Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19, fie ca faci parte dintr-o corporatie multinationala sau un IMM

  1. Informatii generale despre pandemia Coronavirus
  2. Cum sa gestionezi situatia si sa comunici cu echipa ta

Informatii generale despre pandemia Coronavirus

Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, cu griji in absolut toate domeniile importante, care indeplinesc nevoi de baza si dorinte pe care ne-am obisnuit sa ni le satisfacem usor:

  • Ne este teama de o situatie fara precedent, pe care nu o putem controla si la care nu stim cum sa reactionam
  • Ne este teama pentru persoanele apropiate care sunt in varsta sau imunocompromise
  • Ne este teama pentru propria sanatate, caci nu stim cum va reactiona corpul nostru la un virus nou, si cat de mult anxietatea actuala ne poate afecta psihosomatic
  • Nu stim ce ne rezerva viitorul si cum se vor schimba lucrurile cu care suntem obisnuiti
  • Suntem neincrezatori in gesturi mici, care pana acum erau firesti (cum ar fi sa incuiem usa cu cheile pe care am pus mana atunci cand am venit de afara: ar trebui sa ne spalam din nou pe maini?)
  • Suntem nesiguri din punct de vedere economic si profesional

In special in cazul ultimului punct, companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie. Nu suntem medici sau epidemiologi, insa orice reprezentant al unei companii poate lucra in a contribui la partea de luare a celor mai bune decizii pentru intreaga organizatie.

Cum sa gestionezi situatia si sa comunici cu echipa ta vis-a-vis de Covid-19

Logistic si administrativ

In primul rand, in cazul in care specificul jobului permite acest lucru, este foarte important sa le acorzi angajatilor tai posibilitatea de a lucra de acasa, pentru a nu expune un anumit numar de persoane la transport in comun, suprafete infectate, stres suplimentar

Motivul pentru care se incurajeaza statul acasa si #workfromhome este unul matematic: aplatizarea curbei, in incercarea de a minimiza numarul de persoane infectate si de a proteja intreaga comunitate. Este un sistem explicat aici si aici si care functioneaza daca fiecare membru al comunitatii contribuie.

work from home

Sunt mai multe industrii in care angajatii nu pot face acest lucru: medicii, pompierii, politia, cei de la magazinele alimentare, farmacistii, alte tipuri de cabinete medicale, ingrijitorii de la centrele de plasament, televiziunile, angajatii de la fabricilealimentare sau de productie de diferite alte bunuri. In cazul acestor categorii de angajati, este important ca riscul de contaminare sa fie diminuat.

Pentru a evita aglomerarile de la orele de varf atat din mijloacele de transport in comun, cat si de pe strada sau din alte spatii publice, se recomanda reorganizarea programului de lucru, astfel incat o parte din angajati sa parcurga drumul spre locul de munca inainte orelor de varf, iar cealalta parte, dupa trecerea acestor ore.

Spre exemplu, in Bucuresti, unde cel mai intalnit program este 09:00–18:00, modificarea aceasta ar presupune ca o parte din angajati sa ajunga la birou incepand cu ora 8:00 sau chiar 7:00, iar cealalta parte dupa ora 10:00.

In plus, angajatorul poate opta pentru un alt beneficiu acordat in aceasta perioada de criza si poate deconta costurile de transport cu taxiul sau un serviciu de ride sharing catre locul de munca, astfel incat angajatii sa poata evita complet mijloacele de transport in comun si zonele pietonale aglomerate.

De asemenea, modificari se pot face si la locul de munca: intalnirile interne care nu sunt urgente pot fi anulate sau inlocuite de video conferinte, pauza de pranz poate deveni flexibila, spatiile de lucru pot fi rearanjate pentru a evita supraaglomerarea, iar deplasarile de orice fel, in interes de serviciu, pot fi amanate.

Masurile ce pot fi luate pentru angajatii care nu pot lucra de acasa nu elimina complet riscul de contaminare cu coronavirus. De aceea, pentru a oferi suport tuturor colegilor care nu au de ales si trebuie sa se deplaseze catre birou, recomandarea specialistilor este ca toti ceilalti cetateni sa stea in casa preventiv.

