Descarca Up Mobil +
Scaneaza codul QR si descarca aplicatia Up Mobil +
Descarca Up Mobil
back to top

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Se vorbeste de mult timp de echilibrul dintre viata profesionala si viata profesionala, insa mai toate articolele spun acelasi lucru: nu te obosi prea mult, nu lucra pana la epuizare, deoarece nu are rost, petrece mai mult timp cu familia si facand lucrurile care iti plac, asigura-te ca ai si timp sa cheltui banii pe care ii produci etc.

Insa rareori se atinge si cealalta fata a monedei: atunci cand ai prea mult timp personal, resimti dezechilibrul fata de viata personala. Nu ne referim la oamenii dependenti de munca sau cu sindromul Stockholm, ci la oameni care nu inteleg de ce fac anumite lucruri. Ci la faptul ca nu suntem formati dintr-o singura culoare. Suntem un spectru de culori, iar acest spectru simte nevoia sa fie colorat peste tot.

Oamenii se simt mai destepti, mai impliniti, mai mandri si mai siguri pe ei atunci cand sunt multumiti de cariera lor. Ii face totodata fericiti din punct de vedere social, financiar, dar mai ales din perspectiva mentala, a eforturilor depuse, a eficientei cu care lucreaza. Uneori este vorba de o problema pe care au incercat sa o rezolve mult timp, alteori despre simpla bucurie a taia/ bifa ceva de pe lista de facut la sfarsit de zi.

Intelegand acest lucru, aici intervine si responsabilitatea companiei pentru a sustine aceasta sinergie viata personala - profesionala. Ideal ar fi sa identifice pentru fiecare angajat in parte lipsa de care are parte: un angajat poate fi epuizat si poate sa nu aiba timp de viata personala. Altul s-ar putea sa fie demotivat, intocmindu-si sarcinile doar pentru a fi facute, dar fara a le duce la capat cu bucurie sau energie. In ambele cazuri compania poate compensa si incerca sa echilibreze aceste lucruri, chiar daca in moduri diferite.

Ce poate face compania, mai concret, in patru pasi simpli:

1. Sa desemneze in echipa de HR pe cineva care sa observe, alaturi de managerul aferent, angajatii care ating extreme.

Acestia pot fi:

a) angajati care stau peste program (sunt supraincarcati, sau ineficienti? Sunt multumiti de statul peste program?)

b) angajati care primesc evaluari mediocre (s-au plafonat, nu se descurca in ceea ce au de facut, sau poate au alte probleme personale, care nu ii lasa sa se concentreze)

c) clasicul angajat care munceste noaptea, in weekend, in vacanta, de Paste, de ziua lui in timp ce i se canta La multi ani etc

d) angajatul care doar "face act de prezenta", dar nu depune vitalitate sau efort in munca sa.

Daca echipa responsabila este una cu gandire structurata, se poate intocmi chiar un tabel pentru claritate si pentru a fi totul masurabil.

2. Sa fie in mod special atenta la angajatii care dau semne de burnout.

Acestia pot fi angajatii pe care se bazeaza cel mai mult, dar si acestia pot gresi, iar aceste greseli le pot afecta psihicul dintr-o data si intr-un mod puternic.

3. Sa actioneze pentru fiecare categorie in parte.

In unele cazuri acest lucru se poate aplica colectiv (un teambuilding, un training, un bonus, un proiect deosebit), de cele mai multe ori este nevoie de sesiuni de feedback si intelege unul la unul cu fiecare angajat, pentru a-i intelege nevoile. O singura evaluare anuala nu e suficienta pentru a intelege un angajat, asa cum si nici in relatiile interpersonale nu purtam o singura discutie anuala, ci mult mai frecvent.

4. Sa nu incurajeze o cultura a statului peste program, precum nici una in care se amesteca sau intervine prea mult viata personala.

Si aici echilibrul este cheia, iar atitudinea organizatiei este cea care determina si atmosfera in cadrul echipei.

Cel mai simplu ar fi rezumat astfel: sa fim umani. O organizatie nu exista in mod palpabil decat prin oamenii ei, iar majoritatea au nevoi de baza intrinseci destul de similare.

