Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19, fie ca faci parte dintr-o corporatie multinationala sau un IMM

  1. Informatii generale despre pandemia Coronavirus
  2. Cum sa gestionezi situatia si sa comunici cu echipa ta

Informatii generale despre pandemia Coronavirus

Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, cu griji in absolut toate domeniile importante, care indeplinesc nevoi de baza si dorinte pe care ne-am obisnuit sa ni le satisfacem usor:

  • Ne este teama de o situatie fara precedent, pe care nu o putem controla si la care nu stim cum sa reactionam
  • Ne este teama pentru persoanele apropiate care sunt in varsta sau imunocompromise
  • Ne este teama pentru propria sanatate, caci nu stim cum va reactiona corpul nostru la un virus nou, si cat de mult anxietatea actuala ne poate afecta psihosomatic
  • Nu stim ce ne rezerva viitorul si cum se vor schimba lucrurile cu care suntem obisnuiti
  • Suntem neincrezatori in gesturi mici, care pana acum erau firesti (cum ar fi sa incuiem usa cu cheile pe care am pus mana atunci cand am venit de afara: ar trebui sa ne spalam din nou pe maini?)
  • Suntem nesiguri din punct de vedere economic si profesional

In special in cazul ultimului punct, companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie. Nu suntem medici sau epidemiologi, insa orice reprezentant al unei companii poate lucra in a contribui la partea de luare a celor mai bune decizii pentru intreaga organizatie.

Cum sa gestionezi situatia si sa comunici cu echipa ta vis-a-vis de Covid-19

Logistic si administrativ

In primul rand, in cazul in care specificul jobului permite acest lucru, este foarte important sa le acorzi angajatilor tai posibilitatea de a lucra de acasa, pentru a nu expune un anumit numar de persoane la transport in comun, suprafete infectate, stres suplimentar

Motivul pentru care se incurajeaza statul acasa si #workfromhome este unul matematic: aplatizarea curbei, in incercarea de a minimiza numarul de persoane infectate si de a proteja intreaga comunitate. Este un sistem explicat aici si aici si care functioneaza daca fiecare membru al comunitatii contribuie.

work from home

Sunt mai multe industrii in care angajatii nu pot face acest lucru: medicii, pompierii, politia, cei de la magazinele alimentare, farmacistii, alte tipuri de cabinete medicale, ingrijitorii de la centrele de plasament, televiziunile, angajatii de la fabricilealimentare sau de productie de diferite alte bunuri. In cazul acestor categorii de angajati, este important ca riscul de contaminare sa fie diminuat.

Pentru a evita aglomerarile de la orele de varf atat din mijloacele de transport in comun, cat si de pe strada sau din alte spatii publice, se recomanda reorganizarea programului de lucru, astfel incat o parte din angajati sa parcurga drumul spre locul de munca inainte orelor de varf, iar cealalta parte, dupa trecerea acestor ore.

Spre exemplu, in Bucuresti, unde cel mai intalnit program este 09:00–18:00, modificarea aceasta ar presupune ca o parte din angajati sa ajunga la birou incepand cu ora 8:00 sau chiar 7:00, iar cealalta parte dupa ora 10:00.

In plus, angajatorul poate opta pentru un alt beneficiu acordat in aceasta perioada de criza si poate deconta costurile de transport cu taxiul sau un serviciu de ride sharing catre locul de munca, astfel incat angajatii sa poata evita complet mijloacele de transport in comun si zonele pietonale aglomerate.

De asemenea, modificari se pot face si la locul de munca: intalnirile interne care nu sunt urgente pot fi anulate sau inlocuite de video conferinte, pauza de pranz poate deveni flexibila, spatiile de lucru pot fi rearanjate pentru a evita supraaglomerarea, iar deplasarile de orice fel, in interes de serviciu, pot fi amanate.

Masurile ce pot fi luate pentru angajatii care nu pot lucra de acasa nu elimina complet riscul de contaminare cu coronavirus. De aceea, pentru a oferi suport tuturor colegilor care nu au de ales si trebuie sa se deplaseze catre birou, recomandarea specialistilor este ca toti ceilalti cetateni sa stea in casa preventiv.