Ce sa NU faci in aceasta perioada

  • Sa obligi angajatii sa se deplaseze la birou, desi ar putea lucra de acasa
  • Sa sustii ca abia atunci cand va aparea un coleg infectat va fi un motiv de lucrat de acasa
  • Sa constrangi angajatii prin impunerea fricii vis-a-vis de salariul sau siguranta locurilor de munca, pentru ca acestia sa se simta obligati sa vina, sau tematori sa vorbeasca despre drepturile lor

Ce poti face in aceasta perioada

Sa iei in calcul legea pentru parintii care pot beneficia de un concediu special, deoarece se ocupa de copiii lor care nu mai merg la scoala sau la programa de after school - aici decizia parlamentara.

Sa implementezi cat mai repede un sistem IT (in cazul in care nu ai unul deja) in care toti angajatii sa poata lucra de acasa si accesa sistemele de fisiere si programe comune.

Sa oferi instrumente care vor ajuta echipa sa lucreze mai simplu - o echipa de romani a strans aici informatii utile despre toate tool-urile utile pentru #workfromhome. Printre cele mai cunoscute si utile instrumente mentionam:

  • Slack - un sistem de chat folosit de majoritatea companiilor, care poate fi impartit pe diferite canale de comunicare, cum ar fi unul general si altele destinate altor subdepartamente, echipe sau proiecte. Acesta este mult mai util decat un chat sau un grup clasic.
  • Zoom - un tool mai complex decat Skype, ideal pentru conferinte cu mai multi utilizatori si prezentari. Numarul de utilizatori s-a dublat la inceputul acestui an, odata cu raspandirea Coronavirus.
  • Google Drive - sistemul de sharing care contine optiuni pentru fisiere tip document, tabel sau prezentari, in care poti urmari activitatea tuturor utilizatorilor care contribuie, poti salva versiuni anterioare si folosi toata suita cu intreaga echipa.
  • Google Hangouts Meet - ideal si simplu pentru meetinguri online, cu sau fara camera video, in care doua sau mai multe persoane pot trece o invitatie in calendarul lor Google, iar apoi sa vorbeasca, sa scrie si sa partajeze fisiere.

aplicatii de chat pentru angajati

Sa le oferi, anticipat, sfaturi si suport moral angajatilor tai. Lucrul de acasa nu este dificil, insa aceasta tranzitie, coroborata cu stresul provocat de #covid-19 ar putea crea la inceput o stare de nesiguranta, pana toata lumea se adapteaza.

  • Nu iti fie teama ca angajatii nu vor mai lucra; este important ca acestia sa aiba obiective si taskuri clare, pentru a sti ce anume se asteapta de la ei. Important nu este sa le vezi prezenta online, ci ca toata lumea sa duca la bun sfarsit sarcinile in timpul agreat
  • Desi lucrul de acasa pare ca este despre libertate, un creier eficient are nevoie de rutina si program. Sfatuieste-ti angajatii sa isi organizeze zilele si agenda, pentru a nu intra intr-un sistem in care se afla in permanenta la calculator, insa fara sa fie productivi
  • Sugereaza-le, pe cat posibil, sa aiba un birou separat de locul in care mananca si dorm, chiar daca este vorba doar de un colt al incaperii.
  • Ureaza-le sa aiba parte de un somn cat mai odihnitor si de calitate, preferabil la ore constante, pentru a putea sa functioneze la cei mai buni parametri pe durata zilei
  • Organizeaza si conferinte de intalnire cu echipa, nu neaparat pentru comunicarea pe proiecte, ci, pur si simplu pentru conversatii personale, relaxate, pentru a compensa putin din rutina sociala de care acum acestia duc lipsa
  • Poti crea un newsletter zilnic sau saptamanal cu sfaturi pentru o bunastare mentala in aceasta perioada, aratandu-le angajatilor ca esti de partea lor si ii sustii: sugereaza-le sa mediteze, sa incerce sa vizioneze un concert sau o piesa de teatru online, un antrenament pe Youtube sau sa citeasca o carte pe care o recomanzi si o puteti discuta cu totii
  • Sfatuieste-i sa nu verifice constant stirile, deoarece vor capata o anxietate continua: pentru a nu incepe sau termina ziua astfel, pot sa isi fixeze un anumit interval pe durata zilelor in care sa vada noutatile, iar, in rest, sa se tina departe de refresh-ul social media, care poate fi zgomotos si obositor

Financiar

Salariile sunt una dintre primele griji ale angajatilor din acest moment. Comunica-le cat mai rapid si sincer, daca se va schimba ceva in organizatia voastra, si incearca cat mai mult cu putinta sa le oferi stabilitate si o situatie cat mai asemanatoare celei cu care erau obisnuiti.