Din partea lor, angajatii sunt, probabil, cei mai responsabili de:

  • Claritate. Adica sa le fie foarte clar ce fac si de ce fac, in special daca au libertatea sa aleaga locul in care lucreaza si sa nu depinda 100% de   el. Sa isi asume, inteleaga parcursul profesional si sa-si proiecteze o traiectorie in cariera care sa fie justa si fata de angajatorii cu care   colaboreaza
  • Sinceritate. Adica sa fie sinceri in primul rand cu ei insisi (in procesul de claritate de mai sus), apoi sa fie sinceri cu angajatorii lor, pentru a   putea comunica deschis nevoile si asteptarile lor
  • Testare si iar testare. Nu exista o formula magica, precum un buton in care atunci cand tragi mai spre viata personala, se micsoreaza cea     profesionala. Viata nu functioneaza asa, astfel ca echilibrul se mentine cu fiecare zi, cu fiecare saptamana de dedicare.

Productivitatea presupune energie si claritate. O forma de vitalitate impreuna cu un de ce foarte clar pentru care facem lucrurile. De aceea o echipa echilibrata, atat individual cat si colectiv, formeaza o echipa productiva, care interactioneaza sanatos.

Cum sa pastrezi echilibrul dintre munca si viata privata daca lucrezi de acasa 

Work from home este din ce in ce mai intalnit, dar cat de pregatita era forta de munca pentru joburile remote? Schimbarile neasteptate au adus o noua normalitate la care fiecare s-a adaptat diferit: cei care erau obisnuiti sa lucreze de acasa aveau deja un spatiu amenajat si un echilibru work/ personal life deja stabilit, pe cand cei care nu faceau asta au avut mai multe provocari in a avea spatiu si timp bine delimitate de restul casei.

Mult timp angajatii si-au dorit joburi remote, crezand ca lucrurile vor semana cu hashtagurile #digitalnomad din social media, iar angajatorii au crezut ca nimeni nu isi va face treaba daca lucreaza la distanta. Cu timpul, angajatii au realizat ca work from home ii poate ajuta sa se concentreze mai bine, dar ajung sa lucreze mai mult si sa nu mai poata face tranzitia intre job si familie, iar angajatorii au observat ca angajatii care lucrau eficient lucreaza eficient de oriunde.

De ce este important echilibrul dintre munca si viata privata

Pentru cei care se deplasau la locul de munca, de multe ori tranzitia era facuta pur si simplu prin drumul de la birou spre casa, delimitand clar cele doua aspecte. Angajatul avea colegii si prietenii, spatiul de la sediul organizatiei si locuinta personala si rezerva timpul petrecut acasa pentru dimineti, seri si weekenduri.

In work from home, angajatul trebuie sa le explice membrilor familiei (care pot fi copii) ca desi sunt acasa, trebuie sa fie la calculator si sa se concentreze. Din momentul in care se ridica de la birou (cel improvizat sau nu) nu are momente de tranzitie pentru a trece la altceva, precum cina, un film sau momente petrecute cu familia sau la hobbies. 

Momentul in care cineva nu mai poate face diferenta dintre cele doua precede mai multe probleme: atitudinea de la job poate semana cu cea de acasa, sau invers; apar dificultati in concentrare si in productivitate; este dificil sa mai mentina o conduita profesionala, precum si o atmosfera relaxata atunci cand nu lucreaza, fiind mereu cu mintea in alta parte.
i.php?p=body2(11).jpg

Rolul angajatorului in mentinerea acestui echilibru al angajatului

In 2020, Google a oferit fiecarui angajat 1000$ pentru a-si amenaja mobilierul de birou acasa, spunand ca echipa va continua sa lucreze remote in anul urmator. Acesta este un exemplu despre cum angajatorii pot sa isi sustina organizatia pentru a mentine un echilibru intre munca si viata personala.

