu o problema, un training anticipat pe aceasta nevoie ar ajuta mult la consolidarea organizatiei tale ca o echipa gata de a gasi solutii.

Dezvoltarea si atingerea obiectivelor pe termen lung

Cati dintre membrii organizatiei tale se gandesc la ce sa obtina pe termen lung in organizatia ta? Dintre acestia, cati stiu exact cum sa ajunga acolo?
Majoritatea oamenilor tinde sa se concentreze pe problemele pe termen scurt si mediu, rezolvand problemele si task-urile de zi cu zi. De aceea, obiectivele par doar o idee placuta, dar pentru care nu exista neaparat un plan prin care sa se ajunga la ele. 
Gandirea pe termen lung functioneaza ca un muschi, care are nevoie sa fie antrenat si exersat pentru a te bucura de beneficiile lui.

Imbunatatirea performantei

Daca ai deja instrumente de masurare a performantei inseamna ca poti evalua randamentul echipei tale. Performanta se poate imbunatati odata ce membrii echipei inteleg unde vor sa ajunga si care sunt instrumentele de care au nevoie pentru a face toate acestea. Daca folosesti aceste tipuri de masurari, atunci ar trebui sa poti evalua echipa ta comparat in urma programului de coaching pe care-l urmeaza.
i.php?p=coaching-body2.png

Rolul si atributiile unui coach intr-o companie

Rolul unui coach

Sa uneasca valorile si obiectivele organizatiei tale intr-o cultura comuna, pe care o urmaresc toti membrii echipei tale

Obiectivele urmarite de un coach la angajatii unei companii

Buna intelegere, comunicarea asertiva, asumarea responsabilitatii si gandirea autonoma in rezolvarea problemelor si luarea deciziilor

Cresterea productivitatii

Vei observa obstacolele care stateau in calea anumitor procese si te vei bucura de proiecte duse la bun sfarsit si mai rapid, si mai calitativ

Performanta mai buna

Intr-un ecosistem in care sa poti masura productivitatea si evolutia acesteia

Angajament

Toti membrii organizatiei sa lucreze asumat si responsabil

Cresterea gradului de satisfactie la locul de munca

Un indicator ce va influenta in mod pozitiv retentia de personal si fidelitatea angajatilor tai

Imbunatatirea relatiilor de munca

Va mentine o cultura sanatoasa a organizatiei, bazata pe obiective si dezvoltare in comun.

Cand are compania nevoie de un coach

i.php?p=coaching-body3.png
Exemple de momente potrivite in care sa iei decizia de a aduce un coach in organizatia ta:

Probleme de comunicare

Angajatii nu pot merge la terapie de grup, dar ar putea fi indrumati de un coach sa lamureasca ce moduri de functionare i-ar ajuta sa ajunga mai usor la ducerea la bun sfarsit a taskurilor zilnice.

Angajati demotivati, care nu mai respecta deadline-urile

Beneficiile salariale nu sunt singurele care pot mentine angajatii motivati. Beneficiile extrasalariale pot face o diferenta enorma in ceea ce priveste productivitatea, proactivitatea si randamentul acestora. Programele de coaching sunt vazute ca o investitie directa in resursa umana de catre membrii organizatiei.

Retentie scazuta

Daca fluctuatia mare de personal incepe sa devina un tipar, atunci poti incerca sa diagnostichezi problema din interiorul organizatiei care duce la retentia mica.

Probleme legate de viziune

Un coach are si rol de a guide, prin intrebarile si cunostintele potrivite, strategia companiei intr-o directie care sa dea randament si sa fie aliniata cu valorile in care managerii acesteia cred.

Diferenta dintre coaching si mentorat

Daca cele doua concepte te deruteaza, este important sa stii ca procesul de coaching este mai orientat pe rezultat, pe atingerea unor obiective stabilite in prealabil si pe performantele obtinute. Parteneriatul cu un mentor poate presupune o durata mai mare, in care mentorul participa cu ghidaj in dezvoltarea sanatoasa a organizatiei.