Ce sa NU faci in aceasta perioada

  • Sa obligi angajatii sa se deplaseze la birou, desi ar putea lucra de acasa
  • Sa sustii ca abia atunci cand va aparea un coleg infectat va fi un motiv de lucrat de acasa
  • Sa constrangi angajatii prin impunerea fricii vis-a-vis de salariul sau siguranta locurilor de munca, pentru ca acestia sa se simta obligati sa vina, sau tematori sa vorbeasca despre drepturile lor

Ce poti face in aceasta perioada

Sa iei in calcul legea pentru parintii care pot beneficia de un concediu special, deoarece se ocupa de copiii lor care nu mai merg la scoala sau la programa de after school - aici decizia parlamentara.

Sa implementezi cat mai repede un sistem IT (in cazul in care nu ai unul deja) in care toti angajatii sa poata lucra de acasa si accesa sistemele de fisiere si programe comune.

Sa oferi instrumente care vor ajuta echipa sa lucreze mai simplu - o echipa de romani a strans aici informatii utile despre toate tool-urile utile pentru #workfromhome. Printre cele mai cunoscute si utile instrumente mentionam:

  • Slack - un sistem de chat folosit de majoritatea companiilor, care poate fi impartit pe diferite canale de comunicare, cum ar fi unul general si altele destinate altor subdepartamente, echipe sau proiecte. Acesta este mult mai util decat un chat sau un grup clasic.
  • Zoom - un tool mai complex decat Skype, ideal pentru conferinte cu mai multi utilizatori si prezentari. Numarul de utilizatori s-a dublat la inceputul acestui an, odata cu raspandirea Coronavirus.
  • Google Drive - sistemul de sharing care contine optiuni pentru fisiere tip document, tabel sau prezentari, in care poti urmari activitatea tuturor utilizatorilor care contribuie, poti salva versiuni anterioare si folosi toata suita cu intreaga echipa.
  • Google Hangouts Meet - ideal si simplu pentru meetinguri online, cu sau fara camera video, in care doua sau mai multe persoane pot trece o invitatie in calendarul lor Google, iar apoi sa vorbeasca, sa scrie si sa partajeze fisiere.

aplicatii de chat pentru angajati

Sa le oferi, anticipat, sfaturi si suport moral angajatilor tai. Lucrul de acasa nu este dificil, insa aceasta tranzitie, coroborata cu stresul provocat de #covid-19 ar putea crea la inceput o stare de nesiguranta, pana toata lumea se adapteaza.

  • Nu iti fie teama ca angajatii nu vor mai lucra; este important ca acestia sa aiba obiective si taskuri clare, pentru a sti ce anume se asteapta de la ei. Important nu este sa le vezi prezenta online, ci ca toata lumea sa duca la bun sfarsit sarcinile in timpul agreat
  • Desi lucrul de acasa pare ca este despre libertate, un creier eficient are nevoie de rutina si program. Sfatuieste-ti angajatii sa isi organizeze zilele si agenda, pentru a nu intra intr-un sistem in care se afla in permanenta la calculator, insa fara sa fie productivi
  • Sugereaza-le, pe cat posibil, sa aiba un birou separat de locul in care mananca si dorm, chiar daca este vorba doar de un colt al incaperii.
  • Ureaza-le sa aiba parte de un somn cat mai odihnitor si de calitate, preferabil la ore constante, pentru a putea sa functioneze la cei mai buni parametri pe durata zilei
  • Organizeaza si conferinte de intalnire cu echipa, nu neaparat pentru comunicarea pe proiecte, ci, pur si simplu pentru conversatii personale, relaxate, pentru a compensa putin din rutina sociala de care acum acestia duc lipsa
  • Poti crea un newsletter zilnic sau saptamanal cu sfaturi pentru o bunastare mentala in aceasta perioada, aratandu-le angajatilor ca esti de partea lor si ii sustii: sugereaza-le sa mediteze, sa incerce sa vizioneze un concert sau o piesa de teatru online, un antrenament pe Youtube sau sa citeasca o carte pe care o recomanzi si o puteti discuta cu totii
  • Sfatuieste-i sa nu verifice constant stirile, deoarece vor capata o anxietate continua: pentru a nu incepe sau termina ziua astfel, pot sa isi fixeze un anumit interval pe durata zilelor in care sa vada noutatile, iar, in rest, sa se tina departe de refresh-ul social media, care poate fi zgomotos si obositor

Financiar

Salariile sunt una dintre primele griji ale angajatilor din acest moment. Comunica-le cat mai rapid si sincer, daca se va schimba ceva in organizatia voastra, si incearca cat mai mult cu putinta sa le oferi stabilitate si o situatie cat mai asemanatoare celei cu care erau obisnuiti.