Un alt exemplu sunt angajatorii care sustin pasiunile, hobby-urile si interesele echipei lor prin carduri culturale, activitati care sunt croite pe profilul organizatiei, sau cadouri care nu sunt generale, ci alese cu grija.

Angajatul ii poate cere angajatorului ore diferite de predare a taskurilor sau la care sa fie online, buget pentru a-si organiza biroul acasa, timp pentru cursuri educationale, intelegere pentru a nu fi nevoie sa fie prezent la birou, ci a lucra online.

Cum mentii echilibrul dintre munca si viata privata daca lucrezi de acasa


Deconecteaza-te

Cel mai probabil, telefonul tau are si o functie de Zen mode, pe care o poti activa pentru un calup de minute. In acel timp, poti fi sunat, sa efectuezi apeluri de urgenta sau sa faci poze, dar doar atat. Poti activa telefonul in Zen atunci cand bei cafeaua, iei pranzul sau seara dupa job.

Fa sport

Endorfinele sunt o sursa de fericire si un mod bun de a lua pauze. O alta sursa de fericire este dopamina, care va aparea imediat ce vei fi incantat ca ai facut ceva ce ti-ai propus: exercitiile sportive nu trebuie sa fie complicate, ci pur si simplu unele gratuite pe YouTube.
i.php?p=body1(10).jpg

Pregateste-ti pranzul, nu sari peste aceasta masa

Si incearca sa nu mananci pe tastatura. Daca lucrezi de acasa, pranzul este o modalitate minunata de a avea o masa completa, sanatoasa, pe care sa o imparti cu cineva drag, ca un reminder despre cine esti si ce este important pentru tine.

Intrerupe munca la ora de terminare a programului de lucru

De cele mai multe ori, vei fi tentat sa prelungesti orele productive, sa nu te intrerupi daca ai un flux, mai ales daca ziua ti-a fost fragmentata de sedinte si convorbiri. Impune-ti o ora la care te ridici de la calculator si o ora la care te asezi a doua zi. Respectul acestor ore va ajuta sanatatea mentala si echilibrul intre cele doua aspecte ale vietii.

Socializeaza

Desi multor angajati sau liber profesionisti li se potriveste perfect o rutina a lucrului de acasa, cu totii pot fi de acord ca le lipsesc conversatiile cu colegii, prieteniile, socializarea, pauzele alaturi de colectiv. Pentru a nu te izola si continua sa ai repere sanatoase, pastreaza obiceiul de a vorbi cu colegii si prietenii tai, cu cei importanti, care te mentin pozitiv.

Gaseste locul potrivit de unde sa lucrezi

Daca in primele saptamani de carantina ai lucrat din bucatarie, nu esti singurul, insa acesta nu este un aranjament sustenabil pe termen lung. Ai nevoie de un scaun potrivit pentru spate, care sa nu te lase cu dureri la finalul zilei, de un birou care sa fie doar al tau si pe care sa te poti baza la nivel de curatenie si ordine si de lumina si temperaturi placute. Ideal ai liniste, dar daca nu, macar casti care anuleaza zgomotele exterioare. Chiar daca ai doar un separator improvizat fata de restul casei, e important sa simti ca la biroul de acasa te transpui intr-un nou context.

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 00-00-0000
Data actualizarii: 24-07-2025

Iti recomandam si:

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Ce cadouri mai oferim de 8 martie in companie

Citeste mai mult

Up Romania a primit certificatul Great Place to Work®, acordat celor mai apreciate organizatii de catre angajati

Citeste mai mult

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare

Citeste mai mult

Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii

Citeste mai mult

De ce este momentul sa redefinim munca?

Citeste mai mult

Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare

Citeste mai mult

Up MultiBeneficii este noua platforma de beneficii flexibile pentru angajati

Citeste mai mult

Burnout de la pasiune la epuizare

Citeste mai mult

Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei

Citeste mai mult

Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor

Citeste mai mult

Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale

Citeste mai mult

Eficienta si eficacitatea in managementul timpului

Citeste mai mult

Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR

Citeste mai mult

Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase

Citeste mai mult

Cum atragi cei mai buni angajati in companie

Citeste mai mult

Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta

Citeste mai mult

Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene

Citeste mai mult

Importanta agriculturii ecologice

Citeste mai mult

Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio

Citeste mai mult

Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?