Beneficiile extrasalariale vin pe locul doi dupa grija salariului de baza, iar tichetele de masa sunt in cap de lista. Ele pot fi acordate si salariatilor cu contract de munca la domiciliu sau celor care lucreaza de acasa ( in regim de telemunca). Activitatea de telemunca este reglementata de Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca. Potrivit art. 6 alin. (1), telesalariatul beneficiaza de toate drepturile prevazute de lege pentru salariati. Munca la domiciliu este reglementata de Legea nr. 53/2003 actualizata (Codul Muncii), care in art. 108 - 110 prevede conditiile si regulile in care se poate efectua munca la domiciliu. Potrivit art. 110 alin. (1) angajatiilor cu munca la domiciliu li se asigura toate drepturile prevazute de lege, la fel ca si salariatilor care isi desfasoara activitatea la sediul/in locatiile angajatorului.

Conform Legii nr.165/2018, art.12 alin.4, " Salariatul poate utiliza, lunar, un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile lucrate."

Legea 165/2018 nu face distinctia intre zilele lucrate la sediul angajatorului sau in alta parte. Aceasta confuzie a existat in legea anterioara, la art.6 alin.1 din Legea 142/1998, unde se mentiona ca " Salariatul poate utiliza, lunar, un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile in care este prezent la lucru in unitate." De aici, au fost multe intrebari privind notiunea de prezenta in unitate. Legea actuala a eliminat aceasta confuzie.

Ofera-le angajatilor concedii platite, daca business-ul tau nu poate fi operat de la distanta, asigurandu-le siguranta unui loc de munca atunci cand business-ul tau se va redeschide.

Aplica la ajutor din partea Guvernului pentru IMM-uri, in momentele de situatii de urgenta, asa cum procedeaza si alte tari.

Cauta noi linii de business sau activitati alternative pe care le poti derula in aceasta perioada: de exemplu, unele restaurante fac doar livrari sau pregatesc produse care pot fi folosite la gatitul acasa, antrenorii de fitness tin cursuri live online, iar alte business-uri ofera vouchere platite in avans, care vor putea fi folosite odata ce localurile se vor redeschide. Daca esti in sfera serviciilor, incearca, pe cat posibil, sa le oferi clientilor tai solutii pe care le pot folosi sau implementa din siguranta casei lor.

igiena la locul de munca

Siguranta din punct de vedere sanitar

Aminteste-ti ca masurile de distanta sociala au fost intai date pentru numarul de 1000 de oameni, apoi pentru 100. Indiferent de numarul de oameni din echipa ta, iti doresti sa pastrezi o buna reputatie si in aceasta perioada.

Daca business-ul tau presupune prezenta angajatilor, asigura-te ca oferi masuri extra de dezinfectare si un flux de personal si clienti cat mai mic, care pastreaza distanta sociala.

Comunicarea deciziilor

Una dintre cele mai mari probleme ale coronavirus este lipsa de precedent intr-o societate atat de informata si conectata la media, impreuna cu frica de necunoscut si incertitudine. Daca board-ul tau decizional nu a ajuns la o solutie in toate aspectele business-ului, comunica acest lucru. Daca inca se dezbat probleme, comunica acest lucru. Foloseste transparenta in comunicare si nu oferi inca o neliniste echipei tale.

La ce sa ne asteptam in viitor? Nimeni nu cunoaste raspunsul la acest lucru, insa este important sa mentinem integritatea profesionala si siguranta pe primul loc. Este un moment in care managementul, resursele umane si departamentele financiare au nevoie de o coerenta in luarea deciziilor si in abordare, astfel incat compania ta sa treaca cu bine prin aceste incercari.