Beneficiile extrasalariale vin pe locul doi dupa grija salariului de baza, iar tichetele de masa sunt in cap de lista. Ele pot fi acordate si salariatilor cu contract de munca la domiciliu sau celor care lucreaza de acasa ( in regim de telemunca). Activitatea de telemunca este reglementata de Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca. Potrivit art. 6 alin. (1), telesalariatul beneficiaza de toate drepturile prevazute de lege pentru salariati. Munca la domiciliu este reglementata de Legea nr. 53/2003 actualizata (Codul Muncii), care in art. 108 - 110 prevede conditiile si regulile in care se poate efectua munca la domiciliu. Potrivit art. 110 alin. (1) angajatiilor cu munca la domiciliu li se asigura toate drepturile prevazute de lege, la fel ca si salariatilor care isi desfasoara activitatea la sediul/in locatiile angajatorului.

Conform Legii nr.165/2018, art.12 alin.4, " Salariatul poate utiliza, lunar, un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile lucrate."

Legea 165/2018 nu face distinctia intre zilele lucrate la sediul angajatorului sau in alta parte. Aceasta confuzie a existat in legea anterioara, la art.6 alin.1 din Legea 142/1998, unde se mentiona ca " Salariatul poate utiliza, lunar, un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile in care este prezent la lucru in unitate." De aici, au fost multe intrebari privind notiunea de prezenta in unitate. Legea actuala a eliminat aceasta confuzie.

Ofera-le angajatilor concedii platite, daca business-ul tau nu poate fi operat de la distanta, asigurandu-le siguranta unui loc de munca atunci cand business-ul tau se va redeschide.

Aplica la ajutor din partea Guvernului pentru IMM-uri, in momentele de situatii de urgenta, asa cum procedeaza si alte tari.

Cauta noi linii de business sau activitati alternative pe care le poti derula in aceasta perioada: de exemplu, unele restaurante fac doar livrari sau pregatesc produse care pot fi folosite la gatitul acasa, antrenorii de fitness tin cursuri live online, iar alte business-uri ofera vouchere platite in avans, care vor putea fi folosite odata ce localurile se vor redeschide. Daca esti in sfera serviciilor, incearca, pe cat posibil, sa le oferi clientilor tai solutii pe care le pot folosi sau implementa din siguranta casei lor.

igiena la locul de munca

Siguranta din punct de vedere sanitar

Aminteste-ti ca masurile de distanta sociala au fost intai date pentru numarul de 1000 de oameni, apoi pentru 100. Indiferent de numarul de oameni din echipa ta, iti doresti sa pastrezi o buna reputatie si in aceasta perioada.

Daca business-ul tau presupune prezenta angajatilor, asigura-te ca oferi masuri extra de dezinfectare si un flux de personal si clienti cat mai mic, care pastreaza distanta sociala.

Comunicarea deciziilor

Una dintre cele mai mari probleme ale coronavirus este lipsa de precedent intr-o societate atat de informata si conectata la media, impreuna cu frica de necunoscut si incertitudine. Daca board-ul tau decizional nu a ajuns la o solutie in toate aspectele business-ului, comunica acest lucru. Daca inca se dezbat probleme, comunica acest lucru. Foloseste transparenta in comunicare si nu oferi inca o neliniste echipei tale.

La ce sa ne asteptam in viitor? Nimeni nu cunoaste raspunsul la acest lucru, insa este important sa mentinem integritatea profesionala si siguranta pe primul loc. Este un moment in care managementul, resursele umane si departamentele financiare au nevoie de o coerenta in luarea deciziilor si in abordare, astfel incat compania ta sa treaca cu bine prin aceste incercari.