Citeste mai mult

Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei

Citeste mai mult

Beneficii de poveste, nu povesti

Citeste mai mult

Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca

Citeste mai mult

Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca

Citeste mai mult

Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro

Citeste mai mult

Descopera Romania cu cardul Up Vacanta si bucura-te de concedii de deconectare totala de munca

Citeste mai mult

Cresterea retentiei angajatilor: cum pot angajatorii sa intampine nevoile angajatilor

Citeste mai mult

Studiu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor

Citeste mai mult

Up Romania – partener al HR Masters Summit @ Bucharest Tech Week

Citeste mai mult

Up Romania, Certificata ca "Great Place To Work" pentru al treilea an la rand

Citeste mai mult

Peste 1000 de dosare inscrise pe platforma Up-Comunitate in primele doua ore de la lansarea Programului FIV

Citeste mai mult

Locurile de munca sunt diferite: cum creezi un mediu in care oamenii infloresc, nu doar rezista?

Citeste mai mult

Deconectarea in vacanta: secretul pentru angajati mai productivi si creativi

Citeste mai mult
Up Romania Olimpiada de gatit

Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider: creativitate si responsabilitate pentru reducerea risipei alimentare

Citeste mai mult
Up Romania Beneficii tichete culturale pentru companii mici si mijlocii

Beneficiile acordarii tichetelor culturale pentru companii mici si mijlocii

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Beneficiile cardurilor de vacanta pentru companii si angajati

Citeste mai mult
Up Romania Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Beneficiile fiscale ale tichetelor de masa pentru angajatori

Citeste mai mult
Up Romania Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Cele mai populare beneficii acordate de angajatori in 2025

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Cum sa iti maximizezi beneficiile din tichetele de vacanta

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Cum sa iti motivezi angajatii prin beneficii flexibile

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Cum sa iti organizezi eficient zilele lucratoare pentru un echilibru optim

Citeste mai mult
Up Romania Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Tichetele sociale pentru sprijin educational: Cum functioneaza

Citeste mai mult
Up Romania Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Cum sa folosesti cardul de vacanta pentru experiente culinare memorabile

Citeste mai mult
Up Romania Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Zile libere pentru angajati, in cazul unor evenimente personale deosebite

Citeste mai mult
Up Romania Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Zile lucratoare in 2025 Calendar complet si informatii utile

Citeste mai mult
Cum s? economise?ti folosind tichetele de vacan?? în 2025

Cum sa economisesti folosind tichetele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Cum sa folosesti eficient tichetele de masa în 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Cum sa iti optimizezi timpul liber cu ajutorul programelor de beneficii

Citeste mai mult
UpRomania - Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Ghid complet pentru utilizarea cardurilor sociale

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Cum sa transformi tichetele culturale in experiente de neuitat

Citeste mai mult
UpRomania - Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Cum influenteaza tichetele culturale viata angajatilor

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Cum sa planifici o vacanta perfecta utilizand tichetele de vacanta

Citeste mai mult
UpRomania - Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Cum se acorda voucherele de vacanta in 2025

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Cum sa implementezi tichetele de masa intr-o organizatie mare

Citeste mai mult
UpRomania - Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Avantajele folosirii cardurilor de masa in restaurantele partenere

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Cum sa alegi cel mai bun program de beneficii pentru angajati

Citeste mai mult
UpRomania - Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Cum sa iti imbunatatesti viata profesionala cu ajutorul beneficiilor

Citeste mai mult
UpRomania - Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Strategii de motivare a angajatilor prin beneficii inovatoare

Citeste mai mult

Idei de vacante in Romania - recomandate de HaiHui in Doi

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe dolar.

Comentarii

Cele mai citite articole

Top 10 intrebari de adresat intr-un interviu de angajare -

Citeste mai mult [...]

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere - Afla de ce este important sa stii sa negociezi si cum iti poti dezvolta aceasta capacitate

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe dolar.

Urmareste-ne pe