Stai la curent cu ultimele informatii oficiale verificand site-ul stirioficiale.ro si harta interactiva de cazuri coronavirus COVID-19 pusa la dispozitie de INSP.


Iti recomandam si:

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult
reducerea-costurilor

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta

Citeste mai mult
productivitatea-muncii

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat

Citeste mai mult
Cum arata un proces de recrutare eficient

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta

Citeste mai mult
strategii de branding

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli

Citeste mai mult
cultura organizationala retentia angajatilor

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor

Citeste mai mult

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes

Citeste mai mult

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica

Citeste mai mult

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau

Citeste mai mult
customer service relatii cu clientii

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie?

Citeste mai mult
motivarea angajatilor

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse

Citeste mai mult
Cadouri de Craciun

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste

Citeste mai mult
Targuri de Craciun in Romania

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta

Citeste mai mult

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia

Citeste mai mult
petreceri corporate

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei

Citeste mai mult
idei vacanta iarna romania

Idei de vacanta de iarna in Romania

Citeste mai mult
vacanta revelion romania

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem

Citeste mai mult

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis

Citeste mai mult
angajatori-de-top

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP

Citeste mai mult
tichete valorice beneficii

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului

Citeste mai mult

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ

Citeste mai mult
ce isi doresc millennials

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare

Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie

Citeste mai mult
Cum sa scapi de emotii

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari

Citeste mai mult

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie

Citeste mai mult

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui

Citeste mai mult
copii defavorizati in mediul rural

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei

Citeste mai mult
mediu-sigur

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung

Citeste mai mult
Cadouri ziua copilului

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie

Citeste mai mult

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii

Citeste mai mult

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung

Citeste mai mult

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes

Citeste mai mult

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020

Citeste mai mult

Spune-ti parerea

Comentarii

Cele mai citite articole

Cum sa gestionezi situatia in compania ta in timpul pandemiei Covid-19 - Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toti, mai ales din punct de vedere economic si profesional, tocmai de aceea companiile isi pot ajuta angajatii in aceasta tranzitie.

Citeste mai mult [...]

Tichete de masa 2020. Creste valoarea bonurilor de masa de la 1 aprilie - Pentru angajatori, acordarea de carduri sau tichete Up Dejun este in egala masura avantajoasa, intrucat acestea ofera 100% deductibilitate la calculul impozitului pe profit si scutire de la plata contributiilor sociale, sumei totale aplicandu-i-se doar impozitul pe venit de 10%.

Citeste mai mult [...]

Recrutarea: Tehnici si Proceduri Actuale de Recrutare Eficienta - Se spune ca o companie este pe atat de buna pe cat sunt angajatii ei, si este complet adevarat. De aceea recrutarea reprezinta unul dintre pilonii principali pentru o buna functionare a unui mediu sanatos, care isi indeplineste obiectivele.

Citeste mai mult [...]

Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste - Inteligenta artificiala ne imbunatateste joburile, nu le inlocuieste

Citeste mai mult [...]

Despre leadership si importanta unui lider bun pentru un business de succes - Calitatile unui lider construiesc ceva nou, care functioneaza, si in acelasi timp ofera o identitate comuna unei echipe bine sudate.

Citeste mai mult [...]

Reducerea costurilor intr-o maniera cat mai eficienta - Majoritatea companiilor se intalnesc cu nevoia de a diminua costurile, insa cum pot face asta fara sa frustreze angajatii sau sa ia masuri drastice, vizibile pentru public?

Citeste mai mult [...]

Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare - Este 2019 si angajatii tai trebuie motivati in continuare

Citeste mai mult [...]

Ce Targuri de Craciun din Romania sa vizitezi, anul acesta - Tu cum iti petreci luna decembrie? Avem noi idei pentru tine: viziteaza cele mai frumoase targuri locale si bucura-te de vin fiert, mere coapte, turte dulci si mici cadouri.

Citeste mai mult [...]