Metode practice de a stimula creativitatea

Creativitatea este, in linii generale, procesul prin care sunt generate noi idei sau concepte, sau prin care mintea asociaza idei si concepte existente. In viata de zi cu zi, creativitatea este implicata in viata noastra atunci cand cream un outfit pentru a ne imbraca, alegem un mod nou de a raspunde la o intrebare, spunem o gluma sau povestim legatura dintre doua carti diferite, pentru ca am gandit lucruri comune si le-am pus intr-un nou punct de vedere.

Creativitate angajati

Care sunt beneficiile creativitatii pentru angajati

Intr-o companie, angajatii pot fi sau nu in joburi care necesita creativitate. Indiferent de natura postului lor, creativitatea este intotdeauna un semn pozitiv. Ea implica curiozitate, energie, vitalitate mentala, iar faptul ca un angajat doreste sa-si exercite sau dezvolte creativitatea in viata profesionala sau personala arata ca el este satisfacut la locul de munca.

Pentru un angajator are sens sa incurajeze creativitatea angajatilor sai, deoarece vor sustine nevoia acestora de dezvoltare, apreciere si respect. Iar acestia vor avea o stare de spirit buna pentru a performa si vor aduce sugestii si idei noi, utile, la locul de munca.

Instrumente de lunga durata ce stimuleaza creativitatea

Creativitatea este, intr-un fel, opusul sentimentului de supravietuire. Creierul nostru foloseste resurse diferite pentru a gasi forme de subzistenta, fata de a crea diverse forma de arta, concepte sau idei. De exemplu, cineva care se lupta zilnic cu probleme financiare va avea mai putina dispozitie emotionala pentru a desena, pe cand cineva care va avea nevoile de baza acoperite va fi mult mai predispus sa creeze ceva nou.

Climatul pozitiv

Atmosfera face o mare diferenta in starea de spirit a unui angajator: o atmosfera tensionata induce o stare, stres si supravietuire, pe cand una placuta si sanatoasa va stimula productivitatea, relaxarea si creativitatea.

Beneficiile creativitatii

Sentimentul de siguranta

Daca un angajat se va teme zilnic ca s-ar putea sa isi piarda jobul, ca managerul ar putea sa-i vorbeasca urat sau va fi controlat si gresi la fiecare pas, isi va petrece timpul fiind anxios si iritat de aceste aspecte. De aceea, sentimentul de siguranta intr-o companie va fi mereu un teren propice pentru a stimula creativitatea angajatilor, care vor avea suficient spatiu mental sa o exerseze.

Autonomie

O companie orientata pe progres va dori angajati autonomi, autodidacti si cu spiritul gandirii proprii si libere. Un angajat pe care trebuie sa-l controlezi in permanenta nu va avea initiativa si nici nu va sti ce sa faca atunci cand se confrunta cu orice situatie noua, nu va aduce perspective noi si nu va propune ca lucrurile sa fie facute diferit pentru mai multa eficienta.

Tehnici de stimulare a creativitatii

Putine lucruri ne blocheaza asa de tare precum momentele in care avem nevoie sa fim creativi, sa scriem, sa ne exprimam gandurile si trairile, sa fim originali si sa venim cu o noua perspectiva. Numai faptul ca trebuie sa facem aceste lucruri deja ne aduce anxietate, stres, frica, dorinta de a amana acest lucru. Mai jos sunt mai metode prin care recomandam sa trecem de zidul initial si sa ajungem la un proces creativ si eficient.

Metoda Brainstorming

Cu siguranta ai trecut deja prin brainstorminguri la locul de munca, de studiu sau in alte intalniri informale. Ce este important sa stii legat de brainstorminguri este ca ele reprezinta ocazii de a imbina idei, astfel ca nici una nu este considerata o idee nepotrivita. Brainstormingurile pleaca de la premisa ca fiecare propunere poate duce pe altcineva cu gandul la o varianta si mai buna, astfel ca fiecare aport este primit cu respect si deschidere. 

Brainstormingurile pot realiza analize SWOT, pot fi abordate invers (in loc sa rezolve probleme, se gandesc la ce ar putea cauza probleme, pentru o perspectiva diferita), incearca sa raspunda la intrebari de tipul Cine, ce, unde, cand, de ce si cum si intotdeauna incurajeaza aportul tuturor participantilor.