Articol scris de: Echipa editoriala Up |
Data publicarii: 17-03-2020
Data actualizarii: 04-03-2024

Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult

Tichete de masa 2021. Ofera angajatilor tichete de masa cu valoare maxima de 20,01 lei

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
mediu-sigur

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult
cum alegi evenimentele in aer liber vara 2020

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult
cum pastrezi freelancerii motivati

Cand si de ce ar trebui sa angajezi freelanceri si cum sa ii tii motivati

Citeste mai mult

Ce este rezistenta la schimbare si cum sa mentii un nivel optim al acesteia printre angajatii tai

Citeste mai mult

Metode practice de a stimula creativitatea

Citeste mai mult

Cum sa te pregatesti pentru o sedinta online ca sa decurga fara probleme

Citeste mai mult

Rezultatele tombolei „UP CADOU. ACCELERATOR DE BUCURIE ÎN VACANTA TA DIN 2021”

Citeste mai mult

Cum sa pastrezi echilibrul dintre munca si viata privata daca lucrezi de acasa

Citeste mai mult

Cheltuielile din perioade de criza - trucuri care te ajuta sa economisesti mai mult

Citeste mai mult

Catalin Marcu: Despre ambitia de a incepe de la zero ceva si de a crea alaturi de alti oameni ceva valoros

Citeste mai mult

Raluca Ivanescu sau cum sa-ti incepi ziua pentru a fi cu adevarat eficient si pregatit pentru orice raspuns

Citeste mai mult

Employee engagement - ce este si cum poate fi stimulata implicarea angajatilor chiar si in perioada de criza

Citeste mai mult

Daniel Rosu – Un drum in viata gasit pe axa Washington-Londra-Bucuresti

Citeste mai mult

Denisa Stoica sau despre un vis implinit

Citeste mai mult

9 idei de locuri si activitati pentru ziua de 14 februarie

Citeste mai mult

Loredana Martin: Odata pedagog, toata viata un pedagog

Citeste mai mult

Stefan Budulan – Combativitatea si rigoarea, doua trasaturi pe care le au in comun hocheiul si managementul

Citeste mai mult

De ce este important sa stii sa negociezi - si cum poti dezvolta tehnicile tale de negociere

Citeste mai mult

Oliver Birjaru sau cum in spatele comediantului se ascund harnicia si responsabilitatea

Citeste mai mult

Claudia Mandru: Orice lucru pare imposibil pana este facut

Citeste mai mult

Cu ce surprize iti poti bucura angajatele de 8 Martie

Citeste mai mult

Lucrurile nu se schimba niciodata de la sine

Citeste mai mult

Cum influenteaza spatiul de lucru eficienta angajatilor

Citeste mai mult

Trateaza-i pe ceilalti asa cum ai vrea tu sa fii tratat

Citeste mai mult

Cum gestionezi diferentele de varsta la locul de munca pentru a crea o echipa unita si performanta

Citeste mai mult

Cand esti implicat 100% si ambitios, nimic nu poate sta in calea ta

Citeste mai mult

Despre frumusetea modestiei

Citeste mai mult

Cum sa-ti folosesti si gestionezi eficient banii in fiecare luna

Citeste mai mult

Prietenia este un cuib, iar fericirea este un dans…sau mai multe

Citeste mai mult

Jumatatile de masura nu sunt o optiune pentru mine

Citeste mai mult

10 obiceiuri care iti fac viata mai frumoasa in perioada de work from home

Citeste mai mult

Trec prin viata cu gandul la amintirile pe care le strang

Citeste mai mult

Micromanagement vs macromanagement

Citeste mai mult

Gina Pavel – Leadership bun este atunci cand organizezi sarcinile fara a lasa loc incertitudinilor

Citeste mai mult

Rutina de lucru din timpul zilei - cum sa fii productiv, multumit si sanatos de fiecare data

Citeste mai mult

Acordarea de beneficii cu avantaje fiscale in sectorul constructii

Citeste mai mult

Idei de a petrece un Paste „altfel” impreuna cu familia

Citeste mai mult

Reconversia profesionala - ce trebuie sa iei in calcul daca planuiesti o schimbare de cariera

Citeste mai mult

Up Romania: Obiceiul cafelei de dimineata si legatura cu productivitatea la locul de munca

Citeste mai mult

8 moduri de a munci eficient pentru a-ti creste randamentul

Citeste mai mult

Ce inseamna un mediu de lucru sanatos si cum stii ca lucrezi intr-unul

Citeste mai mult

Digital Detox - ce este si cum te poate ajuta pe plan profesional

Citeste mai mult

Castiga o masina electrica Tesla Model 3

Citeste mai mult

Curiozitatea si rolul ei intr-o companie - cum o cultivi printre angajatii tai

Citeste mai mult

De ce sa tii cont cand ai de ales intre doua oferte de munca si esti indecis

Citeste mai mult

Care sunt tendintele pe piata HR in 2021 si cum te adaptezi la ele

Citeste mai mult

Pregatirea pentru reintoarcerea la birou

Citeste mai mult

5 idei de petrecere a unei minivacante

Citeste mai mult

Intrebarile pe care ar trebui sa le pui intotdeauna la un interviu de job

Citeste mai mult

Un nou mod de a munci pentru peste 70% dintre români, în urma efectelor pandemiei