Cum masori si imbunatatesti productivitatea muncii: angajator si angajat - Intr-o lume ideala, angajatii ar fi fericiti, proactivi si productivi. Cu totii ne dorim o productivitate maximizata in businessul din care facem parte, dar ce este de fapt productivitatea?

Citeste mai mult [...]

Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica - Strategii de retentie a angajatilor intr-o lume dinamica

Citeste mai mult [...]

Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala - Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Citeste mai mult [...]

Ghid de comunicare interna cu angajatii. Cultura organizationala si retentia angajatilor - Cultura organizationala este un concept esential in motivarea angajatilor si in a mentine un business sanatos. Cum reusesti sa-l construiesti si sa-l comunici cat mai bine?

Citeste mai mult [...]

Strategii de branding care functioneaza in era digitala. Idei si reguli - Cum poti sa iti promovezi firma si produsul sau serviciul cat mai bine, pentru a avea o buna imagine in mintea consumatorilor tai si a publicului tinta?

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri de Craciun, in functie de persoana care le primeste - Vrei sa faci mai putine cadouri, dar care chiar sa fie utile si de suflet? Afla in acest articol cum sa alegi cadourile de Craciun pentru cei dragi. Iti oferim si cateva idei care sa te inspire.

Citeste mai mult [...]

Departamentul de customer service: de ce este important intr-o companie? - Imaginea pe piata a unui brand poate fi controlata prin departamentul relatiilor cu clientii. Succesul brandului se afla in stransa legatura cu emotiile oferite de contactul direct cu reprezentantii sai.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Evaluarea angajatilor. Cum se realizeaza eficient - metode si cadru legislativ - Deoarece resursa umana este o resursa mult mai complexa, iar motivatia, implicarea sau performanta sunt niste indicatori greu de masurat, evaluarea poate ajunge de la un proces complet subiectiv, la un proces care foloseste incorect instrumente complicate.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Copiii din mediile dezavantajate au nevoie sa fie sustinuti si in timpul pandemiei - Pandemia poate avea consecinte dramatice pentru sutele de mii de copii din mediile defavorizate, mai ales la nivelul educatiie. Afla in acest articol cum pot fi sustinuti.

Citeste mai mult [...]

Neuromarketingul sau neurostiinta: ce este si unde se aplica - Neuromarketingul studiaza reactiile noastre folosindu-se de emotii, atentie si memorie. Teoretic, orice marketing bine facut este neuromarketing.

Citeste mai mult [...]

Cultura generala a angajatilor din organizatia ta. De ce e importanta si cum cresti nivelul acesteia - Un angajat bun este, evident, cel care este motivat si productiv, iar alte trasaturi precum cultura generala nu ar trebui sa conteze, atat timp cat persoana respectiva este un om decent si care respecta cultura organizationala.

Citeste mai mult [...]

Top destinatii pentru Revelion Romania 2020: unde mergem - Unde ai putea merge, astfel incat sa ai o vacanta complet reusita? Afla in acest articol topul destinatiilor pentru Revelion 2020 in Romania.

Citeste mai mult [...]

Cum sa scapi de emotii inaintea unui meeting sau unei prezentari - Teama de a vorbi in public este, pentru multi, mai mare decat multe alte temeri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emotiile dinaintea unui meeting important?

Citeste mai mult [...]

Idei inedite pentru petrecerea corporate a firmei - Ce presupune si cum se organizeaza o petrecere reusita, care indeplineste si obiectivele companiei, dar lasa angajatii fericiti?

Citeste mai mult [...]

Idei de vacanta de iarna in Romania - Unde mergem in vacanta iarna aceasta? Descopera in acest articol o multime de idei pentru o vacanta de iarna de vis, chiar in Romania.

Citeste mai mult [...]

De ce sa acorzi tichete valorice: avantajele angajatului si angajatorului - Atunci cand un angajat se alatura organizatiei tale, acesta nu este interesat doar de salariu. Afla in acest articol care sunt beneficiile pe care le poti acorda prin tichete.

Citeste mai mult [...]

Ce isi doresc tinerii din generatia millennial de la angajatori. Beneficii preferate si tehnici de abordare - Deoarece millennials s-au dezvoltat intr-un mediu economic, politic, tehnologic si de divertisment diferit, este normal, ca la fiecare generatie, sa se faca simtit un prag de mentalitate si asteptari.