Ce este creativitatea

Metoda Delphi

Un mod creativ de a prevedea viitorul - asa poate fi descrisa metoda Delphi. Fie ca este vorba de impactul tehnologiei asupra urmatorilor ani, modul in care se va dezvolta stiinta sau cum va receptiona societatea anumite schimbari, metoda foloseste liste de intrebari bine gandite pentru a facilita accesul la noi puncte de vedere.

Mintea noastra lucreaza mai bine atunci cand primeste noi perspective, atunci cand verbalizeaza necunoscutul, sau atunci cand i se pun intrebarile potrivite. Spre deosebire de brainstorming, in aceasta tehnica participantii nu interactioneaza, ci fiecare are acces la punctele de vedere ale celorlalti abia dupa ce cu totii au completat si raspuns la intrebari.

Metoda Philips

Metoda 6-6: doar sase participanti, in doar sase minute. Aceasta metoda planuieste, practic, un sprint al creierului pentru participantii implicati, care nu vor tinde sa piarda timpul cu momente moarte, ci vor lucra intens, incercand sa aduca in minutul destinat lor cele mai bune idei. Timpul este suficient de scurt astfel incat fiecare sa se simta motivat, iar numarul de participanti optim astfel incat sa nu para nici aglomerat, nici un grup fara nici o idee.

Acest mod de a rezolva probleme si a aduce idei creative este similar si cu elevator pitch, in care iti imaginezi ca ai nimerit in lift cu un investitor si trebuie sa ii prezinti ideea ta pana cand liftul va ajunge la etajul acestuia. Nu vei mai pierde timpul si vei prezenta in cateva propozitii planul tau astfel incat sa fie cat mai vandabil si atragator.

Metoda analizei valorii

In analiza valorii se trece prin 6 etape: Informatie, Functionalitate, Creative, Evaluare, Dezvoltare si Prezentare. Dupa ce primii doi pasi sunt stabiliti, pasii 3, 4, 5, 6 sunt repetati pana proiectul este considerat perfect.

Metoda aceasta este ideala pentru proiectele ample, pentru managementul software, pentru etapele intregi de dinaintea, din timpul si de la sfarsitul proiectelor. 

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 19-11-2021
Data actualizarii: 25-07-2025

Iti recomandam si:

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie

Citeste mai mult

Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati

Citeste mai mult

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare

Citeste mai mult

Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii

Citeste mai mult

De ce este momentul sa redefinim munca?

Citeste mai mult

Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare

Citeste mai mult

Up MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati

Citeste mai mult

Burnout de la pasiune la epuizare

Citeste mai mult

Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei

Citeste mai mult

Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor

Citeste mai mult

Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale

Citeste mai mult

Eficienta si eficacitatea in managementul timpului

Citeste mai mult

Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR

Citeste mai mult

Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase

Citeste mai mult

Cum atragi cei mai buni angajati in companie

Citeste mai mult

Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta

Citeste mai mult

Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene

Citeste mai mult

Importanta agriculturii ecologice

Citeste mai mult

Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio

Citeste mai mult

Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?

Citeste mai mult

Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei

Citeste mai mult

Beneficii de poveste, nu povesti

Citeste mai mult

Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca

Citeste mai mult

Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca

Citeste mai mult

Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro

Citeste mai mult

Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca

Citeste mai mult

Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor

Citeste mai mult

Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor

Citeste mai mult

Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week

Citeste mai mult

Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand

Citeste mai mult

Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV

Citeste mai mult

Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?

Citeste mai mult

Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi

Citeste mai mult
Up Romania Olimpiada de gatit

Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare

Citeste mai mult
Up Romania Beneficii tichete culturale pentru companii mici si mijlocii

Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Citeste mai mult
Up Romania Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Citeste mai mult
Up Romania Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Citeste mai mult
Up Romania Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Citeste mai mult
Up Romania Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Citeste mai mult
Cum s? economise?ti folosind tichetele de vacan?? în 2025

Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Citeste mai mult
UpRomania - Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Citeste mai mult
UpRomania - Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Citeste mai mult
UpRomania - Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Citeste mai mult
UpRomania - Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Citeste mai mult
UpRomania - Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Citeste mai mult

Idei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe servieta.

Comentarii

Cele mai citite articole

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -

Citeste mai mult [...]

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe servieta.

Urmareste-ne pe