Citeste mai mult

Cum iti calculezi bugetul pentru o vacanta in familie

Citeste mai mult

Vacanta cu copiii: cum o organizezi astfel incat toata lumea sa fie fericita

Citeste mai mult

Alimentatia in timpul verii - ce sa consumi ca sa faci fata caldurii si sa ai randament la serviciu

Citeste mai mult

UP Romania da un byte de ajutor pentru scolile din Romania si doneaza 100 de calculatoare prin intermediul Asociatiei Ateliere Fara Frontiere

Citeste mai mult

Idei de destinatii linistite din Romania pentru vacanta in siguranta cu familia

Citeste mai mult

Cum sa iti reiei rapid ritmul de lucru cand te intorci dintr-un concediu

Citeste mai mult

Lucruri pe care sa le faci in pauza de pranz si care-ti pot face ziua mai frumoasa

Citeste mai mult

Cele mai bune exercitii pe care sa le faci in timp ce stai la birou

Citeste mai mult

Digitalizarea la birou - ce masuri poti lua in folosul angajatilor

Citeste mai mult

Comunicarea nonverbala - cum o interpretezi si ce secrete poate ascunde

Citeste mai mult

Cum sa rasplatesti corect performantele angajatilor si de ce sa faci asta

Citeste mai mult

Totul despre recrutarea online - de ce este mai eficienta si ce alte motive ai mai avea sa o alegi

Citeste mai mult

Programele de coaching pentru angajati - ce sunt, care este rolul lor, ce beneficii ofera

Citeste mai mult

Schimbari legislative aplicabile biletelor de valoare emise de Up Romania, incepand cu anul 2022

Citeste mai mult

Vesti bune! Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 20,17 la 30 lei

Citeste mai mult

Up Romania Lanseaza platforma Up MultiBeneficii

Citeste mai mult

Up Romania obtine certificatul “Great Place to Work” pentru al doilea an consecutiv

Citeste mai mult

Employer Branding: Construirea unei Culturi Organizationale Atragatoare

Citeste mai mult

Burnout de la pasiune la epuizare

Citeste mai mult

Valoarea nominala a tichetului de masa a crescut de la 30 la 35 lei

Citeste mai mult

Beneficiile extrasalariale, un instrument de loializare si de retentie a angajatilor

Citeste mai mult

Importanta personalizarii beneficiilor extrasalariale

Citeste mai mult

Eficienta si eficacitatea in managementul timpului

Citeste mai mult

Cum ChatGPT transforma si simplifica operatiunile de HR

Citeste mai mult

Cum contribuie Up Vacanta la descoperirea si cunoasterea Romaniei frumoase

Citeste mai mult

Cum atragi cei mai buni angajati in companie

Citeste mai mult

Ce inseamna bio si care este diferenta dintre bio, eco sau organic

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de produse bio: sanatate pentru tine si pentru planeta

Citeste mai mult

Impactul Consumului Responsabil Asupra Mediului: Cum Putem Redefini Obiceiurile Noastre Cotidiene

Citeste mai mult

Cum sa reduci costurile de recrutare prin employer branding

Citeste mai mult

Importanta agriculturii ecologice

Citeste mai mult

Avantajele magazinelelor care comercializeaza produse bio

Citeste mai mult

Cum putem identifica sentimentul de burnout in randul angajatilor nostri si cum ii putem sustine sa-l depaseasca?

Citeste mai mult

Sanatatea si consumul responsabil: Cum afecteaza alegerile noastre alimentare binele planetei

Citeste mai mult

Beneficii de poveste, nu povesti

Citeste mai mult

Up Dejun: experiente culinare unice, alaturi de colegii de la munca

Citeste mai mult

Siguranta psihologica la locul de munca: Un pilon esential pentru productivitate si succesul companiei #RedefinimMunca

Citeste mai mult

Traditii si obiceiuri la locul de munca pentru ziua de 8 martie

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Pentru a fi siguri ca esti o persoana, da click pe Pamant.

Comentarii