Citeste mai mult [...]

Up Romania a primit Medalia de Aur la evaluarea pe sustenabilitate realizata de EcoVadis - Up Romania a dovedit inca o data preocuparea sa de a raspunde misiunii de a face sa fie mai bine in fiecare zi. La finalul lunii noiembrie 2019, in urma evaluarii EcoVadis, a obtinut Medalia de Aur, cu un scor general ce o claseaza in top 5% companii considerate cele mai sustenabile.

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri corporate pentru 8 martie - Ziua de 8 Martie are doua mari componente, in special in ultimii ani de comunicare: feminism si cadouri. in timp ce cat mai multi oameni vorbesc despre egalitatea intre genuri, cadourile au asteptarea de a fi aliniate la acest concept.

Citeste mai mult [...]

Cum sa creezi un mediu sigur pentru angajatii tai pe termen lung - Cu gandul la continuitatea business-urilor si la performanta, companiile, indiferent de dimensiunea lor, vor trebui sa aiba in vedere o serie de comportamente, atitudini si masuri care sa permita un raspuns rapid si adaptat la orice modificare din mediul fizic, economic, social si, astfel, sa asigure existenta pe piata a business-ului, dar si cresterea si dezvoltarea lui.

Citeste mai mult [...]

UP ROMANIA PREMIAZA ANGAJATORII DE TOP - Astazi, 15 ianuarie 2020, a avut loc extragerea castigatorilor campaniei «Liga celor mai buni angajatori», derulata in perioada 1 martie – 31 decembrie 2019.

Citeste mai mult [...]

Ce cadouri poti oferi angajatilor cu ocazia Pastelui - Ce aduc sarbatorile de Paste? In 2020, nimic cu care suntem obisnuiti, insa angajatii inca se bucura de beneficiile din partea companiei. Afla in acest articol ce cadouri sau beneficii pot oferi companiile angajatilor pentru motivarea lor si pentru cresterea productivitatii.

Citeste mai mult [...]

Up Romania: Cum sa alegi evenimentele in aer liber in vara lui 2020 - Cum ne adaptam la noul normal, continuand sa fim safe si sa avem cateva conditii de relaxare

Citeste mai mult [...]

Idei de cadouri si activitati in casa pentru copii de 1 iunie - Ziua internationala a copilului vine cu provocarea de a gasi cele mai potrivite modalitati pentru a sarbatori. Daca ai nevoie de idei, citeste in acest articol cateva sfaturi despre ce ar trebui sa tii cont sau sa eviti in alegerea unor cadouri si activitati pentru copii.

Citeste mai mult [...]

Lucrul de acasa: avantaje si dezavantaje pentru angajati si companii - Prezent in cultura economica din ziua de azi, work from home are avantaje si dezavantaje atat pentru angajat, cat si pentru angajator. Afla mai multe in acest articol.

Citeste mai mult [...]

Obiceiurile zilnice ale oamenilor de succes - De la organizare la noi provocari. Afla care sunt obiceiurile zilnice ale afaceristilor de succes.

Citeste mai mult [...]

Schimbarile pe care trebuie sa le faci astazi pentru a-ti proteja business-ul pe termen lung - Responsabilitatea unui manager este uriasa atunci cand vorbim despre un business etic si de succes. Afla ce trebuie sa faci pentru a-ti proteja business-ul pe permen lung.

Citeste mai mult [...]

Cum sa faci o campanie CSR de impact pentru businessul tau - O campanie de CSR poate creste simpatia publicului asupra businessului respectiv, si de aceea, responsabilitatea sociala corporativa este considerata un castig de ambele parti.

Citeste mai mult [...]

Motivarea angajatilor, metode sigure de stimulare si beneficii aduse - Faptul ca salariul nu mai este singurul lucru care motiveaza un angajat nu mai este un secret. Insa cum putem intelege motivatiile intrinseci care conteaza pentru cei cu care lucram?

Citeste mai mult [...]

Aboneaza-te la newsletter

Urmareste-ne pe